امادگی ازمون delf

داوطلبان می توانند با مطالعه برنامه های درسی و برنامه های ال او سی ازمون ها را پشت سر بگزارند و یا برخی از داوطلبان با استفاده از امادگی ازمون delf و موارد این چنینی ازمون ها را پاس می کنند. ببینید که کدام  سازمان ها و خدمات محصولات ازمون های امادگی را ارایه می دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره های امادگی ازمون delf

دوره ی تحصیلی به سه سطح تقسیم می شود که هر سطح نیاز به گزراندن ازمون شش ساعته دارد. در طول سه سطح با بالاتر رفتن سطح شما برنامه های اموزشی شما نیز پیچیده تر می شود.دوره های امادگی ازمون delf

دوره اموزشی برنامه سی اف ا

دوره اموزشی برنامه سی اف ا شامل افراد داوطلب دانش سی بوک با محتوای برنامه درسی و نتیجه یادگیری اظهارات و موضوع اصلی است. به روز رسانی تحصیلی توسط تجزیه و تحلیل های عملی ما شکل می گیرد که شامل بازخورد ما از تمرینات حرفه ای و تنظیم کننده های امنیتی و اساتید دانشگاه و سیاست گزاران است. در مورد تجزیه و تحلیل و تجدید نظر در برنامه های درسی از طریق سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سطح های امادگی ازمون delf

  • سطح یک : تمرکز بر روی دانش پایه ای از ده موضوع و تجزیه و تحلیل ساده ان با استفاده از ابزارهای سرمایه گزاری است.
  • سطح دو: استفاده از ابزار و مفاهیم سرمایه گزاری را با تمرکز بر ارزیابی انواع دارایی ها را تاکید می کند.
  • سطح سه: تمرکز بر روی تلفیق تمام مفاهیم و روش های تحلیلی در انواع برنامه های کاربردی برای مدیریت پروژه کارامد و برنامه ریزی در مورد کسب ثروت را تاکید می کند.

داوطلبان بیش از 300 ساعت را در هر سطح برای اماده شدن برای ازمون ها اختصاص می دهند. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) شما را در زمینه شرکت در این دسته آزمون ها مانند آزمون پزشکی UK، آزمون بین المللی پزشکی ایتالیاIMAT و یا آزمون ورودی پزشکی ترکیهYOS راهنمایی خواهند کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *