اقامت از طریق تولد فرزند در سوئد

کشور مرفه و قانونمند سوئد با قوانین اجتماعی و بالاترین کیفیت و استاندارد زندگی همواره در فهرست مقاصد مهاجرت متقاضیان قرار داشته است. بر این اساس در این مقاله به بررسی چگونگی اقامت سوئد از طریق تولد فرزند می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت اقامت در سوئد
  • شرایط عمومی اخذ اقامت سوئد از طریق تولد
  • اخذ اقامت سوئد از طریق تولد
  • قوانین اخذ اقامت سوئد از طریق تولد
  • شرایط لازم اخذ اقامت سوئد از طریق تولد
  • اقامت سوئد از طریق فرزندخواندگی
  • اقامت سوئد از طریق تولد بر اساس قوانین سال 2015
  • اخذ اقامت والدین در سوئد از طریق تولد
  • مزیت های تولد کودک در سوئد
  • اقامت سوئد از طریق تولد و ویزای توریستی
  • اقامت سوئد از طریق تولد و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مزایای اقامت سوئد از طریق تولد
  • معایب اقامت سوئد از طریق تولد
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد اقامت سوئد از طریق تولد

اهمیت اقامت در سوئد

کشور سوئد بنا به دلایل فراوانی از پرتقاضاترین مقاصد مهاجرتی برای متقاضیان ایرانی محسوب می شود. مزیت های بی شمار اقامت و زندگی در این کشور موجب شده است تا گران بودن این کشور کمتر به چشم بیاید.بالا بودن امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن سطح درآمد، بالا بودن کیفیت زندگی، وجود طبیعت بکر و دست نخورده، جذابیت های تاریخی و طبیعی و عدالت و برابری اجتماعی و مدنی این کشور را به بهترین کشور اروپایی برای زندگی تبدیل کرده است. میزان حقوق و دستمزد دریافتی در این کشور بالاترین میزان حقوق در کشورهای اروپایی است.متقاضیان برای اخذ شهروندی و تابعیت سوئد باید دارای مدرک مهارت زبان سوئدی باشند. متقاضی در صورت اخذ شهروندی و تابعیت سوئد به دلیل اعتبار پاسپورت سوئد در میان دیگر کشورهای جهان که دارای رتبه چهارم می باشد، می تواند بدون نیاز به اخذ ویزا به ۱۲۷ کشور جهان سفر کند.

متخصصان مهاجرت و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی اقامت سوئد از طریق تولد فرزند پرداخته اند. اگر قصد اخذ اقامت کشور سوئد را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

شرایط عمومی اخذ اقامت سوئد از طریق تولد

یکی از روش های مهاجرت به سوئد و اخذ اقامت و تابعیت، تولد در این کشور می باشد. متولد شدن کودک در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا نه تنها موجب اعطای تابعیت و شهروندی به کودک می شود بلکه پدر و مادر این کودک می توانند از مزایای تابعیت کودک خود برخوردار شوند.در برخی از کشورهای اروپایی پدر و مادر پس از بازنشسته شدن می توانند اقامت کشوری را اخذ کنند که کودک آن ها در آن متولد شده است. در واقع تولد کودک در کشورهای اروپایی موجب اخذ اقامت و تابعیت برای والدین این کودک نمی شود.به طور کلی کشورهای جهان به منظور اعطای تابعیت بر اساس دو قانون خون و خاک عمل می کنند.

اخذ اقامت از طریق قانون خون

بر اساس قانون خون اگر کودکی در یک کشور اروپایی از پدر و مادری متولد شود که دارای تابعیت آن کشور باشند، آن کودک نیز تابعیت آن کشور را اخذ می کند. بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا از قانون خون تبعیت می کنند.

اخذ اقامت از طریق قانون خاک

بر اساس قانون خاک اگر کودکی در خاک یک کشور اروپایی متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر، این کودک تابعیت آن کشور را بر اساس تولد در خاک آن کشور اخذ می کند. در میان همه کشورهای اتحادیه اروپا فقط کشور پرتغال است که بر اساس قانون خاک شهروندی و تابعیت اروپا را اعطا می کند.کشورهای کانادا و آمریکا نیز بر اساس قانون خاک شهروندی را اعطا می کنند. بر این اساس متقاضیان فراوانی با مدیریت زمان تولد کودک خود در کشورهای مقصد و تولد کودک در کشورهایی که تابعیت را از طریق قانون خاک اعطا می کنند، تابعیت این کشورها را برای کودکان خود اخذ می کنند.

اخذ اقامت سوئد از طریق تولد

به طور کلی سیستم اعطای اقامت و تابعیت کشور سوئد بر اساس قانون خون می باشد. در واقع اگر کودکی در کشور سوئد متولد شود، در صورتی که یکی از والدین و یا هر دوی آن ها دارای اقامت و تابعیت سوئد باشند، این کودک اقامت و تابعیت سوئد را دریافت می کند.

اخذ اقامت سوئد از طریق تولد

اخذ اقامت سوئد از طریق تولد

قوانین اخذ اقامت سوئد از طریق تولد

سوئد در مورد اعطای تابعیت از قانون خون تبعیت می کند. بر این اساس کودکی که در این کشور متولد می شود و دارای پدر و مادر تبعه و شهروند سوئد می باشد، تابعیت این کشور را اخذ می کند. از جمله قوانین اخذ اقامت سوئد از طریق تولد این موارد را می توان ذکر کرد:

  • در صورتی که پدر و مادر کودکی دارای حق شهروندی و تابعیت کشور سوئد باشند، کودک نیز شهروندی و تابعیت این کشور را اخذ خواهد کرد.
  • در صورتی که کودکی در سوئد متولد شود اما پدر و مادر وی فاقد تابعیت این کشور باشند و در کشور سوئد زندگی کنند، تابعیت به کودک منتقل نمی شود.
  • در صورتی که شهروند و تبعه سوئد با یک زن خارجی ازدواج کند، کودک آن ها تابعیت سوئد را دریافت می کند. در صورتی که این کودک در خارج از کشور سوئد به دنیا آمده باشد، این تابعیت را دریافت خواهد کرد.
  • در صورتی که کودکی از مادر تبعه سوئد متولد شود، این کودک تابعیت سوئدی را دریافت خواهد کرد. در صورتی که این کودک در خارج از کشور سوئد به دنیا آمده باشد، این تابعیت را دریافت خواهد کرد.

شرایط لازم اخذ اقامت سوئد از طریق تولد

به طور کلی برای اخذ اقامت و تابعیت سوئد از طریق تولد کودک و شرایط خانوادگی وی باید دارای شرایط لازم باشد. از جمله شرایط مهم در این امر موارد زیر را می توان نام برد:

  • اگر مادر کودک دارای تابعیت و شهروندی سوئد باشد، کودک متولد شده در سوئد تابعیت سوئد را از مادر خود دریافت می کند.
  • اگر مادر کودک دارای تابعیت و شهروندی سوئد باشد و کودک در کشوری به جز سوئد متولد شود، تابعیت سوئد را از مادر خود دریافت می کند.
  • اگر پدر دارای تابعیت و شهروندی سوئد باشد و مادر خارجی باشد، کودک متولد شده آن ها در سوئد تابعیت و اقامت سوئد را دریافت می کند. اگر این کودک در خارج از کشور سوئد متولد شود، این کودک باز هم تابعیت سوئد را دریافت می کند.
  • اگر مرد شهروند سوئد در خارج از کشور سوئد از زن خارجی دارای فرزند شوند، در حالی که هنوز با هم ازدواج نکرده باشند، این کودک در صورتی می تواند تابعیت سوئد را دریافت کند که تا قبل از 18 سالگی این مرد و زن با هم ازدواج کنند.

اقامت سوئد از طریق فرزندخواندگی

اگر متقاضی کودکی را که در کشور سوئد متولد شده است، به عنوان فرزند خوانده بپذیرد، باید برای اخذ تابعیت سوئد برای کودک تا قبل از 5 سالگی اقدام کند. اگر کودکی قبل از 12 سالگی توسط یک شهروند و تبعه سوئد به فرزندخواندگی پذیرفته شود، این کودک می تواند تابعیت و شهروندی سوئد را دریافت کند.

اقامت سوئد از طریق فرزندخواندگی

اقامت سوئد از طریق فرزندخواندگی

اقامت سوئد از طریق تولد بر اساس قوانین سال 2015

کودکانی که پس از ماه اپریل سال 2015 در سوئد متولد شده اند، در صورتی که یکی از والدین کودک دارای تابعیت و شهروندی سوئد باشد، فورا تابعیت سوئد را دریافت می کند. اگر کودک پس از اپریل سال 2015 در سوئد متولد شده باشد و والدین کودک فوت کرده باشند، کودک تابعیت سوئد را دریافت می کند.

اخذ اقامت والدین در سوئد از طریق تولد

متقاضیانی که قصد اخذ اقامت کشور سوئد از طریق تولد فرزند را در این کشور دارند، باید بدانند که دریافت تابعیت و اقامت کودک آن ها از طریق تولد در این کشور منتهی به اخذ اقامت سوئد برای آن ها نمی شود. متقاضیان می توانند با تولد کودک خود در این کشور مجوز اقامت در سوئد را برای کودک خود دریافت کنند.

مزیت های تولد کودک در سوئد

کودکانی که در کشور سوئد متولد شوند، بر اساس قوانین این کشور می توانند مجوز اقامت و تابعیت سوئد را اخذ کنند. تولد در سوئد مزیت های فراوانی برای کودک به همراه دارد. از مهم ترین مزیت های تولد در این کشور موارد زیر را می توان برشمرد:

  • امکان تحصیل رایگان در سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا
  • امکان برخورداری از حق و حقوق اجتماعی و شهروندی
  • امکان کار و اشتغال در سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا
  • امکان حق رای
مزیت های تولد کودک در سوئد

مزیت های تولد کودک در سوئد

اقامت سوئد از طریق تولد و ویزای توریستی

برخی از متقاضیان به منظور اخذ اقامت سوئد با دریافت ویزای توریستی به این کشور سفر می کنند و کودک خود را در آن کشور به دنیا می آورند. اما بر طبق قوانین اعطای تابعیت سوئد از طریق تولد که مبتنی بر قانون خون است، در صورتی کودک متولد شده در این کشور تابعیت سوئد را دریافت می کند که هر دوی والدین و یا یکی از آن ها دارای تابعیت سوئد باشد. در واقع تولد کودک در سوئد با ویزای توریستی منجر به اخذ اقامت سوئد برای کودک و والدین کودک نمی شود. متقاضیان برای اخذ اقامت سوئد بهتر است روش های سودمند اخذ اقامت و تابعیت این کشور را امتحان کنند.

اقامت سوئد از طریق تولد و تابعیت مضاعف

به طور کلی تابعیت مضاعف یا دوتابعیتی به معنای دارا بودن تابعیت و شهروندی دو کشور می باشد. در این حالت متقاضی دو تابعیتی شهروند دو کشور می باشد و پاسپورت این دو کشور را نیز دارد. کشور سوئد بر اساس قوانین و مقرراتی که در سال 2001 تصویب شد، تابعیت مضاعف شهروندان را به رسمیت می شناسد.بر این اساس متقاضی می تواند تابعیت ایران و سوئد را به همراه هم داشته باشد. متقاضی با دارا بودن دو تابعیتی می تواند به راحتی به هر دو کشور سفر و رفت و آمد کند. یکی از مهم ترین معایب دو تابعیتی انجام خدمت سربازی در کشورهایی است که متقاضی تابعیت آن ها را دارا می باشد.بر اساس قوانین سوئد متقاضیان دو تابعیتی در صورت تمایل می توانند تابعیت سوئد را ترک کنند در حالی که ترک تابعیت ایران برای شهروندان ایرانی با رعایت قوانینی و به سختی امکان پذیر است.

اقامت سوئد از طریق تولد و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در اخذ تابعیت و شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و سوئد مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور تحصیل در سوئد، خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.
در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ اقامت، شرایط تولد کودک، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند.موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در اخذ تابعیت و شهروندی کشور سوئد و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم سوئد را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.
موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

مزایای اقامت سوئد از طریق تولد

متقاضی اخذ اقامت کشور سوئد از طریق تولد کودک می تواند از مزیت های فراوان زندگی در این کشور برخوردار شود. از جمله مهم ترین مزیت های اقامت در سوئد موارد زیر را می توان برشمرد:

  1. دارای اقتصاد قدرتمند و بالاترین میزان درآمد در بین کشورهای اروپایی
  2. پایین بودن نرخ بیکاری و وجود تعطیلات طولانی مدت در تقویم این کشور
  3. امکان برخورداری از مزایای شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  4. بالا بودن امنیت اجتماعی و رفاه و بالا بودن استانداردهای زندگی
  5. عدم تبعیض نژادی و رعایت برابری و عدالت اجتماعی
  6. رواج زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مردم
  7. امکان زندگی در کشوری پیشرفته با بالاترین سرعت اینترنت، دارای رتبه پنجم در جهان
  8. بالا بودن میانگین جهانی از لحاظ کیفیت محیط زیست
  9. وجود تعادل میان کار و زندگی و وجود ساعت های کاری انعطاف پذیر و دریافت حقوق در تعطیلات
  10. امکان برخورداری مهاجران از بیمه ها و خدمات اجتماعی
  11. زندگی در اجتماع مردم صلح طلب و ورزش دوست سوئد
  12. برابری و عدالت در محیط کار و عادت مردم به سفرهای تفریحی و کشتی سواری شبانه
  13. مرخصی برای والدین و مرخصی های با حقوق تا ۵ هفته در سال
  14. دارا بودن سیستم حمل و نقل منظم و دقیق و وجود جاذبه های طبیعی بکر و فوق العاده
مزایای اقامت سوئد از طریق تولد

مزایای اقامت سوئد از طریق تولد

معایب اقامت سوئد از طریق تولد

هر کشور علاوه بر مزیت ها و امتیازهای فراوان دارای معایب و کاستی هایی برای اقامت و زندگی نیز می باشد. کشور سوئد نیز استثنا نمی باشد. از مهم ترین معایب اخذ اقامت سوئد و زندگی در این کشور موارد زیر را می توان نام برد:

  • سردی آب و هوا و همچنین سردی و عدم صمیمیت مردم سوئد
  • دشواری و سختی های فراگیری زبان سوئدی
  • زندگی در یکی از گران ترین کشورهای جهان و بالا بودن سطح مالیات
  • الزام به پرداخت شهریه و هزینه دانشگاه برای متقاضیان خارجی و رایگان نبودن تحصیل
  • بالا بودن شهریه دانشگاه ها و پایین بودن دستمزدها( هر یک ساعت حدود ۵ تا ۸ یورو)

سخن آخر

در این مقاله چگونگی اخذ اقامت سوئد از طریق تولد مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گرفت که متقاضیان با تولد کودک خود در این کشور به شرطی می توانند اقامت سوئد را اخذ کنند که یا متقاضی و یا هر دو والد دارای تابعیت سوئد باشند. کشور سوئد به دلیل بالا بودن امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن سطح درآمد، بالا بودن کیفیت زندگی، وجود طبیعت بکر و دست نخورده، مکان های تاریخی و عدالت و برابری اجتماعی و مدنی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی می باشد. میزان حقوق و دستمزد دریافتی در این کشور بالاترین میزان حقوق در کشورهای اروپایی است.

اگر در مورد اخذ اقامت سوئد از طریق تولد نیازمند کسب اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی وکلای برجسته اصطهباناتی تماس بگیرید. این موسسه در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با بهترین و مجرب ترین کارشناسان راهکارهای مفید و کاربردی در جهت اخذ اقامت تحصیلی و شغلی به شما ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده تا رسیدن به مقصد در کنار شما خواهند بود تا این مسیر سخت و ناهموار را سهل و هموار کنند.در این مقاله به چگونگی اخذ اقامت سوئد از طریق تولد کودک و شرایط اخذ اقامت در امن ترین و مرفه ترین کشور جهان پرداختیم. رفاه و امنیت اجتماعی، ثبات اقتصادی و دارا بودن بهترین شرایط زندگی از مهم ترین دلایل انتخاب کشور سوئد برای مهاجرت می باشد. از مهم ترین مزیت های اخذ اقامت سوئد از طریق تولد امکان تحصیل رایگان در سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا، امکان برخورداری از حق و حقوق اجتماعی و شهروندی، امکان کار و اشتغال در سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا و امکان حق رای می باشد. اقتصاد قدرتمند و بالاترین میزان درآمد در بین کشورهای اروپایی، پایین بودن نرخ بیکاری و وجود تعطیلات طولانی مدت در تقویم این کشور، برخورداری از مزایای شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن را می توان از مهم ترین مزایای زندگی و اقامت در سوئد برشمرد.اگر برای اخذ اقامت سوئد نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد اخذ اقامت سوئد از طریق تولد

1- شرایط اخذ اقامت سوئد از طریق قانون خون چیست؟

بر اساس قانون خون اگر کودکی درکشور سوئد از پدر و مادری متولد شود که دارای تابعیت آن کشور باشند، آن کودک نیز تابعیت آن کشور را اخذ می کند. بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا از قانون خون تبعیت می کنند.

2- اعطای اقامت سوئد بر اساس قانون خاک است یا خون؟

قانون خون. بر این اساس کودکی که در این کشور متولد می شود و دارای پدر و مادر تبعه و شهروند سوئد می باشد، تابعیت این کشور را اخذ می کند.

3- قوانین اخذ اقامت سوئد از طریق تولد کدامند؟

اگر پدر و مادر کودکی دارای تابعیت کشور سوئد باشند، کودک نیز تابعیت این کشور را اخذ خواهد کرد. اگرکودکی در سوئد متولد شود اما پدر و مادر وی فاقد تابعیت این کشور باشند و در کشور سوئد زندگی کنند، تابعیت به کودک منتقل نمی شود.

4- شرایط لازم اخذ اقامت سوئد از طریق تولد چیست؟

اگر مادر کودک دارای تابعیت سوئد باشد، کودک متولد شده در سوئد تابعیت سوئد را از مادر خود دریافت می کند. اگر مادر کودک دارای تابعیت سوئد باشد و کودک در کشوری به جز سوئد متولد شود، تابعیت سوئد را از مادر خود دریافت می کند.

5- شرایط اقامت سوئد از طریق فرزندخواندگی چیست؟

اگر متقاضی کودک متولد سوئد را به عنوان فرزند خوانده بپذیرد، باید برای اخذ تابعیت سوئد تا قبل از 5 سالگی اقدام کند. اگر کودکی قبل از 12 سالگی توسط یک شهروند و تبعه سوئد به فرزندخواندگی پذیرفته شود، این کودک می تواند تابعیت را دریافت کند.

6- شرایط اقامت سوئد از طریق تولد بر اساس قوانین سال 2015 چیست؟

کودکانی که پس از ماه اپریل سال 2015 در سوئد متولد شده اند، اگر یکی از والدین شهروندی سوئد باشد، فورا تابعیت سوئد را دریافت می کند. اگر کودک پس از اپریل سال 2015 در سوئد متولد شده باشد و والدین کودک فوت کرده باشند، کودک تابعیت سوئد را دریافت می کند.

7- مزیت های تولد کودک در سوئد چیست؟

امکان تحصیل رایگان در سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا امکان برخورداری از حق و حقوق اجتماعی و شهروندی امکان کار و اشتغال در سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا امکان حق رای

8- آیا اقامت سوئد از طریق تولد با ویزای توریستی امکان پذیر است؟

خیر.در صورتی کودک متولد شده در این کشور تابعیت سوئد را دریافت می کند که هر دوی والدین و یا یکی از آن ها دارای تابعیت سوئد باشند و تولد کودک در سوئد با ویزای توریستی منجر به اخذ اقامت سوئد برای کودک و والدین کودک نمی شود.

9- آیا سوئد تابعیت مضاعف را به رسمیت می شناسد؟

کشور سوئد بر اساس قوانین و مقرراتی که در سال 2001 تصویب شد، تابعیت مضاعف شهروندان را به رسمیت می شناسد.

10- معایب اقامت سوئد از طریق تولد چیست؟

سردی آب و هوا و عدم صمیمیت مردم دشواری فراگیری زبان سوئدی زندگی در گران ترین کشورهای جهان و بالا بودن سطح مالیات رایگان نبودن تحصیل بالا بودن شهریه دانشگاه ها

11- مزایای اقامت سوئد از طریق تولد چیست؟

اقتصاد قدرتمند و بالاترین میزان درآمد در بین کشورهای اروپایی پایین بودن نرخ بیکاری و وجود تعطیلات طولانی مدت در تقویم این کشور برخورداری از مزایای شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “اقامت از طریق تولد فرزند در سوئد

  1. پریناز گفت:

    سلام ببخشید ما فرزندمون در ترکیه قرار به دنیا بیاریم شوهر من سیتیزن سوئد می‌خوام بدونم آیا به فرزند من تابعیت سوئدی و پاسپورت تعلق میگیره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه چدر فرزندتان اقامت سوئد را داشته باشد، می توانید برای اخذ اقامت سوئدی فرزند خود نیز اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *