اعزام دانش آموز به مجارستان

در زیر لیستی از محبوب ترین مدارس بین المللی و دو زبانه برای مهاجران در مجارستان پیدا خواهید کرد. این مدارس شامل مهد کودک، مدارس ابتدایی و متوسطه مناسب برای آماده شدن جهت مدرک لیسانس بین المللی و دیپلم دیگر در مجارستان می باشد. پس از اعزام دانش آموز به مجارستان و اتمام دوره دبیرستان، دانش آموزان باید امتحان Matura یا érettségi bizonyitvány بدهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اعزام دانش آموز به مجارستان

بعضی از مدارس کشور مجارستان برنامه های انگلیسی یا مجاری را با برنامه های زبان انگلیسی دنبال می کنند در حالی که دیگران تحت نظام آموزش فرانسه یا اسپانیایی تنظیم می شوند. سیستم تحصیل در مجارستان نسبتا متمرکز است، کلاس های مدرسه معمولا با دوره های قبل از مدرسه شروع می شوند که در آن ها رده سنی (7 سالگی پس از 31 مه متولد شده باشد) تا سن 16 سالگی ادامه می یابد (بسیاری از آن ها تا 18 سالگی ادامه می دهند). آموزش به زبان مجارستانی است و در میان موضوعات آموزش داده شده یک یا دو زبان خارجی، معمولا انگلیسی، آلمانی یا فرانسوی تدریس می شود.

مدارس بین المللی در مجارستان

تحصیل در مجارستان در مدارس بین المللی این کشور می تواند راه حل کامل برای دانشجویان مهاجر (مدیران شرکت های چند ملیتی، کودکان دیپلمات ها، کارکنان سازمان های غیر دولتی) در مجارستان باشند. برخی از افراد محلی در این مدارس درس می خوانند، اما مدارس معمولا برای دانشجویان بین المللی طراحی شده اند. مدارس از یک مدل برنامه درسی از ایالات متحده، انگلستان یا آلمان پیروی می کنند.مدارس بین المللی در مجارستان

در دستورالعمل اولیه ممکن است هر زبان و چندین زبان معمولا آموزش داده شود، اما معمولا زبان انگلیسی یا آلمانی آموزش داده می شود. مدارس، استانداردهای مشابه تحصیل در سراسر جهان را ارائه می دهند و برای انتقال آسان بین مدارس صرف نظر از اینکه در فرانسه یا ویتنام هستند، فراهم می شود. مدارس نیز مدارک معتبر پذیرفته شده بین المللی مانند مدرک لیسانس بین المللی را ارائه می دهند.

پذیرش در مدارس مجارستان

مراحل پذیرش و ثبت نام از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت است، فضایی اغلب محدود به دانشجویان بر اساس ملیت داده شود. هزینه تحصیلات براساس استانداردهای محلی گران است، اما استانداردهای بالا را برای یادگیری فراهم می کند. مدارس در مجارستان دارای اندازه های کوچک تر کلاس، امکانات درجه اول و دوره های فوق لیسانس است. امکانات شبانه روزی در برخی از مدارس در دسترس است، اما اکثر کلاس های روزانه را ارائه می دهند. CoIS (شورای مدارس بین المللی) یک انجمن غیر انتفاعی از مدارس بین المللی و موسسات پس از تحصیلی است که هدف آن ارائه مدارک تحصیلی، معلمان و خدمات استخدام رهبری، پیوندهایی به آموزش عالی، کمک های اداری و کمک به ایجاد مدارس جدید است. سه نوع مدرسه متوسطه وجود دارد:

  • Gimnázium (غیر حرفه ای دانشجویان را برای تحصیلات عالی آماده می کند، حداقل 2 زبان خارجی را می آموزد)
  • Szakközépiskola (مدرسه حرفه ای اما همچنین برای تحصیلات عالی آماده می شود)
  • Szakmunkásképzo Szakiskola (مدرسه حرفه ای)

همکاران و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) راهنمای شما عزیزان جهت هزینه تحصیل در مجارستان می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در این کشور می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *