ارزان ترین کشور دنیا برای زندگی

در این مقاله شاخص های مهمی مثلT هزینه های اجاره منزل و قدرت خرید محلی و هزینه کالا و موادغذایی هرکشور مورد بررسی و ارزیابی جهانی قرار گرفته و راه های اطلاعاتی را در اختیار شما گذاشته است. یکی از ارزان ترین کشور دنیا برای زندگی چک می باشد که بر اساس گزارش بانک جهانی، تولید ناخالص داخلی سرانه آن (حدود 19،500 دلار) است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط ارزان ترین کشور دنیا برای زندگی

شرایط مهاجرت به آفریقای جنوبی بسیار مناسب و ارزان است. چرا که بزرگترین تولید کننده پلاتین، طلا و کروم در جهان است که به کشور و اقتصاد آفریقا کمک شایان ذکری نموده است که موجب افزایش قدرت خرید محلی شده و به مراتب بیشتر از آنچه که نیویورک ها با آن مواجه هستند، مطلوب ترین عاملی است که آفریقای جنوبی را در صدر جدول قرارداده است. علاوه بر افزایش قدرت خرید محلی، آفریقای جنوبی همچنین قیمت های پایین تر را در کالاهای مصرفی و مواد غذایی و هزینه های اجاره ی منزل که از اکثرکشورها ارزان تر است، ارائه می دهد. به عنوان مثال، در شهر اصلی کیپ تاون، هزینه های ماهانه فقط 400 دلار است.

زندگی در هند

هندوستان پرجمعیت ترین کشور در میان ارزانترین کشورهاست، جمعیت آن حدود 1.25 میلیارد نفر است. صنایع عمده آن عبارتند از پارچه، مواد شیمیایی و پردازش مواد غذایی. هند همچنین دارای قدرت خرید محلی نسبتا بالا در شهرهای بزرگ است. هزینه زندگی در هندوستان می تواند ارزان باشد. هند همچنین دارای برخی از پایین ترین قیمت ها برای کالاهای مصرفی و مواد غذایی است و هزینهای معمولی ماهانه برای خرید در حدود 285 دلار در ماه برای یک فرد تنها است که در کلکته زندگی می کند.

زندگی در هند

 

زندگی در کوزوو

کوزوو در شرق اروپا واقع شده و مرزهای صربستان، آلبانی و مقدونیه را تشکیل می دهد. جمعیت آن دارای 1.9 میلیون نفر است و مواد معدنی و مصالح ساختمانی، صنایع مهم در کوزوو هستند. هنگامی که صحبت ها به هزینه ها می رسد، کوزوو بهترین امتیاز را در کالاهای مصرفی و مواد غذایی دارد. در پایتخت پریشتینا هزینه های یک فرد فقط 324 دلار در ماه رقم می خورد، هزینه اجاره برای یک آپارتمان یک خوابه نیز تنها 275 دلار در ماه است.

هزینه زندگی در عربستان صعودی

مواد غذایی در این کشور بیابانی گران تر از سایر کشورهای برآورد شده است، اما این کشور در خاورمیانه جزو کشورهای نسبتا ثروتمند می باشد، البته به لطف صنعت نفتی محکم بر نفت خام، پالایش نفت و پتروشیمی. به گفته بانک جهانی، علاوه بر این، عربستان سعودی تولید ناخالص داخلی سرانه خود را از 24،161 دلار تشکیل می دهد و به همین سبب کمک می کند تا عربستان سعودی قدرت خرید محلی خوبی را برای مردم این کشور ایجاد کند.

شرایط زندگی در قزاقستان

قزاقستان در مرز روسیه و چین قرار دارد و جمعیت آن 18.2 میلیون نفر است. اقتصاد محلی به منابع طبیعی قزاقستان مانند نفت، زغال سنگ و سنگ آهن وابسته است. ارزان ترین قیمت جهت اقامت قزاقستان در هزینه های خواروبار و کالاهای مصرفی است که کمتر بقیه ی کشورهای ارزان می باشد. زامبیا در واقع دارای بالاترین اجاره دربین کشورهای ارزان می باشد. با این حال، این کشور آفریقایی به لطف قدرت خرید محلی خود در شماره 6 در میان کشورهای ارزان قرارگرفته است. برای کسانی که مایل به نقل مکان به یک کشور ارزان قیمت هستند، زامبیا هزینه های پایین و درآمد های محلی را به اندازه کافی برای پرداخت هزینه ها ارائه می دهد.

هزینه های زندگی عمان

عمان یک ملت کوچک با جمعیت 3.3 میلیون نفری است که مرز عربستان سعودی و دریای عرب است. عمان مانند بسیاری از همسایگان خاورمیانه غنی از منابع نفت و گاز می باشد و کشور ثروتمندی است، که دارای بالاترین قدرت خرید محلی است. یک کشور آمریکای جنوبی با جمعیت 6.8 میلیون، صنایع اصلی پاراگوئه شامل شکر، سیمان و منسوجات است. کشوری با هزینه اجاره پایین و کالاهای مصرفی کم هزینه است. در پایتخت کشور، هزینه های ماهانه برای یک فرد تنها حدود 360 دلار می باشد. کشور جمهوری چک به دلیل تعادل بین هزینه های پایین تر و قدرت خرید محلی بالاتر کشور ارزانی شناخته شده است. این کشور اروپایی با آلمان، اتریش و لهستان در ارتباط است و جمعیت آن 10.6 میلیون نفر است.

اگر اطلاعاتی در زمینه کشور اتریش برای زندگی و همچنین دیگر کشورها را می خواهید، مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *