اسپانسر ایالتی استرالیا

مهاجرت کاری به کشور ها عموما نیاز به شرایطی دارد که متقاضیان باید آن را داشته باشند. هر کشوری هم بر مبنای شرایط خود باید متقاضیان را پذیرش نماید. از این رو اگر تمایل به مهاجرت خارج از کشور دارید، لازم است تا اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهید. شما باید برای مهاجرت کاری پیش زمینه های بسیاری را رعایت نمایید. این پیش زمینه ها برای متقاضیان می تواند همراه با چالش هایی باشد. با این حال اقدام مهاجرتی راهی برای بهبود شرایط زندگی می باشد. برخی از کشور ها روش های خاصی برای مهاجرت دارند که امتیازات ویژه ای برای متقاضیان خود دارد. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با اسپانسر ایالتی استرالیا صحبت کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مهاجرت به استرالیا با توجه به قوانین این کشور برای متقاضیان باید با رعایت ویژگی های مربوط به نوع مهاجرت می باشد. البته توجه داشته باشید که در حال حاضر شرایط مهاجرتی با توجه به همه گیری ویروس کرونا تغییراتی داشته است. از این رو اگر تمایل مهاجرت به استرالیا با روش های مهاجرت کاری به استرالیا،‌ مهاجرت تحصیلی به استرالیا،‌ مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا، مهاجرت از طریق تولد فرزند در استرالیا، مهاجرت از طریق ازدواج در استرالیا و غیره دارید، لازم است تا اقداماتی صورت دهید. در این باره می توانید به نمایندگی های موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهر های شیراز،‌تهران،‌اصفهان، مشهد و تبریز مراجعه نمایید.

اسپانسر ایالتی در استرالیا

مهاجرت به استرالیا از روند های خاصی امکان پذیر است. مهاجرت کاری به استرالیا با شرایط بسیاری برای متقاضیان در دسترس خواهد بود. یکی از روش هایی که منجر به اخذ ویزای کاری استرالیا برای متقاضیان می شود، ‌استفاده از سیستم امتیاز بندی استرالیا می باشد. بر مینای این سیستم امتیاز بندی متقاضیان می توانند شرایط ویژه ای را برای خود داشته باشند. سیستم امتیاز بندی به مولفه های بسیاری بستگی دارد. بر مبنای این سیستم متقاضیان باید حداقل ۶۵ امتیاز داشته باشند.

این امتیازات در گروه های سن،‌ تحصیلات، سابقه کار، نمره در آزمون زبان و غیره محاسبه می شود. با این حال اگر برخی افراد امتیاز کمتری کسب کنند، می توانند از روند اسپانسر ایالتی استرالیا استفاده نمایند. البته توجه داشته باشید که شما می توانید با روش های مختلفی وارد این کشور شوید. شما می توانید برای تحصیل در استرالیا مثلا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا اقدام نمایید. البته روش سرمایه گذاری در استرالیا برای راه هایی مانند خرید ملک در استرالیا یا ثبت شرکت در استرالیا هم امکان پذیر می باشد.

جزئیات برنامه اسپانسر ایالتی استرالیا

دولت های ایالتی در استرالیا می توانند از طریق “برنامه های مهاجرت ایالتی” مهاجران را برای استقرار در ایالت خود حمایت کنند. این ها از طریق زیر کلاس های زیر به روشی فزاینده و مهم برای تأمین اقامت استرالیا تبدیل می شوند. این ویزا ها عبارتند از: ویزای مهارت زیر کلاس ۱۷۶، ویزای حمایت منطقه ای مهارت زیر کلاس ۴۷۵، ویزای ماهر منطقه ای زیر کلاس ۸۸۷،‌ ویزای مهارت زیر کلاس ۴۸۷. درخواست از طریق حمایت مالی دولتی مزایای بسیاری دارد. مهاجران تحت حمایت دولت می توانند سریعتر مورد پردازش قرار بگیرند و هنگام درخواست اقامت امتیاز اضافی دریافت کنند.

جزئیات برنامه اسپانسر ایالتی استرالیا

جزئیات برنامه اسپانسر ایالتی استرالیا

بعلاوه ، اگر شغل شما در “فهرست مشاغل ماهر” فدرال نیست اما  شغل شما تحت حمایت دولت ایالتی باشد ، همچنان می توانید واجد شرایط مهاجرت باشید. ۷ ایالت و سرزمین در استرالیا وجود دارد که همه آن ها از طریق ۷ طرح مختلف مهاجرت ایالتی اسپانسر می شوند. بدیهی است که لیست های مشاغل و معیارهای واجد شرایط بودن برای هر ایالت به طور مداوم در حال به روز رسانی است.

مشاغل مورد تقاضا می توانند به سرعت از لیست تقاضا خارج شوند البته این در حالی است که دولت تعداد کافی از این کارگران را برای کار در استرالیا جذب کرده باشد. برنامه های اسپانسر ایالتی استرالیا شرایط خاصی دارد. هیچ معیار مشخصی برای این امر وجود ندارد. هر متقاضی می تواند برای این مورد واجد شرایط باشد. البته متقاضی باید پیش شرط هایی را  هم داشته باشد که برای هر ایالت متفاوت می باشد.

از این رو شما با رعایت پیش شرط های خاصی می توانید ایالت مورد نظر خود را برای حمایت و اسپانسرینگ راضی کنید. از این رو در ابتدا باید ایالت مورد نظر را بررسی نموده و سپس شرایط مربوط به هر ایالت را ارائه دهید. ایالت های استرالیا برای دریافت اسپانسر ایالتی عبارتند از: کنبرا، استرالیای شمالی، تاسمانیا، استرالیای غربی، استرالیای جنوبی، ویکتوریا، کوئینزلند، تاسمانیا و نیوساث ولز. 

اسپانسر ایالتی استرالیا چه مزایایی برای متقاضیان به همراه دارد؟

همان طور که اشاره کردیم یکی از راه های مهاجرت به استرالیا از طریق کار می باشد. با این حال مهاجرت کاری استرالیا می تواند بر مبنای سیستم امتیاز بندی شکل گیرد. از این رو اگر شما برای مهاجرت به استرالیا از سیستم امتیاز بندی استفاده می کنید، می توانید با استفاده از مزایای اسپانسر ایالتی استرالیا شرایط خود را بهبود بخشید. در واقع امتیازات با سیستم اسپانسر ایالتی استرالیا می تواند بیش از سابق باشد.

حتی اگر شما می خواهید از روش مهاجرت ماهر یا اسکیل ورکر استرالیا اقدام کنید، باز هم استفاده از روش اسپانسر ایالتی استرالیا مناسب می باشد. در واقع اگر در این روش هم شما امتیازات مناسبی را اخذ نکنید، می توانید با استفاده از اسپانسر ایالتی استرالیا امتیازات خود را بیش از قبل کنید. در واقع می توان گفت اصلی ترین مزیت سیستم اسپانسر ایالتی استرالیا این است که اشخاصی که نوانسته اند راهی برای مهاجرت به استرالیا بیابند، با این روش خود را برنده می یابند.

اسپانسر ایالتی استرالیا در واقع حمایت دولت این کشور از متقاضیان می باشد و به همین دلیل می تواند موقعیت بسیار مناسبی برای متقاضیان کار در استرالیا باشد. در این سیستم ایالتی که نیروی کار خاصی را نیاز دارد، لیست رشته های مورد نظر خود را ارائه می دهد. در ادامه آن ها برای استخدام نیروی مورد نظر خود که امتیاز کافی را در سیستم امتیاز بندی استرالیا کسب نکرده اند،‌ مورد بررسی قرار می دهند.

در این حالت متقاضی می تواند با حمایت یکی از ایالت های استرالیا وارد این کشور شده و برای کار در استرالیا اقدام نماید. در حقیقت مزیت این برنامه در این حالت است، با این که متقاضی نمره مناسب برای ورود به استرالیا و اخذ ویزای کاری استرالیا را اخذ نکرده است اما می تواند با حمایت دولت استرالیا وارد این کشور شود.

مشاغل مورد نیاز برای اسپانسر ایالتی استرالیا

اسپانسر ایالتی استرالیا نیاز به شرایط ویژه ای دارد و برای مشاغل خاصی ارائه می شود. طبق این روش، متقاضیان کار در استرالیا که نتوانسته اند امتیاز کافی را برای مهاجرت به این کشور اخذ نمایند، می توانند با کمک اسپانسر ایالتی استرالیا وارد این کشور شوند. برای امتیاز ورود به استرالیا ۶۵ نمره کافی است و اگر افرادی زیر ۶۵ امتیاز را اخذ نمایند، می توانند با استفاده از اسپانسر ایالتی استرالیا شرایط مناسب تری را داشته باشند.

در این بخش از مقاله ما قصد داریم به معرفی مشاغل مورد نیاز برای اسپانسر ایالتی استرالیا بپردازیم که توسط ایالت های مختلف این کشور معرفی شده است. توجه داشته باشید که این گزینه ها به روز رسانی می شوند و با توجه به شرایط حدید در اختیار متقاضیان قرار می گیرند.

این مشاغل برای اسپانسر ایالتی استرالیا عبارتند از: مدیر پروژه ساخت و ساز، مدیر مهندسی، مدیر مرکز مراقبت از کودکان، مدیر بالینی پرستاری، مدیر سازمان بهداشت اولیه، مدیر مرکز رفاه، مدیر هنری، مدیر محیط زیست، طراح رقص، مدیر موسیقی، موسیقیدان، حسابدار عمومی، سابدار مدیریتی ، حسابدار مالیاتی، حسابرس خارجی، آمارگیر، اقتصاد دان، مشاور مدیریت، معمار، نقشه بردار، دانشمند علوم فضایی، مهندس شیمی، مهندس مواد، مهندس عمران، مهندس ژئوتکنیک، مهندس سازه، مهندس حمل و نقل، مهندس برق، مهندس الکترونیک، مهندس صنایع، مهندس مکانیک، مهندس تولید، مهندس معدن، مهندسی نفت، مهندس هوانوردی، مهندس کشاورزی، مهندس پزشکی، تکنسین مهندسی، مهندس محیط زسیت، مهندس نیروی دریایی، متخصصان مهندسی، مشاور کشاورزی و جنگلدار.

سایر رشته های مورد نیاز برای ایالت های مختلف استرالیا عبارتند از: شیمی دان، تکنسین مواد غذایی، مشاور محیط زیست، دانشمند تحقیقات محیطی، دانشمند زیست محیطی، ژئوفیزیکدان، هیدروژئولوژیست، دانشمند علوم زندگی، بیوشیمیست، بیوتکنولوژیست، گیاه شناس، زیست شناس دریایی، میکروبیولوژیست، جانورشناس، دانشمند آزمایشگاه پزشکی، دامپزشک، متالوروژیست، هواشناس، فیزیکدان، معلم دبیرستان، معلمان آموزش ویژه، مدرسان دانشگاه، پرتودرمانگر، متخصص پروتز های مصنوعی، کاردرمانگر، آسیب شناس گفتاری، شنوایی شناس و غیره.

مشاغل مورد نیاز برای اسپانسر ایالتی استرالیا

مشاغل مورد نیاز برای اسپانسر ایالتی استرالیا

هر کدام از این رشته ها می توانند در دوره های خاصی مورد بازرسی قرار گیرند. البته اگر شما در یکی از این رشته ها تمایل به درخواست دارید باید طرفیت را بسنجید. 

اسپانسر ایالتی کانبرا استرالیا

یکی از ایالت های استرالیا، ایالت کانبرا می باشد که برای اسپانسر ایالتی هم شرایطی را ارائه می دهد. از این رو اگر متقاضی دریافت شرایط اسپانسر ایالتی استرالیا برای کانبرا هستید، لازم است تا شرایط مربوط به این ایالت را داشته باشید. فردی که متقاضی دریافت اسپانسر ایالتی کانبرا می باشد باید شرایط ویژه ای را داشته باشد که در ادامه ذکر می کنیم.

اگر شما در کانبرا زندگی می کنید یا درس می خوانید یا مشغول به کار هستید می توانید شرایط اسپانسر ایالتی کانبرا را داشته باشید. اگر در خارج از استرالیا زندگی می کنید یا اگر فارغ التحصیل مقطع دکتری از کانبرا هستید می توانید مورد بررسی شرایط اسپانسر ایالتی کانبرا قرار بگیرید. در روند بعدی اگر رشته مورد نظر شما در لیست مشاغلی باشد که توسط ایالت کانبرا ارائه شده باز هم می توانید برای کار در این کشور درخواست خود را ارائه نمایید.

اسپانسر ایالتی نیوساث ولز استرالیا

ایالت نیوساث ولز را می توان یکی از ایالت های پر طرفدار استرالیا برای مهاجرت دانست. به همین دلیل است که دریافت اسپانسر ایالتی از این ایالت استرالیا چالشی و رقابتی است. معیار امتیاز دهی در این سیستم بر اساس رشته شغلی، زبان انگلیسی، سابقه کار و غیره می باشد. البته دقت کنید که اگر امتیازات دو نفر با هم مساوی باشد، اولویت بر اساس شرایط شخصی خواهد بود که زودتر از سایرین، پرونده خود را ثبت کرده اند. در نهایت ۱۴ روز زمان خواهید داشت تا پرونده خود را برای بررسی به ایالت مورد نظر ارسال نمایید.

سوالات متداول در ارتباط با اسپانسر ایالتی استرالیا

  1. آیا استرالیا برای زندگی و کار مناسب است؟

    بله استرالیا یکی از بهترین کشور ها برای کار و زندگی می باشد.

  2. چه راه هایی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد؟

    از جمله این راه ها عبارتند از: مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه گذاری و غیره.

  3. سیستم مهاجرت کاری استرالیا عموما بر چه مبنایی است؟

    این سیستم عموما بر مبنای روند امتیاز دهی می باشد.

  4. مهاجرت کاری به استرالیا در سیستم امتیاز بندی حداقل نیاز به چند امتیاز دارد؟

    این روند حداقل نیاز به ۶۵ امتیاز دارد.

  5. منظور از اسپانسر ایالتی استرالیا چیست؟

    منظور حمایت ایالت های استرالیا از متقاضیان کار در این کشور می باشد.

  6. مزایای دریافت اسپانسر ایالتی استرالیا چیست؟

    اصلی ترین مزیت این روش افزایش امتیازات در سیستم امتیازی متقاضیان است.

  7. چه ایالت هایی در استرالیا، اسپانسر ایالتی استرالیا را ارائه می دهند؟

    برخی از این ایالت ها عبارتند از: کنبرا، استرالیای شمالی، تاسمانیا، استرالیای غربی، استرالیای جنوبی، ویکتوریا، کوئینزلند و غیره. 

  8. چه مشاغلی برای اسپانسر ایالتی استرالیا معرفی می شوند؟

    برخی از این مشاغل عبارتند از: مشاور مدیریت، معمار، نقشه بردار، دانشمند علوم فضایی، کار درمانگر، پرتونگار، مهندس عمران، مهندس برق و غیره. 

  9. سیستم اسپانسر ایالتی استرالیا بر چه اساسی می باشد؟

    این سیستم بر اساس امتیاز بندی سن، زبان انگلیسی، سابقه کار و غیره می باشد.

  10. آیا با روش اسکیل ورکر استرالیا، باز هم اسپانسر ایالتی استرالیا مناسب خواهد بود؟

    بله با استفاده از این روش هم می توان برای دریافت اسپانسر ایالتی استرالیا اقدام نمود.

  11. چه ویزا هایی در برنامه اسپانسر ایالتی استرالیا قرار دارند؟

    ویزا های مورد نیاز عبارتند از: ویزای مهارت زیر کلاس ۱۷۶، ویزای حمایت منطقه ای مهارت زیر کلاس ۴۷۵، ویزای ماهر منطقه ای زیر کلاس ۸۸۷،‌ ویزای مهارت زیر کلاس ۴۸۷ و غیره. 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *