اعزام دانشجو به سنگاپور

اعزام دانشجو به سنگاپور، موضوعی است که در این مقاله قصد داریم در ارتباط با آن صحبت کنیم. موسسات بسیار زیادی در شهر های مختلف ایران برای اعزام دانشجو فعالیت می کنند اما مهم ترین نکته این است که باید به محلی قابل اعتماد مراجعه نمود‌. از این رو برای مهاجرت تحصیلی و اقدامات لازم در ارتباط با آن بهترین راه مراجعه به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی است. در این مقاله که با هدف اعزام دانشجو به سنگاپور نوشته شده است، قصد داریم در ارتباط با مسائل تحصیلی صحبت کنیم. در ابتدا کمی با شرایط کشور سنگاپور آشنایی پیدا کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

سنگاپور با نام جمهوری سنگاپور، کشوری است که در مجمع الجزایر مالایی قرار گرفته و به پایختی شهر سنگاپور معروف است‌. این کشور که در شمال خط استوا قرار دارد، کشوری بسیار مدرن و ثروتمند می باشد. کشور مالزی با مساحت هفتصد و بیست و دو کیلومتر مریع و کمی کوچکتر از تهران، تنها با کشور های مالزی و اندوزی همسایگی دارد. کشور سنگاپور یکی از موفق ترین اقتصاد های دنیا را دارد. جمعیت موجود در این کشور پنج میلیون و ششصد و سی و هشت هزار و هفتصد نفر می باشد‌. واحد پول این کشور دلار سنگاپور می باشد.

برای مهاجرت به این کشور جذاب راه های بسیار زیادی وجود دارد. از جمله راه های مهاجرت به سنگاپور، می توان به مهاجرت تحصیلی به سنگاپور، مهاجرت کاری به سنگاپور، مهاجرت سرمایه گذاری به سنگاپور و .‌.. اشاره نمود. برای این که بتوانید در مسیر مهاجرتی به سنگاپور بهترین تصمیم و نتیجه را حاصل کنید لازم است تا به کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی مراجعه نمایید. نمایندگی های موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز پاسخگوی شما هستند.

اعزام دانشجویان به سنگاپور

سنگاپور یکی از کشور های بسیار مدرن و پیشرفته در تمام زمینه ها است. البته ذکر این نکته صروری است که این کشور یگی از گران ترین کشور ها می باشد. از این رو هزینه زندگی در سنگاپور بسیار زیاد است. ناگفته نماند که شرایط زندگی کشور سنگاپور به گونه ای است که می توان به راحتی هزینه های زندگی و تحصیل در سنگاپور را پرداخت کرد. اما باید دید چه الزاماتی برای اعزام دانشجو به سنگاپور لازم است‌.

اجازه دهید در ابتدای راه این مسئله را روشن کنیم که حقیقتا، بهترین راه برای مهاجرت به سنگاپور با هر روشی مراجعه به کارشناسان و وکلای برگزیده موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی است. برای اعزام دانشجو به سنگاپور لازم است تا در ابتدای راه شرایط تحصیلی در سنگاپور را بررسی کنیم. از آن حایی که اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل در این کشور لازم است پس، کسب اطلاعات در ارتباط با شرایط تحصیلی در این کشور می تواند به راحتی مسیر را هموار کند‌. شرایط تحصیلی می تواند با اشاره به کار در حین تحصیل در سنگاپور، بورسیه های تحصیلی در سنگاپور و … باشد.

پس از این بررسی ها می بایست در ارتباط با دانشگاه های سنگاپور اطلاعات لازم کسب شود. چرا که شرایط تحصیل در هر کدام می تواند متفاوت با دیگری باشد. پس از بررس دانشگاه ها و اقدام برای اخذ پذیرش، نوبت به دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور و شرایط لازم برای اخذ ویزای سنگاپور جهت تحصیل در این کشور می رسد. این مرحله را می توان نهایی ترین و آخرین مرحله در زمینه اعزام دانشجو به سنگاپور دانست. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا بتوانید به طور جامع و کاملی با این روند آشنایی پیدا کنید.

شرایط تحصیلی در سنگاپور جهت اعزام دانشجو

در این بخش از مقاله قصد داریم اولین نکته از سری نکات بررسی روند اعزام دانشجو به سنگاپور را ارائه دهیم.‌ در این بخش ما به بررسی ریز جزئیات شرایط تحصیلی در سنگاپور می پردازیم تا افراد متقاضی تحصیل در سنکاپور بتوانند به راحتی برای پذیرش این کشور اقدام کنند. برای یک کشور کوچک، چشم انداز آموزش عالی سنگاپور بسیار متنوع است و به خوبی در کل جهان شناخته شده. این کشور در سال های اخیر به عنوان یک رهبریت جهانی در زمینه تحقیق و نوآوری شناخته شده است و دانشحویان زیادی را پذیرش نموده.

در دانشگاه های کشور سنگاپور دوره های تحصیلس بسیاری ارائه می شود و تمام مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این کشور قابل دریافت است‌ دانشکاه های ملی و موسسات بسیاری دوره های لیسانس را ارائه می دهند و معمولا این دوره ها سه تا چهار سال طول می کشد. موضوعات محبوب در دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل اغلب بیزنس، هنر های تجسمی، پزشکی و دندانپزشکی در سنگاپور، مهندسی و وکالت در سنگاپور هستند.

شرایط ورود به هر کدام از دانشگاه های سنگاپور با دیگری متفاوت است اما برای ورود به مقطع کارشناسی در دانشگاه های این کشور، داشتن گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه لازم است. در این صورت شما می توانید برای تحصیل در مقطع کارشناسی درخواست دهید. تحصیل در حوزه های عمومی برای مقطع لیسانس باید همراه با گذراندن شرایط اختصاصی تحصیلی با نام ماجور باشد. توجه داشته باشید که در این مقطع تحصیلی دانشجویان می توانند برای بیست ساعت در هفته به کار پاره وقت مشغول شوند.

تحصیل در سنگاپور

تحصیل در سنگاپور

تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری در سنگاپور

در این بخش از مقاله می خواهیم در ارتباط با تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سنکاپور مطالبی را ارایه کنیم. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به صورت برنامه های تحصیلی درسی و برنامه های پژوهشی است. تحصیل در این دوره معمولا همراه با سخنرانی ها، سمینار ها و کار های گروهی همانند دوره های کارشناسی ارشد در انگلستان خواهد بود که در نهایت با ارسال پایان نامه به اتمام می رسد.

تحصیل تمام وقت در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سنگاپور معمولا بین یک تا دو سال به طول می انجامد. دوره ها معمولا در ماه های آگوست و گاها ژانویه آغاز می شوند. مطالعه پاره وقت در مقطع کارشناسی ارشد نیز امکان پذیر است. با این حال مدت زمان دوره ها به طور قابل توجهی می تواند متفاوت باشد زیرا هر موسسه می تواند به طور تنهایی برنامه های درسی خود را تعیین نماید. به طور مثال برنامه های MBA در سنگاپور و در موسسات می توانند بین دوازده تا هجده ماه طول بکشند. معیار های لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، داشتن مدرک کارشناسی، تسلط به زبان انگلیسی و شواهدی مبنی بر تمکن مالی است. با این حال باز لازم است که شرایط را در هر دانشگاه یا موسسه جداگانه بررسی کرد. حال وارد مرحله دکتری می شویم.

دانشگاه های برتر سنگاپور با محوریت تحقیق فعالیت می کنند که یک محیط ایده آل برای تحصیل در مقطع دکتری خواهد بود. شما برای ورود به این مقطع قطعا نیاز به بررسی دانشگاه و شرایط آن خواهید داشت. برخی دانشگاه ها آزمونی می گیرند و برخی دیگر شرایط تحقیقاتی را از شما می خواهند.‌ درخواست ها معمولا از طریق دانشکده مربوطه انجام می شود. به طور کلی مطالعه دکتری در حالت تمام وقت بین دو تا پنج سال به طول می انجامد و یک سال قبل از ارایه پایان نامه می بایست در آزمونی شرکت شود‌.

هزینه های تحصیل در مقطع دکتری حدودا بیست و دو هزار تا سی هزار دلار سنگاپور در سال خواهد بود.‌ نکته بسیار مهم این است که تعدادی از موسسات انگلستان با دانشگاه های سنگاپور همکاری بسیار نزدیکی دارتد و فرصت های تبادل دانشحویان را فراهم می آورند. به عنوان مثال دانشگاه ناتینگهام با دانشگاه ملی سنگاپور فعالیت های نزدیکی دارند. توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در رشته های خاص مهندسی و رشته های پزشکی و دندانپزشکی در سنگاپور معمولا در سطح بالاتری قرار دارد.

بیش از نیمی از دانشجویان بین المللی هنکام تحصیل در سنکاپور کمک های مالی دریافت می کنند. در این زمینه لازم است تا با دانشگاه خود صحبت کنید تا بدانید چه کمک های مالی برای شما در دسترس خواهد بود‌. بورسیه های تحصیلی سنگاپور با توجه به کشور مبدا نیز می تواند متفاوت باشد. به طور مثال بورسیه های تحصیلی ASEAN برای دانشحویانی است که از اعضای انجمن ملل جنوب شرقی اسیا هستند‌.

شما با اخذ تاییدیه از دانشگاه به طور میانگین می توانید تا شانزده ساعت در هفته در این کشور کار کنید و هزینه های خود را بپردازید. البته وام های شهریه برای دانشجویانی که در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند و بورسیه ندارند تعلق خواهد گرفت که تا نود درصد هزینه های تحصیلی را پوشش می دهد.

دانشگاه های سنگاپور جهت اعزام دانشجو

در این بخش از مقاله در ارتباط با دانشگاه های سنگاپور مطالب جامعی برای شما بیان خواهیم کرد. این مطالب جهت اخذ پذیرش تحصیلی جایگاه بسیار مناسبی خواهد داشت. در ادامه به طور لیست وار دانشگاه های سنکاپور را معرفی می کنیم.

از جمله دانشگاه های سنگاپور می توان به دانشگاه ملی سنگاپور، دانشکاه فنی نایانگ، دانشگاه مدیریت سنگاپور، دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور، دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور، دانشکاه ناینانگ، دانشگاه سیم و … اشاره نمود. البته توجه کنید که برخی دانشگاه های بین المللی در این کشور نمایندگی دارند. به طور مثال می توان به دانشگاه مدیریت جهانی، موسسه فناوری DIGIPEN، موسسه علم و فناوری آلمان، دانشکده حقوق بین الملل سوربن، موسسه مدیریت ST. GALLEN آسیا و … اشاره نمود.

دانشگاه های سنگاپور

دانشگاه های سنگاپور

حال لازم به ذکر است که در ادامه می خواهیم در ارتباط با دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت در ایران صحبت کنیم. دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کشور سنگاپور عبارتند از دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه فنی ناینانگ NTU . و تنها دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران در سنگاپور نیز دانشگاه ملی سنگاپور NUS می باشد.

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی جهت اعزام دانشجو به سنگاپور

همان طور که گفتیم برای اعزام دانشجو به سنگاپور لازم است تا روند خاصی پیش کرفته شود و یکی از این روند ها اخذ پذیرش تحصیلی می باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با مدارک لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور صحبت کنیم. در ابتدا لازم است تا شما فرمی را در وب سایت رسمی SINGA تکمیل کنید و سپس مدارک را ارسال نمایید.

مدارک لازم جهت دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های سنگاپور عبارتند از: سند تایید هویت متقاضی، پاسپورت معتبر، مدرک تحصیلی سال های قبل و ترجمه شده، ریز نمرات تحصیلی، پرداخت هزینه های ثبت نام و شهریه دانشگاه، رزومه تحصیلی ، انگیزه نامه و … .‌

مدارک لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور

پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور آخرین مرحله، دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور جهت اقامت در این کشور است. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای سنگاپور جهت تحصیل در این کشور عبارتند از: پاسپورت معتبر، تکمیل فرم تقاضای دریافت ویزا، دو قطعه عکس، نامه پذیرش یا پینشهاد تحصیل از دانشگاه، نامه تمکن مالی، گواهی عدم سو پیشینه، گواهی سلامت و … . دقت کنید که درخواست ویزای را باید حداقل یک ماه قبل از شروع دوره تحصیلی خود ارائه دهید.

سوالات متداول در ارتباط با اعزام دانشجو به سنگاپور

  1. اولین اقدام در روند اعزام دانشجو به سنگاپور چیست؟

    اولین اقدام در زمینه مهاجرت تحصیلی به سنگاپور کسب اطلاعات لازم در ارتباط با شرایط تحصیلی در این کشور می باشد.

  2. آیا سنگاپور کشوری مناسب برای زندگی و تحصیل است؟

    بله کشور سنگاپور برای تحصیل و زندگی مکانی مناسب می باشد و بسیار پیشرفته و مدرن است.

  3. آیا دانشگاه های سنگاپور معتبر هستند؟

    بله دانشگاه های سنگاپور در دنیا از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند.

  4. زبان تحصیل در دانشگاه های سنگاپور چیست؟

    دانشگاه های سنگاپور کورس های تحصیلی خود را معمولا به زبان انگلیسی ارائه می کنند.

  5. آیا امکان کار در زمان تحصیل در سنگاپور وجود دارد؟

    بله دانشجویان می توانند به صورت پاره وقت در کشور سنگاپور مشغول به کار شوند.

  6. دانشگاه های سنگاپور برای حمایت از دانشجویان بورسیه های تحصیلی ارائه می کنند؟

    بله دانشگاه ها و موسسات سنگاپور برای حمایت از دانشجویان انواع بورسیه های تحصیلی و وام های دانشجویی را ارائه می کنند.

  7. کدام دانشگاه های سنگاپور مورد تایید وزارت علوم ایران هستند؟

    دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کشور سنگاپور عبارتند از دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه فنی ناینانگ NTU .

  8. دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در سنگاپور کدامند؟

    تنها دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران در سنگاپور نیز دانشگاه ملی سنگاپور NUS می باشد.

  9. مدارک لازم برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های سنگاپور چیست؟

    مدارک لازم پذیرش تحصیلی عبارتند از: سند تایید هویت متقاضی، پاسپورت معتبر، مدرک تحصیلی سال های قبل و ترجمه شده، ریز نمرات تحصیلی، پرداخت هزینه های ثبت نام و شهریه دانشگاه و … .

  10. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور چیست؟

    مدارک مورد نیاز عبارتند از :پاسپورت معتبر، تکمیل فرم تقاضای دریافت ویزا، دو قطعه عکس، نامه پذیرش یا پینشهاد تحصیل از دانشگاه، نامه تمکن مالی و … .

  11. آيا تحصیل در دانشگاه های سنگاپور رایگان است؟

    خیر برای تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور می بایست بنا به رشته و دانشگاه مورد نظر هزینه های تحصیلی را پرداخت نمود و تحصیل به طور کلی رایگان نیست.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *