ارزانترین راه مهاجرت به اروپا

ازدواج با شهروند یک کشور، یکی از سریع ترین و ارزانترین راه مهاجرت به اروپا و حق اقامت در کشورهای مختلف است. در اغلب موارد، مقامات مهاجرت کشور در مصاحبه با شما می پرسند چقدر با هم زندگی کرده اید، چطور با یکدیگر آشنا شده اید. اگر جوابی که می دهید فرد را راضی کند، به شما اجازه اقامت دائم داده می شود و پس از چند سال واجد شرایط دریافت شهروندی اتحادیه اروپا خواهید بود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

انتخاب ارزانترین راه مهاجرت به اروپا

برزیل اولین کشور است که یک ویزای توریستی 3-6 ماهه معمولی را صادر می کند. هنگامی که ویزای توریستی بعد از شش ماه به پایان رسد، شما مثل فردی که غیر قانونی به برزیل آمده، می شوید. مجوز اقامت به شما مزایایی را که یک شهروند دارد، می دهد. شما آزادانه می توانید به هر تعداد بار که می خواهید به داخل و خارج از کشور سفر کنید، می توانید یک حساب بانکی را باز کنید و حتی ممکن است بتوانید از مزایای بهداشت عمومی و سایر مزایای اجتماعی بهره مند شوید.

مهاجرت به اروپا

اکثر مردم که می خواهند به یک کشور اروپایی مهاجرت کنند، فکر می کنند که یک پروسه بسیار دشوار و پیچیده است. به طور معمول چند راه وجود دارد که کسی می تواند در طول زمان به صورت قانونی در کشورهای مختلف زندگی کند. کار (مهارت) پیدا کند، ویزا کار در دانمارک برای افرادی که بیش از 66،000 دلار در سال دارند صادر می شود، ایرلند اجازه کار برای افرادی که بیش از 36،000 دلار در سال درآمد دارند، ارائه می دهد.

مهاجرت به اروپااگر شما دارای تحصیلات عالی خاصی هستید (کارشناسی ارشد، دکترا) در یک حرفه ای که به شدت به دنبال آن هستید، می توانید درخواست ویزای خود را سریعا ارتقا دهید. اگر شما واجد شرایط هستید، شما به مدت (2-3 سال) اجازه اقامت و اجازه کار دارید که می تواند بعدا تمدید شود.

اقامت در اروپا

پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و قبرس تنها تعدادی از کشورهایی هستند که خود اشتغال/ بازنشستگی دراز مدت برای اقامت را ارائه می دهند. شما باید بتوانید نشان دهید که به اندازه کافی پول دارید تا بتوانید هزینه های خود را پرداخت کنید. برخی از کشورها همچنین از شما می خواهند که مبلغ خوبی را در حساب بانکی خود نیز نشان دهید. اگر بخواهید جهت تحصیل در اروپا برای مدرسه یا دانشگاه درخواست بدهید، همچنین اجازه اقامت برای دوره تحصیلی خود را دریافت می کنید. با این حال، به احتمال زیاد شما اجازه ندارید موقعی که درس می خوانید کار کنید.

ثبت شرکت در اروپا می تواند یکی از راه های مهاجرت باشد، با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید تا شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “ارزانترین راه مهاجرت به اروپا

  1. احمد بیات گفت:

    سلام
    من کارم برنامه نویسی سایت هست و حدود شش ، هفت ساله دارم کار میکنم.
    اما لیسانس حسابداری دارم .
    برای اقامت در یک کشور اروپایی چه کشوری شما پیشنهاد میکنید ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بسته به روش انتخابی شما دارد. امکان اقامت تحصیلی و یا کاری برای کشور های مانند آلمان، مجارستان و یا …وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *