اخذ تابعیت مالتا

اخذ تابعیت مالتا، برای کسانی که می خواهند به این کشور زیبا مهاجرت کنند بسیار اهمیت دارد. ما در این مقاله از بلاگ گروه وکلای اصطهباناتی، شما را با روش های خرید پاسپورت مالتا، شرایط اقامت در مالتا و نحوه اخذ تابعیت مالتا آشنا می کنیم. اگر شما هم می خواهید به مالتا مهاجرت و اقامت این کشور را دریافت کنید این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

زندگی در کشور مالتا

مالتا کشوری رنگارنگ با فرهنگ های متنوع و البته مردمی خونگرم است. چنانچه قصد دارید با خرید پاسپورت مالتا، وارد این کشور شوید بهتر است ابتدا با فرهنگ و شرایط زندگی در مالتا آشنا شوید.

و کیفیت زندگی برای شما مهم است، مالتا می تواند مقصدی مناسب باشد زیرا آمارها نشان می دهد که 92 درصد از مهاجران، به دلیل آب و هوای خوب به این کشور مهاجرت کرده اند. این افراد به دلیل شرایط اسان زندگی ، تصمیم به اخذ اقامت کشور مالتا گرفته و وارد این کشور شده اند. لذا اطلاع از شرایط تابعیت مالتا و شرایط زندگی در این کشور، برای انتخاب مقصد بسیار اهمیت دارد.

کشور مالتا عضو حوزه شینگن است و این یکی از مزیت های بزرگ آن محسوب می شود زیرا بعد از تابعیت کشور  مالتا، شما می توانید آزادانه بین کشورهای مختلف شینگن رفت و آمد کنید. از نظر شاخص های شادی و خوشحالی که در سال 2018 منتشر شد، کشور مالتا، جزو شادترین کشورهای جهان قرار گرفته است. در این کشور شرایط یک زندگی سالم و متناسب با استانداردهای جهانی، مهیاست و مهاجران نیز می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

وضعیت آب و هوای کشور مالتا

وضعیت آب و هوای کشور مالتا

مالتا، کشوری آفتابی و در دل مدیترانه است. برخلاف برخی کشورها که حتی چندین ماه از سال از نور آفتاب محروم هستند، مالتا یکی از کشورهای آفتابگیر و درخشان است.

از دیگر دلایل تاکید بر اخذ اقامت کشور مالتا، هزینه های پایین زندگی در این کشور می باشد. خوشبختانه زندگی در مالتا، چندان پر خرج و گران نیست و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال راهی برای اخذ تابعیت مالتا باشند. اطلاع از شرایط شهروندی و اقامت در مالتا، باعث می شود تا بدون اشتباه و خطا، بتوانید موفق به اخذ پاسپورت این کشور شوید.

همانطور که گفتیم مالتا، جزو اتحادیه شینگن است و به همین دلیل می توانید از واحد پولی یورو با خیالی راحت در این کشور استفاده کنید. همچنین بابت کارت های بانکی خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشید، زیرا همچون سایر کشورهای حوزه شینگن، اغلب کارت های بانکی در مالتا قابل قبول هستند و می توانید تراکنش های بانکی خود را با آنها انجام دهید.

اما اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد دارد با اخذ پاسپورت مالتا یا سایر روش های اخذ تابعیت کشور مالتا، وارد این کشور شود باید از موارد دیگری همچون شاخص های اقتصادی نیز، آشنایی داشته باشید. ما در بخش بعدی، به معرفی شاخص های اقتصادی مالتا می پردازیم.

شاخص های اقتصادی کشور مالتا

شرایط اقتصادی و شاخص های اقتصادی، جزو مهمترین مواردی هستند که باید قبل از مهاجرت به یک کشور مورد بررسی قرار دهیم زیرا تاثیرات گسترده ای روی کیفیت زندگی و مهاجرت موفق، می گذارند. در تمام کشورهای اروپایی، درصدی از بیکاری دیده می شود و یکی از مزایای شهروندی مالتا این است که در این کشور، میزان بیکاری در کم ترین حد بوده تا آنجا که کشور مالتا از نظر کمترین نرخ بیکاری، در جایگاه دوم اتحادیه اروپا قرار گرفته است.

نیاز به 30 هزار نیروی کار خارجی

نیاز به 30 هزار نیروی کار خارجی

خبر خوب بعدی این است که وزارت کار مالتا، اعلام کرده که برای رشد اقتصادی و دستیابی به اهداف اقتصادی خود، به 30 هزار نیروی کار خارجی نیاز دارد. بخش اقتصادی مالتا با جذب این میزان نیروی کار، می تواند تا 6 درصد رشد داشته باشد. نرخ ایجاد شغل در مالتا، میانگین 10 هزار شغل در سال است که جمعیت این کشور نمی تواند تمام این جایگاه های شغلی را پر کند لذا مالتا به مهاجران نیاز دارد.

در سال های اخیر اقتصاد مالتا با رشد مثبتی رو به رو بوده به نحوی که به جرات می توان گفت از نظر شاخص های اقتصادی و رشد، این کشور یک سر و گردن از بسیاری از کشورهای اروپایی بالاتر است. همین موضوع نیز باعث شده تا مهاجران کشورهای مختلف دنیا، به دنبال راهی برای تابعیت کشور  مالتا یا خرید پاسپورت مالتا باشند. ما در این مقاله شما را با روش ها و شرایط شهروندی مالتا و شرایط تابعیت کشور  مالتا آشنا می کنیم تا بتوانید در این مسیر با آگاهی بیشتری گام بردارید. همچنین اگر فکر می کنید در این زمینه به اطلاعات گسترده و به روز تری نیاز دارید می توانید با شماره تلفن های موسسه اصطهباناتی تماس گرفته و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. کارشناسان نخبه و با تجربه ما شما را به خوبی راهنمایی می کنند.

پاسپورت مالتا

افرادی که موفق به دریافت تابعیت مالتا می شوند، از مزایای مهم و فراوان پاسپورت این کشور نیز برخوردار خواهند شد. این پاسپورت، مزایای زیادی را برای دارندگان آن به همراه می آورد. به عنوان مثال، با دریافت پاسپورت مالتا، از تمامی حقوق شهروندان عضو اتحادیه اروپا، برخوردار می شوید. بنابراین، دریافت پاسپورت مالتا اهمیت زیادی دارد و به منزله یک دروازه به سوی اتحادیه اروپا و فرصت های طلایی آن است.

شرایط اقامت در مالتا چیست؟ چگونه می توانیم تابعیت مالتا را دریافت کنیم؟ ما در ادامه این مطلب به همه روش های اخذ تابعیت مالتا می پردازیم تا بتوانید روش مناسب خود را از میان آنها انتخاب کنید. با این حال، اگر نتوانستید روش مهاجرتی مناسب خود را انتخاب کنید به هیچ وجه نگران نباشید همکاران و مشاوران با تجربه ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی، آماده پاسخ به پرسش ها و بررسی وضعیت شما جهت انتخاب یکی از روش های اخذ تابعیت مالتا هستند.

روش‌های اخذ پاسپورت مالتا

همانطور که در بخش قبل گفتیم، روش های متنوعی برای دریافت پاسپورت مالتا وجود دارد. برای اخذ اقامت کشور مالتا، ابتدا باید یک روش را انتخاب کرده و در ادامه مدارک و مستندات لازم را جمع آوری نمائید. در این قسمت انواع روش های دریافت شهروندی مالتا و تابعیت کشور  مالتا را بررسی می کنیم؛

  • اخذ پاسپورت از طریق سرمایه‌گذاری در مالتا
  • پاسپورت مالتا از طریق تحصیل
  • دریافت پاسپورت مالتا از طریق ازدواج
  • اخذ پاسپورت از طریق قبول حضانت در مالتا
  • دریافت پاسپورت مالتا از طریق تولد
  • اخذ پاسپورت مالتا از طریق اجداد
  • دریافت پاسپورت از طریق کار در مالتا
  • اخذ پاسپورت مالتا از طریق پناهندگی

در ادامه مطلب جداگانه هر یک از روش های اخذ اقامت کشور مالتا را شرح می دهیم. شما نیز می توانید بعد ازمطالعه این توضیحات، سوالات و ابهامات خود را از کارشناسان تلفنی موسسه اصطهباناتی بپرسید تا به خوبی شما را راهنمایی کنند. احتمالا تا به حال چندین بار اصطلاح خرید پاسپورت مالتا را شنیده اید. به نظر شما منظور از خرید پاسپورت مالتا چیست؟

اخذ پاسپورت از طریق سرمایه‌گذاری در مالتا

اگر به دنبال سریعترین و البته آسانترین روش برای اخذ اقامت کشور مالتا هستید، به این بخش خوب توجه کنید زیرا آسانترین و سریعترین راه دریافت پاسپورت مالتا، سرمایه گذاری در این کشور است. منظور از سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری به معنای وارد کردن مبلغ قابل توجهی پول به اقتصاد مالتا می باشد. خرید پاسپورت مالتا نیز به این معناست که شما از طریق سرمایه گذاری اقدام کرده و پاسپورت مالتا را دریافت نمائید. این کار یک معامله دو سر برد است به این ترتیب که متقاضیان دریافت تابعیت مالتا، می توانند پاسپورت این کشور را دریافت کرده و وارد مالتا شوند و از طرفی، دولت مالتا نیز موفق به تامین سرمایه برای گسترش و توسعه بخش های مختلف این کشور شده است.

البته اخذ تابعیت مالتا به همین آسانی هم نیست و این کشور سالیانه تعداد محدودی درخواست سرمایه گذاری را تایید می کنند. به عنوان مثال، آخرین بار برنامه مهاجرت از طریق خرید پاسپورت کشور مالتا، با 1800 درخواست بسته شد. اما شرایط خرید پاسپورت کشور مالتا از طریق سرمایه گذاری چیست؟

شرایط خرید پاسپورت مالتا از طریق سرمایه ‌گذاری

شرایط خرید پاسپورت مالتا از طریق سرمایه ‌گذاری

شرایط خرید پاسپورت مالتا از طریق سرمایه ‌گذاری

برنامه خرید پاسپورت کشور مالتا یا دریافت تابعیت مالتا از طریق سرمایه گذاری، برنامه ای ست که توسط آژانس اجتماعی این کشور هدایت می شود. طبیعتا برای دریافت پاسپورت مالتا از این طریق شرایط خاصی وجود دارد که باید افراد متقاضی دارای آن باشد. مهمترین شرایط دریافت تابعیت مالتا از طریق سرمایه گذاری عبارت است از؛

  • متقاضی باید بالای ۱۸ سال سن داشته‌ باشد.
  • سابقه کیفری نداشته باشد.
  • قادر به کار و کسب درآمد قانونی باشد.
  • تحت فشار تحریم قرار نگرفته باشد.
  • کارت اقامت معتبر داشته باشد.
  • رفتار مناسب و مورد تایید شهروندی از خود نشان بدهد.
  • فرد متقاضی و افراد خانواده او ( همراهان) باید از سلامت جسمی و روانی کافی، برخوردار باشند.

به جز سرمایه گذاری، روش های دیگری هم برای دریافت تابعیت کشور مالتا وجود دارد. اگر قصد مهاجرت به مالتا و در این زمینه به مشاوره تخصصی یا یک تیم قدرتمند جهت انجام امور مهاجرتی، نیاز دارید حتما با شماره تلفن های موسسه اصطهباناتی تماس حاصل فرمائید.

پاسپورت مالتا از طریق تحصیل

 روش دیگر برای اخذ شهروندی مالتا و دریافت تابعیت مالتا، اقدام از طریق تحصیل است. زبان رسمی مالتا، انگلیسی می باشد و از این نظر برای تحصیل نیاز به یادگیری زبان های دیگر به جز انگلیسی ندارید.

همچنین این امکان وجود دارد که افراد در سنین مختلف برای دوره های مختلف تحصیلی اقدام کنند به این معنا که می توانید از طریق تحصیل در دوران مدرسه یا کالج یا دانشگاه، اقامت این کشور را دریافت کنید.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی در کشور مالتا عبارت اند از؛

  • رزومه یا CVقابل قبول
  • مدرک زبان انگلیسی
  • تصویر گذرنامه
  • مدرک دیپلم 12 ساله و ریز نمرات
  • مدرک پیش دانشگاهی و کارنامه ریز نمرات در صورت وجود
  • مدارک تمکن مالی که اثبات کند دانشجو می تواند به مدت یک سال هزینه های معیشت و زندگی خود در مالتا را بپردازد.

دریافت پاسپورت مالتا از طریق ازدواج

روش بعدی برای اخذ تابعیت کشور مالتا و دریافت شهروندی مالتا، ازدواج است. در این روش متقاضی باید با یک شخص مقیم مالتا ازدواج کند. البته دریافت تابعیت مالتا، به همین آسانی هم نیست و باید مدت 5 سال از ازدواج فرد با یک شهروند مالتایی گذشته باشد.

تا قبل از سال 2000 این امکان وجود داشت که به محض ازدواج یک فرد با شخصی که شهروند مالتا باشد، تابعیت کشور  مالتا به وی اهدا می شد اما امروزه با هدف جلوگیری از ازدواج های سوری، شرایط دریافت تابعیت مالتا از این طریق سخت تر شده است. به این ترتیب اگر فرد متقاضی بخواهد از طریق ازدواج تابعیت کشور  مالتا را دریافت کند باید مدت 5 سال از زندگی مشترک آنها گذشته باشد. با این حال، هنوز هم اخذ تابعیت کشور مالتا از طریق ازدواج دومین روش سریع و راحت و بی دردسر محسوب می شود.

اخذ پاسپورت از طریق قبول حضانت در مالتا

یکی دیگر از روش‌های دریافت پاسپورت مالتا از طریق قبول حضانت یا همان قبول سرپرستی است. فردی که توسط یک شهروند یا زوج مالتایی به فرزندی قبول می‌شود، باید زیر . اگر شخصی که حضانت او توسط شهروند مالتا قبول می‌شود بالای ۱۰ سال باشد، این فرد بصورت مستقیم نمی ‌تواند تابعیت کشور مالتا را دریافت کند. بلکه باید از طریق برنامه اعطای تابعیت تحت مقررات قانونی، شهروندی مالتا را بدست آورد.

از دیگر روش های اخذ تابعیت مالتا و دریافت پاسپورت این کشور، حضانت یا سرپرستی است. در این روش باید یک زوج دارای اقامت دائم مالتا، فرد را به فرزند خواندگی قبول کنند. شخصی که حضانت وی توسط شهروندان مالتا پذیرفته شود، موفق به دریافت تابعیت مالتا شده و می تواند همچون شهروندان عادی در این کشور زندگی کند.

دریافت پاسپورت مالتا از طریق تولد

روش بعدی برای تابعیت کشور  مالتا ، تولد است. البته نه به این معنا که اگر کسی در این کشور به دنبال بیاید شهروند مالتا محسوب می شود. درواقع مالتا جزو کشورهایی ست که از قانون خون تبعیت می کند و در این راستا اگر کسی، پدر یا مادرش مالتایی باشند در هر جای دنیا متولد شود، می تواند تابعیت مالتا را نیز دریافت کند. مالتا از قانون خاک تبعیت نمی کند و لذا، تولد در خاک مالتا برای دریافت اقامت این کشور کافی نیست و حتما باید دست کم یکی از والدین مالتایی باشند.

اخذ پاسپورت مالتا از طریق اجداد

منظور از اخذ پاسپورت از طریق اجداد این است که فرد بتواند اثبات کند که نوادگان یکی از افراد مالتایی است. مالتا به کسانی که بتوانند با مدارک و مستندات ثابت کنند که یکی از اجداد آنها مالتایی بوده، اقامت این کشور را اعطا می کنند.

دریافت پاسپورت از طریق کار در مالتا

کار یکی از روش های متداول برای اخذ اقامت در مالتا محسوب می شود. کسانی که خارج از اتحادیه اروپا هستند می توانند از این طریق وارد مالتا شوند. در این روش افراد باید ابتدا مجوز و ویزای کاری مالتا را دریافت کنند و بعد از سال ها کار و اقامت در این کشور، می توانند درخواست تابعیت و شهروندی مالتا را بدهند.

کارت اقامت مالیاتی در واقع سندی است که نشان می دهد شخص خارجی اجازه کار و اقامت در مالتا را دارد. گفتنی ست که تمامی قوانین کار در مالتا بر اساس قوانین کلی اتحادیه اروپا بوده و دستورات و حقوق افراد، بر اساس قوانین اتحادیه اروپا تدوین شده است.

اخذ پاسپورت مالتا از طریق پناهندگی

دریافت اقامت از طریق پناهندگی در تمامی کشورها، قوانین و مقررات خاص خود را دارد. گرچه مالتا نیز افرادی را به پناهندگی می پذیرد اما این به آن معنا نیست که اخذ پاسپورت و تابعیت کشور  مالتا، از طریق پناهندگی آسان است. در این روش شما باید دلایل کافی و قانع کننده ای داشت باشید تا بتوانید تابعیت کشور مالتا را دریافت کنید.

ارزش پاسپورت مالتا چقدر است؟

درجه اعتبار پاسپورت مالتا برای مهاجران اهمیت زیادی دارد زیرا اخذ پاسپورتی که در هیچ کشوری اعتبار نداشته باشد، هیچ فایده ای ندارد. با این حال، پاسپورت مالتا اعتبار زیادی دارد و از این نظر قدرتمند است. به کمک پاسپورت مالتا می توانید بدون ویزا به ۱۸۵ کشور دنیا سفر کنید.

مزایا برخورداری از پاسپورت مالتا

برای کسانی که چندان با کشور مالتا آشنا نیستند و نمی دانند درجه اعتبار پاسپورت این کشور چقدر است بسیار اهمیت دارد که بدانند با دریافت تابعیت کشور  مالتا، به چه مزایایی دسترسی خواهند داشت. به طور کلی، بعد از دریافت شهروندی مالتا، به مزایایی زیادی از جمله مزایای زیر دسترسی خواهید داشت؛

  • حق زندگی، کار، سفر و تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • حق سفر به بیش از ۱۸۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا از جمله ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و کانادا
  • حق دسترسی به مدارس با سطح علمی و آموزشی بالا
  • دسترسی و برخورداری از سطح بالای خدمات درمانی
  • برخورداری از رفاه و کیفیت بالای زندگی
  • داشتن امکان تابعیت چندگانه

پاسپورت مالتا و وکیل معتبر موسسه اصطهباناتی

ما در این نوشتار تلاش کردیم تا شما را با روش های اخذ تابعیت مالتا و خرید پاسپورت مالتا اشنا کنیم. با توجه به این که فرآیند مهاجرت به هرکشوری از جمله مالتا، فرآیندی تخصصی و نیازمند تسلط به زبان کشور مقصد و آگاهی نسبت به رویه های اداره مهاجرت و سفارت مقصد می باشد، بهترین کار کمک گرفتن از یک موسسه مهاجرتی با تجربه در این زمینه است. ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی، با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی و اخذ ویزای کشورهای مختلف آماده ارائه مشاوره تخصصی و پاسخ به پرسش های شما در زمینه اخذ تابعیت مالتا و خرید پاسپورت کشور مالتا هستیم. به این منظور می توانید با شماره تلفن های ما در ارتباط باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *