اخذ اقامت در نیکاراگوئه

بیاد داشته باشید که در سال های اخیر دولت نیکاراگوئه برای تصویب و تمدید تمامی ویزاهای توریستی با مقاومت هایی روبرو شده است و اشخاص تمایل تازه ای برای اخذ اقامت در نیکاراگوئه و شهروندی بدست آورده اند. قبل از ادامه دادن به این موضوع من بایستی یادآوری کنم که من متخصص در این موضوع نیستم و شما متوجه خواهید شد که کارشناسان زیادی در تمامی قسمت ها روند اقامت را ارزیابی می نمایند و شما را در این راستا راهنمایی می نمایند. بیاد داشته باشید که من در حال حاضر چندین منبع اطلاعاتی را جمع آوری کردم و سعی بر این دارم که ترکیبی از اسناد را در اختیار شما قرار دهم. اخذ اقامت کشور نیکاراگوئه همانطور که گفته می شود به نسبت سخت تر از دیگر کشورها می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ اقامت نیکاراگوئه

بخاطر داشته باشید که اگر شما قصد دارید به عنوان اخذ اقامت در نیکاراگوئه در نظر گرفته شوید، هنوز هم به عنوان یک شهروند کشور مبدأ خود یعنی ایالات متحده آمریکا نیز خواهید بود که در این صورت شما هر دو گذرنامه را اختیار خواهید کرد. پس از اختیار کردن گذرنامه ای از ایالات متحده آمریکا؛ برای ورود و خروج از ایالت ها پیشنهاد می گردد گذرنامه نیکاراگوئه خود را برای ترک و ورود به نیکاراگوئه استفاده کنید. همچنین میتوانید برای اقامت فرانسه نیز درخواست دهید .
برخی از دلایل یا مزایای سکونت در نیکاراگوئه به شرح ذکر شده در ذیل می باشد:

  •  شما می توانید به صورت قانونی یک وسیله نقلیه را ثبت کنید
  • شما می توانید برای اخذ مجوز سلاح گرم درخواست کنید
  • شما می توانید حساب های بانکی خود را در اینجا اختیار کنید

بیاد داشته باشید که اشخاص متعددی وجود دارند که اقامت را در اختیار ندارند اما قصد سکونت در این کشور را دارند.

مزایای اخذ اقامت در نیکاراگوئه

مزایای اخذ اقامت در نیکاراگوئه

مزایای اخذ اقامت در نیکاراگوئه

شما می توانید یک طرح تلفنی داشته باشید.

  • شما مجبور نیستید هر 90 روز (180 روز با پسوند) نسبت به ترک کشور مبادرت ورزید.
    ناگفته نماند که برای خارج شدن از کشور شما به اختیار کردن ویزا نیاز خواهید داشت.
  • بسیاری از جاذبه های این منطقه دارای قیمت های بالایی برای گردشگران می باشد.
    این فرایند تا حد بسیاری نشان دهنده تعهد شما به کشور نیز می باشد.

هنگامی که شما از طریق وبلاگ های مستهجن و منابع دیگر وارد می شوید، انتظار می رود که با داستان های افرادی که اقامت خود را در دو هفته دریافت کرده اند نیز آشنا گردید حتی اگر به نتیجه ای نرسیده باشد. حقیقت این است که اگر دو فرد مختلف با اسناد یکسان و برای اقامت درخواست دهند آنان تجاربی کاملا متفاوت خواهند داشت. ناگفته نماند که گرفتن اقامت یک هنر نیست بلکه یک علم است. پیشنهاد می گردد که اشخاص اطلاعات تخصصی در خصوص مکان و محل اقامت بدست آورند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص اخذ اقامت در نیکاراگوئه به موسسه حقوقی توسعه گران مهر مراجعه نمایید. البته ناگفته نماند که پاسخ به اغلب سوالات شما در این مقاله نیز امکان پذیر می باشد. بخاطر داشته باشید که به طور کلی دریافت اطلاعات قابل اطمینان در نیکاراگوئه بسیار دشوار است، بنابراین اگر خطایی در این مقاله وجود داشته باشد من به شخصا از شما عذرخواهی می نمایم. جهت کسب اطمینان بیشتر انتظار می رود که به مبدا منابع اطلاعاتی مراجعه نمایید. ناگفته نماند که یافتن اسناد مهم برای پردازش و ارسال به نیکاراگوئه بسیار دشوار است. بسیاری از دفاتر نیکاراگوئه درخواست خود را از طریق فکس و یا حتی تماس به نیکاراگوئه پست می نمایند.

برای کسانی که خواهان اخذ اقامت در نیکاراگوئه می باشند؛ نیکاراگوئه بخشی از قرارداد های خود را CA-4 مابین السالوادور، هندوراس و گواتمالا به امضا رسانیده است. بازدیدکنندگان نیکاراگوئه می توانند از هر یک از این کشورها و بدون نیاز به ویزای اضافی بازدید نمایند. متأسفانه این امر بدان معنی است که شما نمیتوانید یکی از این کشورها را برای فرایند تمدید ویزا به کار ببندید. شما مجوز این را دارید که به مدت90 روز (180 با پسوند) در چهار کشور ذکر شده اقامت داشته باشید و سپس به کشور دیگری سفر نمایید. به همین دلیل است که بسیاری از مردم به کاستاریکا سفر می نمایند چرا که نیازی به سه روز ماندن در کاستاریکا و به صورت متوالی وجود ندارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *