بهبود شرایط دانشجویان بین المللی کانادا برای اقامت

کانادا یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت می باشد. مهاجرت به کانادا برای متقاضیان یکی از بهترین انتخاب ها می تواند باشد. این کشور برای مهاجران از هر روشی که وارد این کشور شده بانشد مزایای بسیار زیادی دارد. با این حال با توجه به ویروس کرونا و همه گیری آن شرایط سخت تری برای متقاضیان پدید آمده است. از این رو افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند باید با توجه به قوانین این کشور اقدام کنند. با این وجود توجه داشته باشید که باز هم مزایای بسیاری برای مهاجران به این کشور وجود دارد. به تازگی نیز اخباری مبنی بر بهبود شرایط دانشجویان بین المللی کانادا برای اقامت منتشر شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بهبود شرایط دانشجویان بین المللی کانادا برای اقامت

تحصیل در کانادا برای متقاضیان مزایای بسیاری دارد. دانشگاه های کانادا در کل دنیا اعتبار بسیاری دارند و از این رو برای دانشجویان همراه با مزیت می باشند. اما ببینیم بهبود شرایط دانشجویان بین المللی کانادا برای اقامت چگونه می باشد. دولت کانادا قصد دارد شرایط اقامت دائم بهتری را برای متقاضیان در گروه های کارگران خارجی، ‌دانشجویان و حتی پناهندگان که در حال حاضر در این کشور حضور دارند، ارائه نماید.

از این رو افرادی که در این گروه ها قرار دارند، می توانند گزینه های اقامت دائم بیشتری را دریافت نمایند. در واقع بر طبق خبر اعلام شده کانادا به دنبال ارائه راه های اقامت دائم بیشتر به اتباع خارجی است که در حال حاضر در این کشور هستند. به دنبال اعلام اینکه کانادا طی سه سال آینده بیش از ۴۰۰ هزار مهاجر را سالانه پذیرا خواهد شد ، مارکو مندیچینو وزیر مهاجرت به بلومبرگ گفت که دولت فدرال به زودی در این باره اعلامیه قطعی خواهد داد. از این رو برای شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا با بهبود های مناسبی مواجه هستیم. 

مهاجرت و اقامت کانادا

عموم افرادی که مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنند برای اخذ اقامت کانادا نیز اقدام می کنند. در گذشته پروسه دریافت اقامت کمی سخت تر بود اما امروزه شرایط برای دریافت اقامت کانادا با قانون جدید بسیار ساده تر از قبل شده است. وزیر مهاجرت گفت برای کانادا مهم است که شناسایی کند چگونه می تواند مسیر های اقامت دائم را برای دانشجویان بین المللی ، کارگران موقت خارجی و پناهجویانی که در این کشور هستند تسریع کند.

این مسئله برای کاهش چالش های اقتصادی که در حال حاضر کانادا با آن مواجه شده است، بسیار مناسب می باشد. مشکل به وجود آمده برای اقتصاد کانادا همانند سایر کشور ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا می باشد. کاهش سطح مهاجرت کانادا باعث کندی جمعیت ، نیروی کار و رشد اقتصادی شده است. اقامت دائم و موقت امسال به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

مندیچینو به بلومبرگ گفت كه دائمی كردن ساكنان موقت پاسخگوی نیاز های كوتاه مدت كانادا برای پاسخ به مشکلات ناشی از ویروس كرونا است. وی همچنین گفت که این امر به رفع چالش های جمعیتی دراز مدت کانادا ، که شامل افزایش جمعیت و نرخ زاد و ولد پایین است، کمک خواهد کرد. دولت به استعداد های خارجی که در حال حاضر در کانادا است نگاه خواهد کرد تا پناهجویان، دانشجویان و کارگرانی را که دارای مهارت های همسو با خدمات اساسی در اقتصاد هستند، پیدا کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *