ارزان ترین کشور برای مهاجرت

اگر ترجیح می دهید در کشورهای مختلف سرمایه گذاری کنید، می توانید دو میلیون یورو در تجارت خود، در یک کسب و کار یا خرید اوراق قرضه سرمایه گذاری کنید، این مسیر نیز حدود دو ماه طول خواهد کشید. ارزان ترین کشور برای مهاجرت برای جذب بیشتر مهاجران راهکارهای مفیدی را پیشنهاد می دهند که در این مقاله مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط ارزان ترین کشور برای مهاجرت

ساکنان موناکو نیاز به پرداخت به مالیات بر درآمد، مالیات بر ثروت نسبت به سرمایه خود ندارند و ساکنان این کشور نیاز به ویزای سفر به کشورهای عضو اتحادیه شینگن نخواهند داشت. انگلستان ممکن است کشور ارزانی باشد، اما یک محل جذاب برای خانواده های ثروتمند است که به دنبال آموزش عالی خصوصی هستند. برنامه های انگلیس بر اساس اقامت برنامه ریزی شده است و در همین خصوص سرمایه گذاران با پرداخت 2 الی 5 میلیون پوند امکان اقامت را برای خودشان ایجاد می کنند.

مهاجرت به لتونی

برای به دست آوردن مجوز اقامت موقت لتونی، باید املاک و مستغلات به ارزش 250000 یورو باشد و پرداخت مالیات حدود 5٪ هزینه های دولتی صورت می گیرد. پرداخت مالیات در این کشور 15% نسبت به کشورهای عضو شینگن ارزانتر است و شرایط قابل دسترسی در اختیار ساکنان خود قرار داده است.

مهاجرت به لتونی

خرید اموال در لتونی به مبلغ 275000 یورو انجام می گیرد. برای به دست آوردن اقامت پرتغال، می توانید 10 شغل را با یک کسب و کار خاص ایجاد کنید، می توانید مبلغی را با بانک انتقال دهید و یا اینکه به مبلغ 275000 یورو ملکی را خریداری کنید تا بتوانید اقامت را برای خود به ثبت برسانید.

اقامت در بلژیک

درخواست اقامت بلژیک به مدت دو ماه طول می کشد تا روند پردازش و استخدام در کشور بلژیک ممکن شود، این مورد باعث می شود نیازی به سرمایه گذاری در این کشور نباشد. واقعیت این است که کشور ترکیه با وجود اینکه هنوز جزو کشورهای اتحادیه ی اروپا نیست اما درحال حاضر کمیسیون اروپا دسترسی نامحدود بدون ویزا برای ورود به منطقه شنگن را به شهروندان ترکیه اعطا نموده است. ترکیه یک عضو مهم و محترم شناخته شده است ترکیه ملتی است که اروپا را با آسیا پیوند می دهد.

زندگی در گواتمالا

گواتمالا در واقع یک مقصد گردشگری پرطرفدار محبوب است و معروف به سواحل مرجانی نفس گیر می باشد. گواتمالا دارای جنگل های بارانی وسیع و ویرانه های افسانه ای مایان است که مردمان زیادی را به خود جذب نموده است. اسپانیا، مانند پرتغال و یونان، یک برنامه ویزای طلایی را برای افراد عضو شهروندی اتحادیه اروپا ارائه می دهد تا اقامت خود را دریافت کنند.

اگر شما 500000 یورو دارید می توانید در یک بنگاه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید و پس از پنج سال می توانید درخواست اقامت دائم کنید. پس از ده سال، شهروندی لازم نیست در اسپانیا زندگی کنید تا اجازه اقامت ویزا را حفظ و تجدید نماید و پیشنهاد من این است که از شارژ بیش از شش ماه اجتناب کنید زیرا این امر شما را مجبور به پرداخت مالیات در کشور اسپانیا می کند.

اقامت در قبرس

بهترین راه برای به دست آوردن اقامت در قبرس، خرید ملک است که ارزش آن حداقل 300000 یورو است. در کنار این، شما باید از طریق یک بانک در قبرس اثبات کنید که حداقل سرمایه شما 30000 یورو است، که این مبلغ را از خارج از کشور سپرده اید. شما همچنین باید درآمد سالانه خود را در گردش حسابی به عنوان تمکن مالی نشان دهید. کل فرایند را می توان بدون حضور در کشور قبرس به جزء یک بازدید مورد نیاز مرتب کرد. حدود دو ماه طول می کشد تا برای اقامت مدارک و سوابق شما تایید شود. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند در این راستا شما عزیزان را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *