اجاره مغازه در آلمان
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

املاک می تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی باشد که شما می توانید در آلمان انجام دهید و در زمان کم بودن نرخ وام و عدم اطمینان در بازار سهام هرگز قیمتش بیشتر نشده است. اکثر مردم خرید ملک را برای نگهداری طولانی مدت سرمایه گذاری می کنند. در ادامه مقاله به شرایط اجاره مغازه در آلمان اشاره کرده ایم.

شرایط اجاره مغازه در آلمان

قبل از شروع به جستجوی ملک در آلمان، ابتدا زمینه های مورد نظر خود را بررسی کنید. به این معنی است که افزایش جمعیت و ساختار زیرساخت برای اکثر سرمایه گذاران ملکی مناسب خواهد بود. برای اجاره یا خرید ملک در آلمان حتما توجه داشته باشید، که ویزای شما متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید باشد، مانند ویزای کار در آلمان یا تحصیلی یا غیره. همیشه برای اجاره مغازه در آلمان باید با نمایندگان املاک محلی جهت اجاره و همچنین پورتال های اینترنتی آنلاین برای کمک به سنجش اینکه آیا یک منطقه برای شما مناسب است، صحبت کنید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند که قطعا این کار ارزش دارد.

مالیات در آلمان

هزینه نمایندگی املاک در آلمان تا 6 درصد به اضافه مالیات بر ارزش افزوده وابسته به منطقه و به طور کلی توسط خریدار پرداخت می شود. اکثر وام دهندگان آلمانی مایلند ببینند که شما می توانید این هزینه ها را خودتان بپردازید.

با این حال 100٪ به علاوه وام مسکن برای خریداران داخلی در دسترس هستند در صورت خرید ملک. در صورت اجاره مغازه در آلمان باید مالیات را به مناطق زیر پرداخت کنید:

  • مالیات بر دفتر اسناد رسمی 2٪
  • مالیات بر خرید ملک 3.5-6.5٪ وابسته به منطقه است.

هزینه اجاره مغازه در آلمان

اگر مغازه ای را در آلمان اجاره می کنید، قیمت ملک محلی را نسبت به اجاره های معمولی بررسی کنید تا بتوانید سود خود را محاسبه کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که می توانید تمام هزینه ها را پرداخت کنید، تا در هر زمان که می خواهید مغازه را خالی کنید. اولین احساس پس از مشاهده درخواست واقعا مهم است. مشاورین املاک اعتقاد دارند اگر درخواست بازدید شما مورد قبول واقع شده باشد شما حتما یکی از اشخاص مناسب برای اجاره هستید، ولی احتمالا کماکان یکی از ده‌ها تن از نامزدهای انتخاب شده برای دیدن ملک خواهید بود.

هزینه اجاره مغازه در آلمان

هزینه اجاره مغازه در آلمان

سرمایه گذاری در آلمان

در شهرهایی مانند مونیخ، فرانکفورت، دوسلدورف و غیره تقاضا برای اموال مرکزی خوب بسیار قوی است که فروشندگان اغلب درخواست های مهر و موم شده را درخواست می کنند. ابتدا تحقیق خود را انجام دهید، از جمله صحبت کردن با یک مشاور مستقل وام مسکن و عوامل املاک محلی/ اجاره ای. اگر منطقی باشد، سعی کنید اموال را با یک قرارداد رزرو و سپرده کنید. همه سرمایه گذاران قبل از سرمایه گذاری در آلمان باید مشاوره مالیاتی واجد شرایط و مناسب داشته باشند.

دیدگاه بازار املاک آلمان

پس از دهه رکود در آلمان، قیمت ملک مکان های کلیدی در آلمان در حال افزایش است. این به علت کم بودن نرخ وام و ناامیدی عمومی با نرخ سپرده هاست. آلمان مقدار زیادی سرمایه گذاران خارجی و داخلی را جذب می کند که به دنبال کیفیت خوب و دارایی بالا هستند. از این رو که چقدر طول می کشد که آلمان در این حالت باقی بماند، پیش بینی آن سخت است. بسیاری از شهرها در حال افزایش قابل توجهی از جمعیت هستند، اما فضای انبساطی برای ملک ندارند. این منجر به افزایش قیمت خانه در آلمان و همچنین مغازه می شود. همیشه برای کسانی که مایل به خرید و نگهداری در مکان های کلیدی هستند از یک کارگزار و مستاجر وام مسکن مستقل است.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما عزیزان را از هزینه زندگی در آلمان آشنا کنند، کافیست که با ما در ارتباط باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *