اجاره خانه در هامبورگ

شهر هامبورگ از بازدید کنندگان خارج از کشور، بسیار استقبال می کند. آپارتمان های هامبورگ برای اجاره درازمدت دارای خواهان بسیار است. توجه به محل و اندازه آپارتمان، اجاره خانه در هامبورگ بسته به اینکه شما به دنبال اجاره خوابگاه دانشجویی در هامبورگ یا انتخاب آپارتمان های کاملا مبله هستید، بسیار متفاوت است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اجاره خانه در هامبورگ

زندگی در هامبورگ آلمان به عنوان دروازه ای به جهان شناخته می شود و این شهر بین المللی قطعا موجب خوشحالی شما می شود. هامبورگ بزرگترین مرکز تجاری و شهر چند فرهنگی است که حدود 30 درصد از 5.1 میلیون نفر ساکنان این شهر دارای ریشه ای غیر آلمانی هستند.

هنگامی که شما به جامعه بزرگ مهاجرتی هامبورگ ملحق می شوید، نگرانی فوری شما برای پیدا کردن جایی برای زندگی است که هم راحت و هم امن باشد. آپارتمان های هامبورگ برای اجاره، مناسب طیف وسیعی از سلیقه ها و بودجه ها است، از آپارتمان های مدرن مرکز شهر گرفته تا خانه های قدیمی در حومه های برگزیده. هامبورگ در شمال آلمان یک شهر پویا است که یکی از داغ ترین صحنه های هنری اروپا و دارای فرصت های زیادی برای کار و تحصیل است.

اقامت در هامبورگ

اگر قصد اقامت در هامبورگ برای چند ماه دارید، گزینه عالی آپارتمان با خدمات کامل در شهر خواهد بود. اکثر آپارتمان های اجاره ای نیاز به ثبت حداقل یک اجاره نامه 6 ماهه دارند، اما اگر در هامبورگ مدت زمان زیادی را صرف نمی کنید و قصد ماندن در اتاق هتل را ندارید، این گزینه برای شما مناسب است.

این آپارتمان ها با کل امکانات رفاهی گران تر هستند. مزیت اصلی آن است که  اکثریت قریب به اتفاق این آپارتمان ها در هامبورگ به سمت مرکز شهر، همه در مکان های اصلی قرار گرفته اند. با قیمت پایه 1300 یورو در ماه – آنها قطعا ارزش وقت گذاشتن دارند.

بازار مسکن در هامبورگ

بازار مسکن در هامبورگ

بازار مسکن در هامبورگ

بازار مسکن و هزینه زندگی در هامبورگ آلمان رقابتی است و منجر به قیمت نسبتا بالا اجاره در مقایسه با شهرهای دیگر آلمان می شود. قیمت های متوسط ​​در هامبورگ بین 11 تا 13 یورو در هر متر مربع است. علاوه بر اجاره نامه شما، شما باید “Kaution” را پرداخت کنید: سپرده ای است که معمولا دو یا سه برابر “Kaltmiete” (اجاره ای که شامل گرما، آب و برق نمی شود) است. در نهایت “Provision”، “Maklergebourr” یا “Courtage” نشان می دهد که شما باید مبلغ زیادی را به یک نماینده املاک بپردازید. به طور رسمی این هزینه ها باید توسط صاحب خانه تامین شود اما مراقب راه های درروی قانونی باشید.

مستأجران موقعیت نسبتا خوبی در  سیستم حقوقی آلمان دارند، برای مثال صاحب خانه شما موظف است سه ماه قبل از پایان دادن به اجاره به شما اطلاع رسانی کند. اگر می خواهید در خصوص قیمت خانه در آلمان اطلاعاتی را کسب کنید، مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *