آمادگی آزمون Goethe آلمانی

ارزیابی Eurocentres شما با اخذ آمادگی آزمون Goethe آلمانی  تکمیل می گردد. ازمون های Goethe پایه ارتباطی دارد و اهداف بسیارجذابی برای هر فراگیر زبان المانی ایجاد می کند. وضعیت موسسه Goethe مشابه گواهینامه Cambridge برای زبان انگلیسی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره های آمادگی آزمون Goethe آلمانی

گواهینامه های Goethe در سطوح B1 تا C2 به عنوان مدرک مهارت زبان المانی برای کارفرماین و مریبان در سراسر جهان و همچنین دریافت ویزا شناخته می شود. (Goethe-Zertifikat (B2 اولین ارزیابی جدی برای کارفرمایان و (Goethe-Zertifikat (C1 اولین ارزیابی برای دانشگاه ها به حساب می اید.

(Zentrale Oberstufenprüfung (ZOP / C2 معیار ارزیابی برای دانشگاه های المان می باشد. Eurocentres ابتدا کلاس آماده سازی برای ازمونGoethe را پیشنهاد می دهد.

+دوره های آمادگی آزمون Goethe آلمانی

شرایط  آزمون Goethe آلمانی

  • سطح ورودی : 4
  • تمرکز: اموزش زبان عمومی در کلاس های صبح، اماده سازی برای Goethe در کلاس های بعد از ظهر
  • طول دوره ( هفته): 2-52
  • بیشترین تعداد نفرات کلاس: 14

موسسه های  Goethe آلمانی

ازمون های موسسه Goethe برای هر شخص علاقه مند صرفنظر از کاندید اقامت در دسترس است. انها برای شناسایی و ارزیابی دانش زبان المانی به عنوان زبان دوم یا به عنوان یک زبان خارجی طراحی شده است. ما حداقل سن را برای آزمون دادن پیشنهاد می کنیم.

شرایط خاص در آزمون Goethe آلمانی

دسترسی مکان های اخذ ازمون نسبت به محل اقامت شرکت کنندگان با شرایط خاص ( بیماری های مزمن، اختلال بینایی یا شنوایی) بسیار راحت و ساده است. سطح و نوع بیماری / ناتوانی مزمن می بایست در زمان ثبت نام اعلام شود و با گواهی پزشک تایید شود. محل ازمون شرایط محرمانگی شدید را متعهد می شود.

اطلاعات جزئی تر را اعم از ویزای دوره زبان آلمان و یا شرایط مهاجرت به آلمان، می توانید به طور مستقیم در محلی که ازمون خواهید دارد، به دست اورید. البته ناگفته نماند که مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) نیز با برخورداری از تجربیات روزافزون میتوانند شما را در امر رسیدن به اهداف خود سوق دهند، بدین صورت است که ما مراجعه حضوری و گفت و گو با متخصصین مهاجرتی را اغلب پیشنهاد میکنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *