اقامت پس از تحصیل در استرالیا

اگر شما قصد اقامت در استرالیا را دارید و به دنبال بهترین و آسانترین شیوه می‌گردید تا این راه برایتان هموار گردد، تیم متخصص موسسه‌ حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با ارایه‌ مناسب ترین روش قانونی اقامت در کنارتان هستند. در این مقاله به صورت مختصر به اقامت پس از تحصیل در استرالیا اشاره کرده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ اقامت استرالیا پس از تحصیل

تعدادی از گزینه ها برای اقامت موقت وجود دارد که می توانید از طریق وزارت مهاجرت و حفاظت از مرز درخواست کنید. مسافرت: بسیاری از دانش آموزان تصمیم می گیرند تا قبل از اینکه به خانه بروند و یا به دنبال یک کار تمام وقت باشند، برای یک ویزای توریستی سفر به عنوان گزینه مناسب است که به شما اجازه خواهد داد تا در مدت 3، 6 یا 12 ماه اقامت داشته باشید.

شرکت در مراسم فارغ التحصیلی خود: کسانی که مایل به اقامت در استرالیا برای شرکت در مراسم فارغ التحصیلی استرالیا هستند، همچنین می توانند جهت دریافت اقامت گردشگری ویزای توریستی از وزارت مهاجرت و حفاظت از مرز درخواست دهند. بسیاری از موسسات استرالیایی نیز مراسم فارغ التحصیلی در خارج از کشور را برگزار می کنند که ممکن است به شما پس از اتمام تحصیلات خود و بازگشت به خانه به مراکز فارغ التحصیلی نزدیک به منزل بازگردند.

تعطیلات کاری می گیرید: افراد بین 18 تا 30 ساله از کشورهای تایید شده می توانند از ویزای کار برای کار در استرالیا برای مدت 12 ماه اقامت کنید. کار خود را برای کارفرمای فعلی خود ادامه دهید: اگر مایل هستید که با کارفرمای کنونی خود مشغول به کار شوید و مایل باشید که به طور موقت یا دائمی از طریق برنامه نامزد کارفرمای وزارت مهاجرت و حفاظت مرزی حمایت مالی کنید، می توانید در استرالیا زندگی و کار کنید تا زمانی که برای آن کارفرما کار کنید.

اخذ اقامت دائم استرالیا پس از تحصیل

فارغ التحصیلان مهندسی، حسابداری و علوم رایانه قادر به تکمیل یک برنامه حرفه ای می باشند که یک برنامه 12 ماهه ای استوار است که برای کمک به توسعه مهارت های خاص خود از طریق تحصیل و تجربه کار طراحی شده است. این برنامه ایده آل برای دانش آموزانی است که مایل به اقامت دائم در استرالیا هستند. مهارت های خود را توسعه دهید: ویزای تحصیلات تکمیلی مدرسه مهاجرت و پاسپورت مرزی به دانش آموزان بین المللی اجازه می دهد تا 18 ماه پس از تحصیلات خود در استرالیا بمانید.

اخذ اقامت دائم استرالیا پس از تحصیل

این یک گزینه مناسب برای دانش آموزانی است که مایل به اقامت خود برای مدت زمان زیادی هستند و برای رسیدن به اقامت دائم تلاش می کنند. جریان کار پس از مطالعه این ویزا به دانش آموزان بین المللی اجازه می دهد تا یک لیسانس، مدرک یا مدرک کارشناسی ارشد را در استرالیا برای کسب تجربه عملی حرفه ای پس از فارغ التحصیلی به کار گیرند.

کار پس از تحصیل در استرالیا

شرایط کار حین تحصیل در استرالیا و همچنین پیدا کردن کار می تواند فوق العاده رقابتی باشد، مخصوصا برای دانشجویان بین المللی، به همین دلیل پیشنهاد میشود تا گزینه های خود را پیش از فارغ التحصیلی خوب بررسی کنید تا بهترین شانس موفقیت را به دست آورید. از انجایی که تمام دانشجویان بین المللی نمی خواهند پس از فارغ التحصیلی، در استرالیا زندگی کنند و کار کنند. پس مشکل بزرگی نیست. پنج شهر استرالیا در سال 2016، جزو بهترین شهرهای جهان در 30 کشور جهان بوده است. فرهنگ آرامش بخش، آب و هوای آفتابی و اقتصاد پایدار، آن را یکی از مکانهای پر رونق دنیا می داند.

مهارت ها و حرفه هایی که در تقاضای بالا وجود دارد، با کمی تحقیق و برنامه ریزی پیش رو، می توانید شانس خود را برای پیدا کردن شغل رویایی خود بالا ببرید. اگر می خواهید پس از تحصیلاتتان در استرالیا بمانید و در استرالیا کار کنید، قبل از اینکه ویزای تحصیلی خود را به پایان برساند، باید برای ویزای کار درخواست بدهید. گزینه های مختلف ویزا در دسترس وجود دارد و شما باید آنها به دقت بخوانید تا تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است.

کار پس از تحصیل جهت دانشجویان بین المللی در استرالیا

ممکن است پیدا کردن شغل در استرالیا به عنوان یک دانشجوی بین المللی سخت باشد. بعضی از کارفرمایان تمایلی به اتخاذ تدابیر لازم برای اخذ ویزا، و زبان و فقدان تجربه کاری ندارند. اگر چه این یک چالش وحشتناک است، شما در ابتدای کار خود، ممکن است کار رویای شما را نابود کند. این راهنمایی می تواند به شما کمک کند:

  • تا روز فارغ التحصیلی برای یافتن کار صبر نکنید زودتر اقدام کنید.
  • درگیر کاری شدن: مهم است که از راحتی خود خارج شوید و در جوامع و فعالیت های فوق برنامه درسی شرکت کنید.
  • حرکت را در نظر بگیرید، در نظر بگیرید که در میان ایالت یا به یک منطقه ای بروید تا گزینه های خود را گسترش دهید.
  • از خدمات پشتیبانی استفاده کنید: دانشگاه شما به احتمال زیاد دارای طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی حرفه ای برای شما است، بنابراین از بیشتر آنها قبل از فارغ التحصیلی خود استفاده کنید.

تبدیل ویزای دانشجویی استرالیا به اقامت

چگونه دانشجویان می توانند پس از پایان تحصیل در استرالیا ویزای تحصیلی خود را به ویزای اقامت دائم تبدیل کنند؟ بسیاری از دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیل شدن، در ذهن خود به دنبال راه حلی برای گرفتن اقامت دائم هستند. برای اقدام به این کار از طریق یک برنامه و یک سرویس آنلاین این اجازه به متقاضیان داده می شود، که اطلاعات شخصی خود را در صفحه ی ابراز علاقه تکمیل کنند اطلاعاتی در زمینه سن، تجربه ی کار و آموزش و پرورش، اطلاعاتی در زمینه سطح مهارت خود در زبان انگلیسی و حتی اطلاعاتی در زمینه تجربه کسب و کار و سرمایه گذاری.

تبدیل ویزای دانشجویی استرالیا به اقامت

این برنامه این فرصت را به دانشجویان فارغ التحصیل می دهد که بتوانند جزئیات مهارت ها و توانایی های خود را ثبت کنند و نامزد کسب ویزای دائم در کشور استرالیا شوند. متقاضیان باید حداقل 60 امتیاز در این برنامه ی آنلاین کسب کنند تا دعوت به درخواست ویزای دائم شوند. به عنوان مثال، اگر متقاضیان بین 18 تا 24 سال امتیاز 25 دریافت می کنند در سن 40 تا 44 سالگی این امتیاز به 15 می رسد و در سن 45 تا 49 سالگی به کمتر از 15 می رسد.

اخذ ویزای دائم پس از تحصیل در استرالیا

فقط دانشجویانی که برای ادامه تحصیل وارد خاک استرالیا شده اند می توانند پس از فارغ التحصیلی اقدام به گرفتن ویزای دائم کنند. در مرحله اول دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی می توانند از ویزای 485 استفاده کنند، این ویزا فقط به افرادی تعلق می گیرد که تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه های استرالیا به پایان رسانده اند و با موفقیت مدرک خود را دریافت کرده اند. با داشتن اقامت دائم در استرالیا می توانید بدون محدودیت به ادامه تحصیل، کار و به طور کلی زندگی بپردازید. اگر می خواهید اطلاعاتی در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به استرالیا داشته باشید، با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در دفاتر تهران، شیراز و اصفهان همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *