اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی

اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. یکی از انواع روش های مهاجرتی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری در کشور های مختلف قوانین مربوط به خود را دارد و همچنین مدل های خاصی را نیز ارائه می دهد. از جمله روش های سرمایه گذاری می توان به خرید ملک، اوراق قرضه، سهام و … اشاره نمود. از این رو هر شخصی که متقاضی سرمایه گذاری در کشور های مختلف است می تواند از یکی از این روش ها اقدام نماید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برای مهاجرت به کشور پرتغال می توان از روش های مختلفی اقدام نمود. از جمله این روش ها عبارتند از: سرمایه گذاری در پرتغال، کار در پرتغال، تحصیل در پرتغال، ازدواج در پرتغال و … . برای این که بتوانید در زمینه مهاجرت اقدامات خود را با قدم هایی استوار بردارید لازم است تا به متخصصین حوزه مهاجرتی مراجعه نمایید. از این رو می توانید با مراجعه به کارشناسان و وکلا و حقوق دانان موسسه حقوقی برگزیده وکلای اصطهباناتی در این زمینه به نتیجه بهتری دست پیدا کنید. نمایندگی های موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز فعال هستند.

اخذ اقامت پرتغال با خرید اوراق قرضه هتل سازی

همان طور که گفتیم یکی از روش های مهاجرت به کشور پرتغال، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. قبل از این که به بررسی شرایط سرمایه گذاری در کشور پرتغال بپردازیم لازم است تا کمی با این کشور آشنا شویم تا بدانیم که چرا باید در پرتغال سرمایه گذاری کرد. توجه داشته باشید که روش های سرمایه گذاری در پرتغال متفاوت هستند و از جمله این روش های سرمایه گذاری می توان به خرید ملک در پرتغال، خرید اوراق قرضه در پرتغال، کارآفرینی در پرتغال، اقامت از طریق تمکن مالی در پرتغال، ثبت شرکت در پرتغال و … اشاره نمود. در این مقاله هدف ما بررسی یکی از زیر شاخه های روند سرمایه گذاری در این کشور یعنی اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی می باشد. باید دید که چگونه می توان برای شرایط اقامتی این کشور نیز اقدام نمود.

آشنایی با کشور پرتغال جهت خرید اوراق قرضه هتل سازی

همان طور که گفتیم جهت اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی لازم است تا کمی با شرایط عمومی این کشور آشنایی پیدا کنیم. جمهوری پرتغال که با نام رسمی پرتغال شناخته می شود، کشوری است اروپایی که از نظر جغرافیایی در جنوب غربی اروپا قرار دارد. کشور پرتغال دارای یکی از بهترین شرایط آب و هوایی در کل اروپا می باشد. پرتغال که جزو اتحادیه اروپا و ناتو است، یک کشور توسعه یافته در غربی ترین بخش قاره اروپا و چسپیده به اقیانوس اطلس می باشد. این کشور بزرگ ترین مرز خاکی اتحادیه اروپا را با تنها همسایه اش یعنی اسپانیا دارد.

پایتخت این کشور شهر لیسبون است که بزرگ ترین شهر آن نیز محسوب می شود. کشور پرتغال با مساحتی به اندازه نود و دو هزار و دویست و دوازده کیلومتر مربع جمعیتی بالغ بر ده میلیون نفر را به خود اختصاص داده است.

آشنایی با کشور پرتغال جهت خرید اوراق قرضه هتل سازی

آشنایی با کشور پرتغال جهت خرید اوراق قرضه هتل سازی

زبان رسمی مردم در کشور پرتغال، زبان پرتغالی است و واحد پولی مورد استفاده در این کشور، یورو می باشد. حال که با شرایط عمومی این کشور آشنا شدیم، بهتر است تا در ارتباط با سرمایه گذاری در پرتغال اطلاعاتی جامع کسب کنیم. پرتغال دارای فرهنگ غنی و متنوع ، آب و هوای مدیترانه ای ، و محیطی امن و باثبات برای زندگی خانواده ها ، انجام کار و یا مسافرت است. سرمایه گذاران فرصت های بسیاری را در بازار امن و سریع و در حال توسعه پرتغال پیدا می کنند. چشم انداز تابعیت اتحادیه اروپا که با سرمایه گذاری در املاک و خصوصا شرایط خاص مانند اوراق قرضه هتل ها بازتاب یافته است برای سرمایه گذاران گزینه های بسیار خوبی می باشد.

پروژه های سرمایه گذاری ویژه برای اوراق قرضه هتل سازی در پرتغال

در راستای سرمایه گذاری در پرتغال دریافت ویزای طلایی پرتغال یا گلدن ویزای پرتغال می تواند مزیت بسیار خوبی محسوب شود. اما باید پرسید که چرا برنامه اجازه اقامت طلایی پرتغال را انتخاب می کنید؟ ویزای طلایی پرتغال به شما امکان می دهد در پرتغال زندگی و کار کنید. همچنین این حق را برای شما فراهم می کند که سفر هایی بدون ویزا در سراسر منطقه شنگن اروپا داشته باشید. بعد از گذشت پنج سال ، شما و خانواده تان شامل همسر و فرزندان می توانید برای اقامت دائم پرتغال و یا تابعیت پرتغال اقدام نمایید.

برای دریافت گلدن ویزای پرتغال چهار راه وجود دارد که عبارتند از: سرمایه گذاری یک میلیون یورویی  با واریز پول در بانک، خرید ملک در پرتغال، ثبت شرکت و … ،ایجاد شغل در پرتغال، خرید ملک با ارزش پانصد هزار یورو در پرتغال و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به ارزش سیصد و پنجاه هزار یورو در پرتغال.

با توجه به تمام این موارد، یکی از بهترین گزینه ها و پر طرفدار ترین گزینه ها سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات با دارایی سیصد و پنجاه هزار یورو می باشد. از این رو برخی از شرکت های خصوصی در کشور پرتغال این شرایط را برای سرمایه گذاران فراهم کرده اند که با خرید اوراق و سرمایه گذاری در هتل ها، هتل سازی، خرید واحد های هتل ها و … برای دریافت ویزای طلایی و در نهایت اقامت پرتغال و تابعیت و پاسپورت پرتغال اقدام نمایند. از این رو پروژه های مختلفی برای سرمایه گذاری در هتل ها توسط این شرکت ها و دولت پرتغال ارائه گردیده. این سرمایه گذاری ها با هدف توسعه و بازسازی ساختمان های قدیمی یا فرسوده با عنوان پروژه های بازسازی صورت می گیرد. 

مالیات بر پروژه های اوراق قرضه هتل سازی در پرتغال

قبلاز این که به سراغ پروژه های خاص در این زمینه برویم، لازم است تا در ارتباط با مالیات ها کمی صحبت کنیم و به این پرسش پاسخ دهیم که آیا بر پروژه های سرمایه گذاری در پرتغال مالیاتی تعلق می گیرد یا خیر؟ مانند هر کشوری ، مهاجران برای سرمایه گذاری و رعایت قوانین مربوط به آن، می بایست با مالیات ها روبرو شوند. در رابطه با مالیات بر سرمایه گذاری در پرتغال ، باید گفت که  آن ها کاملاً مطابق با استانداردهای اروپایی هستند. به یاد داشته باشید که برای یک هدف سرمایه گذاری می کنید و این هدف مختص شماست. دقت کنید که در سرمایه گذاری و خرید اوراق قرضه در کشور پرتغال لازم است تا تورم را نیز در نظر گرفت.

مالیات بر پروژه های اوراق قرضه هتل سازی در پرتغال

مالیات بر پروژه های اوراق قرضه هتل سازی در پرتغال

تورم در کشور پرتغال در این سال ها بیشتر از چهار درصد نبوده است و محدوده میانکین آن بر دو درصد استوار بوده. از این رو می توان با ثبات در سرمایه گذاری روبرو شد. توجه داشته باشید که شما برای خرید اوراق قرضه در پرتغال و جهت سرمایه گذاری در بخش هتل ها لازم دارید تا علاوه بر هزینه خرید اوراق، هزینه های دیگری نیز پرداخت نمایید. اوراق قرضه دولتی در معرض تغییرات بازار هستند. قیمت اوراق قرضه هنگامی افزایش می یابد که بازار بازدهی کمتری را طلب کند و وقتی بازار خواستار بازده بالاتر می شود ، کاهش می یابد. طی یک سال گذشته ، سرمایه گذاران اوراق بهادار در کشور پرتغال سود قابل توجهی کسب کرده اند زیرا نرخ بهره تغییراتی در جهت بازدهی بالا داشته است.

پروژه سرمایه گذاری در هتل Renaissance by Marriott در شهر پورتو

در حال حاضر ، شرکت های سرمایه گذاری معروف در کشور پرتغال، پروژه هتل Renaissance by Marriott را در پورتو دارند که برای سرمایه گذاری اشخاص متقاضی سرمایه گذاری بین المللی در دسترس است. پس می توانید این ذهنیت را داشته باشید که دریافت ویزای طلایی یا گلدن ویزا از این طریق به راحتی امکان پذیر خواهد بود. به واسطه این شرکت های معتبر سرمایه گذاری شما سیصد و پنجاه هزار یورو در روند هتل سازی سرمایه گذاری می کنید ، سپس کارشناسان تمام مراحل را پیش می برند.

تمام مراحل از ارسال درخواست گرفته تا فرایند های مالیاتی و … همه و همه توسط شرکت و متخصصان آن برای شما انجام می شود. در این پروژه آن ها سالیانه سه درصد پیمنت پرداخت می کنند و زمانی که پس از پنج یا شش سال موفق به دریافت اقامت دائم پرتغال یا تابعیت پرتغال شدید، مبلغ به شما باز خواهد گشت. در حقیقت سیصد و پنجاه هزار یورو شما پس از پنج سال کاملا بازگشت داده خواهد شد.

پروژه سرمایه گذاری در شهر پورتو و FONTINHA HOTEL

یکی دیگر از انواع پروژه های سرمایه گذاری که توسط شرکت های مختلف در کشور پرتغال ارائه می شود، پروژه سرمایه گذاری در هتل فونتیها شهر پورتو کشور پرتغال است. این پروژه در حقیقت به منظور بازسازی این هتل که در شهر پورتو و در خیابان معروف سانتاکاتارینا است، در اختیار علاقه مندان قرار گرفته. با توجه به این که هتل فونتیها در قلب بهترین شهر برای خرید و شرایط توریستی قرار گرفته،‌این سرمایه گذاری می تواند بسیار گزینه ای مناسب باشد و برای سرمایه گذاران آینده نگر جذابیت های بالایی داشته باشد.

پورتو از سال دو هزار و دوازده میلادی به عنوان یکی از شهر های تاریخی و جذاب در یونسکو به ثبت رسیده و در سال دو هزار و هفده لقب بهترین مقصد تفریحی و زندگی در اروپا و زندگی در پرتغال را به خود اختصاص داده است. از این رو سرمایه گذاری در هتل فونتیها به سذعت به عنوان یک گزینه گردشگری جذاب خود را تبدیل به مقصدی ایده آل کرده است و پورتو که به عنوان یک مکان ایده آل برای سرمایه گذاری و گردشگری می باشد، شرایط زندگی ایده آلی را خواهد داشت.

اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی

به عنوان آخرین بخش در زمینه موضوع اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی می خواهیم در زمینه اقامت صحبت کنیم و شرایط اقامت پرتغال و تابعیت پرتغال از طریق سرمایه گذاری را بیان کنیم. در روش های اقامت سرمایه گذاری در پرتغال، خصوصا از طریق گلدن ویزا یا همان ویزای طلایی پرتغال، در ابتدا به فرد اقامت یک ساله اعطا می شود. این ویزا می تواند پس از آن برای دو سال دیگر تمدید گردد.

اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی

اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی

پس از پنج سال در اقامت پرتغال، می توانید برای اقامت دائم این کشور نیز درخواست دهید. در این روش سرمایه گذاری فرد می تواند برای همسر و فرزندان زیر هجده سال و همچنین والدین وابسته بالای شصت و شش سال سن نیز ویزای همراه دریافت نماید. یک نکته مهم در ارتباط با گلدن ویزای پرتغال این است که تنها هفت روز در سال می بایست در این کشور حضور داشت و همین مدت زمان برای اقامت این کشور کافی است.

سوالات متداول در ارتباط با اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی

  1. آیا خرید اوراق قرضه در پرتغال به عنوان یک روش سرمایه گذاری محسوب می شود؟

    بله یکی از روش های سرمایه گذاری در پرتغال، سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه است.

  2. چه روش هایی برای سرمایه گذاری در پرتغال وجود دارد؟

    از جمله روش های سرمایه گذاری در پرتغال می توان به ثبت شرکت، ایجاد کار، خرید ملک، تمکن مالی و … اشاره نمود.

  3. آیا پرتغال کشوری مناسب برای سرمایه گذاری است؟

    بله این کشور یکی ار بهترین کشور ها با مزایای بسیار جهت سرمایه گذاری است.

  4. آیا امکان اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی وجود دارد؟

    بله در این روش می توان پس از پنج سال اقامت در پرتغال برای اقامت دائم درخواست داد.

  5. آیا برای اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی لازم است تا در تمام سال در این کشور بود؟

    خیر مدت زمان سکونت در کشور پرتغال هر ساله فقط هفت روز است و هیچ مشکلی برای سایر زمان های سال وجود ندارد.

  6. آیا با اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی می توان برای ویزای همراه اقدام نمود؟

    بله در این حالت امکان دریافت ویزای همراه برای همسر و فرزندان و والدین وابسته بالای شصت و شش سال وجود دارد.

  7. اقامت اولیه برای خرید اوراق قرضه هتل سازی پرتغال چند ساله است؟

    در ابتدا به فرد اقامتی یک ساله و قابل تمدید اعطا می گردد.

  8. آیا بدون داشتن وکیل می توان برای اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید اوراق قرضه هتل سازی اقدام نمود؟

    بله اما به دلیل پیچیدگی های خاص بهتر این است که گروهی قوی در کنار شما باشد.

  9. آیا برای سرمایه گذاری در اوراق قرضه هتل سازی در پرتغال مالیات خواهد بود؟

    بله در کشور پرتغال مالیات بر سرمایه گذاری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

  10. آیا پس از دوره سرمایه گذاری در پرتغال، اصل پول باز خواهد گشت؟

    بله پس از مدت زمان پنج سال سرمایه گذاری اصل پول به فرد باز خواهد گشت.

  11. آیا تورم در سرمایه گذاری اوراق قرضه هتل سازی پرتغال تاثیر گذار است؟

    بله وجود تورم بر هر نوع سرمایه گذاری تاثیر گذار است اما در سال های اخیر میانگین تورم در پرتغال تنها دو درصد بوده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *