ارزان ترین شهرهای آلمان برای تحصیل

اگر شما یک دانشجوی غیر شهروندی اتحادیه اروپا هستید، تعدادی از دانشگاه های آلمان هزینه تحصیل دارند، اما این هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است، حدود € 1،500 در هر ترم. دانشگاه های آلمان علاوه بر مقرون به صرفه گی از بهترین دانشگاه های دنیا هستند، ارزان ترین شهرهای آلمان برای تحصیل برنامه هایی با کیفیت بالا برای زندگی و تحصیل ارائه می دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط ارزان ترین شهرهای آلمان برای تحصیل

آلمان یک کشور بسیار در دسترس است که در آن شما نیاز به حدود 630 – 1000 یورو در ماه دارید، از جمله محل اقامت، که همچنین بزرگترین هزینه شما خواهد شد. مسکن بالاترین هزینه ماهانه ای است که 34 درصد کل بودجه را شامل می شود. گزینه های ارزان تر برای دانشجویان بین المللی در خوابگاه های دانشجویی یا در آپارتمان های اجاره ای مشترک هستند. با این حال، یافتن اتاق های اقامتگاه دانشجویان بسیار دشوار است، زیرا تنها 11٪ از دانشجویان بین المللی در محل تحصیل در محوطه دانشگاه قرار می گیرند. همچنین، 55٪ از دانشجویان از محل اقامت در خوابگاه های دانشجویی راضی هستند.

بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

شهر کمینتس با کمترین میزان اجاره است. دو شهر بعدی در این بررسی، درسدن و جنا – دو شهر دیگر واقع در آلمان شرقی می باشد. یک دانشجو در شهر کمینتس باید حدود 210 یورو را برای اجاره و هزینه های اجرایی پرداخت کند.

بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

بسیار قابل توجه است: در میان 10 ارزان ترین شهرهای آلمان، هشت شهر از آنها در آلمان شرقی هستند، به جز اولدنبرگ و بامبرگ. بر خلاف آن، بزرگ ترین شهرها همراه با برلین به عنوان تنها استثنا هستند. بهترین شهرها جهت تحصیل در آلمان:

  • آخن: نقطه داغ برای علوم زندگی و رشته های STEM
  • برلین: یک شهر بزرگ در تاریخ سیاسی و فرهنگ
  • فرانکفورت: مکانی برای سرمایه داران جوان
  • فرایبورگ: ایده آل برای زندگی پایدار و مطالعه در نزدیکی طبیعت
  • هامبورگ: ایده آل برای برنامه ریزان شهری، مهندسان و معماران
  • ماربورگ: یک شهر دانشگاهی رویایی در نزدیکی یک قلعه
  • مونیخ: لذت بردن از معماری باروک، فرهنگ کوهپایه ای در بیرون از کلاس

جهت مهاجرت تحصیلی به آلمان، شهر اولدنبرگ، یک شهر تاریخی با دسترسی به قاره و اسکاندیناوی می باشد. این شهر یکی از بهترین و ارزانترین شهرهای آلمان می باشد. برای اطلاع از هزینه زندگی در آلمان بهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *