ارزانترین کشور برای یادگیری زبان انگلیسی

هنگامی که شما به دنبال یک مدرسه انگلیسی هستید اولویت اول این است که تصمیم بگیرید که ارزانترین کشور برای یادگیری زبان انگلیسی کدام است، تا هم با شرایط شما منطبق باشد و هم هزینه های معقولانه ای را برایتان رقم بزند. این تصمیم بر اساس بسیاری از عوامل مختلف صورت خواهد گرفت که باید مورد مطالعه و بررسی به صورت تکمیلی انجام بگیرد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط ارزانترین کشور برای یادگیری زبان انگلیسی

بعضی از مردم می خواهند قبل از رفتن به یک کشور به یادگیری و مطالعه انگلیسی علاقه مند شوند، اما در حالی که دیگران در کنار انگیزه یادگیری به دنبال تحقیق و بررسی هستند که کدام کشور برای تحصیل زبان انگلیسی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. از تمام کشورهای انگلیسی زبان برای یادگیری زبان انگلیسی استاندارد، مکان اصلی کشور انگلستان است، مابقی ایرلند، ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و آفریقای جنوبی است.

همچنین گزینه ای برای کشورهای انگلیسی زبان در کارائیب و مالت وجود دارد (البته نه زبان اول آنها)، زبان انگلیسی زبان رسمی این کشورها قرار گرفته است و بسیار مقرون به صرفه تر و با اعتبار تر هستند که همین امر باعث جذب مخاطبان بسیاری از کشورهای مختلف در جهت یادگیری زبان انگلیسی شده است.

تحصیل در مدارس انگلیسی زبان

پیش از انتخاب محل تحصیل در یک مدرسه انگلیسی، چیزهای زیادی بهتر است در نظر گرفته شود. آیا می خواهید نزدیک به کشور خود بمانید یا آیا می خواهید چیزهای بیشتری را در دور دست ها تجربه کنید؟ آیا می خواهید با افرادی که در کشور خود زندگی می کنند مطالعه کنید؟

تحصیل در مدارس انگلیسی زبان

آب و هوا نیز بر تجربه شما اثر می گذارد، به خصوص هنگامی که شما مطالعه می کنید و نیاز به آرامش خاصی دارید. اگر مد نظر شما کشورهایی همچون ایرلند، بریتانیا، کانادا یا ساحل شرقی ایالات متحده است، فرصت ثبت نام شما از سپتامبر تا فوریه خواهد بود و شما مجبور خواهید شد که با سرما روبرو شوید.

تحصیل زبان انگلیسی در ایرلند و استرالیا

اگر مکان های مورد علاقه انگلیس یا تحصیل در ایرلند را انتخاب می کنید، با یکدیگر هم تراز هستند، که گردشگری را آسان تر می کند و وقت کمتری را صرف خواهید کرد. اگر شما استرالیا یا ایالات متحده را انتخاب می کنید، فاصله زیادی برای پوشش و هزینه های اضافی حمل و نقل وجود دارد که باعث می شود هزینه های زیادی را برای شما رقم بزند و برای شما الویت باید ارزان تر بودن ملاک واقع گردد.

به نظر می رسد هزینه های تحصیل تنها چیزی است که بیشترین هزینه را دارد، پس از آن محل اقامت و غذا. کانادا به نظر می رسد ارزان در آموزش و پرورش و زندگی هر دو واقع گردیده است. من فکر نمی کنم ممکن است تغییرات زیادی در هزینه زندگی داشته باشیم، اما شاید هزینه های تحصیلات تغییر کند و یک مقدار شرایط را پیچیده نمایند.

هزینه تحصیل زبان انگلیسی

من شنیده ام که برخی از دانشگاه ها در اروپا هزینه های تحصیل را به هیچ وجه پرداخت نمی کنند. اما من تعجب می کنم که این امر برای دانشجویان بین المللی هم صادق است. در خصوص دوره زبان انگلیسی در برخی کشورهای اروپایی نیز این امر امکان پذیر است که هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را به دنبال دارند که به اصطلاح آن را نزدیک به رایگان می نامند.

هر کشوری با توجه به تجربه ای که به دنبال آن هستید، برآوردهای مثبت و منفی خواهد داشت که باید برای اطلاع بیشتر این منابع با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در اسرع وقت تماس حاصل نمائید که اطلاعات کافی در اختیارتان گذاشته شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *