Best country to immigrate

امروزه شرایط اقتصادی برای همه مردم کمی سخت‌تر شده است. از این رو متقاضیان مهاجرت ترجیح می‌دهند کشورهای مناسب برای مهاجرت با سرمایه کم را انتخاب کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

آیا شما نیز متقاضی مهاجرت به کشورهای خارجی هستید؟ در صورتی که رسیدن به اهداف‌تان را با هزینه‌ای مقرون به صرفه می‌خواهید، در این مقاله با ما همراه باشید.

مهاجرت با سرمایه کم به اسلواکی

مهاجرت با سرمایه کم به اسلواکی

مهاجرت با سرمایه کم به اسلواکی

کشور اسلواکی، نسبت به کشورهای دیگر در قاره اروپا از تناسب اقتصادی خوبی برخوردار است. به این صورت که هزینه‌های زندگی بسیار کم‌تر از درآمد افراد است. پس می‌توان زندگی نسبتا مرفهی را در این کشور تجربه کرد.

به دلیل پایین بودن هزینه‌ها، سالانه افراد زیادی به اسلواکی مهاجرت می‌کنند. از آن‌جایی که جمعیت این کشور اروپایی کم است، شهروندان در رفاه کاملی به سر می‌برند.

مهاجرت تحصیلی به اسلواکی

در صورتی که می‌خواهید برای مهاجرت تحصیلی اقدام کنید، باید بدانید که اسلواکی از بهترین کشورهای برای تحصیل است. مدارس و دبیرستان‌ها در این کشور برای مهاجران کاملا رایگان است. همچنین اگر به زبان رسمی این کشور تسلط داشته باشید، می‌توانید در دانشگاه‌ها رایگان تحصیل کنید.

علاوه بر رایگان بودن تحصیل دولت اسلواکی امتیازاتی را به دانشجویان ارائه می‌دهد. مثل کارت‌های تخفیفی که برای دانشجویان مهاجر صادر می‌شود. شما با استفاده از این کارت‌های تخفیف می‌توانید برای وسایل حمل و نقل عمومی و رستوران‌ها تخفیف ویژه بگیرید.

پس از اتمام تحصیل شما می‌توانید در این کشور مشغول به کار شوید و همچنین اقامت دائم را نیز دریافت نمایید.

مهاجرت با سرمایه کم به رومانی

مهاجرت به رومانی با سرمایه کم

مهاجرت به رومانی با سرمایه کم

کشور رومانی نیز از کشورهای ارزان و کم هزینه در اروپا است. این کشور در همسایگی بلغارستان و در جنوب شرقی اروپا قرار دارد. هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار پایین است به حدی که شما می‌توانید با 600 یورو در ماه زندگی راحتی داشته باشید. شهرهای شمالی رومانی نسبت به دیگر مناطق در کشور باز هم کم هزینه‌تر است. اکثر متقاضیان به شمال این کشور مهاجرت می‌کنند، چون شرایط مناسب‌تری برای زندگی دارد.

مهاجرت کاری به کشور رومانی

یکی از روش‌های مناسب مهاجرت به رومانی، از طریق اخذ ویزای کار است. مدت زمان مورد نیاز برای تایید ویزای کاری شما بین 2 تا 9 ماه می‌تواند طول بکشد. همچنین پس از 2 تا 5 سال کار در این کشور می‌‌توانید برای اقامت دائم رومانی درخواست بدهید.

مهاجرت ارزان به کشور گرجستان

مهاجرت به گرجستان با سرمایه کم

مهاجرت به گرجستان با سرمایه کم

گرجستان از کشورهای کم هزینه برای زندگی در اروپا است. همچنین کشور آرام و منظمی نیز می‌باشد. بنابراین شما با زندگی در گرجستان آرامش را تجربه خواهید کرد. هزینه‌های زندگی برای مهاجران حدود 500 یورو در ماه است. پس همانطور که می‌بینید نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی هزینه کمتری دارد.

هزینه تحصیل در گرجستان

علاوه بر هزینه‌های زندگی، هزینه تحصیل در این کشور نیز بسیار مناسب است. دانشجویان مهاجر می‌توانند با پرداختن هزینه‌ای حدود 2400 تا 4900 در سال برای دانشگاه، تحصیل در رشته مورد نظر خود را انجام دهند. متغیر بودن این مقدار بستگی به شهر تحصیل و دانشگاه شما دارد. تحصیل در این کشور رایگان نیست ولی، هزینه آن در مقایسه با کشورهای دیگر که آن‌ها هم رایگان نیستند پایین‌تر است.

بیشتر دانشگاه‌ها در این کشور، دارای خوابگاه هستند. پس نیازی نیست که برای حمل و نقل هزینه زیادی کنید.

همچنین دانشجویان می‌توانند در مدت تحصیل روزانه 5 ساعت کار کنند. این امر برای آشنایی با بازار کار در کشور گرجستان بسیار موثر خواهد بود.

همچنین این کشور فاصله نزدیکی با ایران دارد. پس می‌توانید هزینه کمتری بابت رفت‌ و آمد به کشور خود بدهید.

مهاجرت به کشور کم هزینه لهستان

مهاجرت به لهستان با سرمایه کم

مهاجرت به لهستان با سرمایه کم

لهستان یکی دیگر از کشورهای کم‌هزینه و مقرون به صرفه اروپایی است. هزینه زندگی در این کشور حدود 500 یورو در ماه است. اغلب متقاضیان به دلیل پایین بودن هزینه‌های زندگی در لهستان نسبت به کشورهای اروپایی دیگر، به این کشور مهاجرت می‌کنند.

مهاجرت تحصیلی به لهستان

اگر شما متقاضی تحصیل در کشورهای اروپایی هستید، لهستان یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست. این کشور علاوه بر هزینه‌های پایین و مناسب زندگی برای دانشجویان، به افراد مسلط به زبان لهستانی نیز اجازه تحصیل رایگان می‌دهد. پس بهتر است قبل از مهاجرت این زبان را کاملا یاد بگیرید.

هزینه‌های زندگی دانشجویی به طور دقیق، از 350 یورو در ماه تا حداکثر 500 یورو می‌باشد. کل این مبلغ صرف مسکن، حمل و نقل و غذا و خوراک شما می‌شود.

در صورتی که نتوانید در این کشور به صورت رایگان تحصیل کنید، باید مبلغی حدود 1500 تا 5000 یورو در ماه برای ثبت‌نام دانشگاه بپردازید. این هزینه تمامی امکانات دانشگاه برای دانشجو را در بر‌می‌گیرد.

از دیگر مزیت‌های تحصیل در لهستان این است که، می‌توانید پس از اتمام تحصیل مشغول به کار شوید. آشنا شدن با بازار کار در این کشور بسیار به نفع شما خواهد بود. چون پس از مدتی که اقامت دائم خود را اخذ کنید، همه چیز برایتان ساده‌تر می‌شود.

مهاجرت کاری به لهستان

شما می‌توانید در صورت تمایل مهاجرت کاری به این کشور نیز داشته باشید. این امر یکی از فرصت‌های خوب برای شرایط کاری شماست. به این دلیل که کشور لهستان با پایین بودن نرخ بیکاری، حقوق و درآمد بالایی را برای شهروندان‌اش فراهم کرده است. پس مهاجرت کاری به لهستان شانسی برای شماست تا از زندگی نسبتا مرفه در یک کشور اروپایی برخوردار شوید.

به طور کلی، مردم کشور لهستان در وضعیت بسیار مطلوبی زندگی می‌کنند. هزینه‌های ماهیانه و سالیانه، نسبت به درآمد افراد کاملا مناسب است. از این رو لهستان مقصدی مطلوب برای مهاجران می‌باشد.

مهاجرت به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ با سرمایه کم

مهاجرت به نروژ با سرمایه کم

بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، نروژ را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. این کشور امتیازات و امکانات بسیار خوبی را در اختیار دانشجویان بین‌المللی قرار می‌دهد. برای مثال، هزینه تحصیل در این کشور کاملا رایگان است! برخی از دانشگاه‌ها هزینه شما را از مالیات پرداخت می‌کنند تا شما بتوانید به‌طور رایگان ادامه تحصیل دهید.

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه با سرمایه کم

مهاجرت به فرانسه با سرمایه کم

اکثر دانشگاه‌ها در فرانسه، برای تحصیل رایگان هستند. پس شما لازم است تنها هزینه زندگی را بپردازید. اگر دانشگاهی در این کشور رایگان نباشد، شهریه آن هر ماه حدود 300 یورو خواهد شد. این رقم در برابر کشورهای اروپایی دیگر واقعا اندک و ناچیز است!

اگر شما به زبان فرانسوی مسلط باشید یک خبر خوب برایتان داریم! علاوه بر اینکه هزینه دانشگاه شما رایگان خواهد بود، بورسیه تحصیلی نیز به شما تعلق خواهد گرفت. به این معنا که، بخشی از هزینه‌های زندگی شما نیز تحت پوشش خواهد بود.

مهاجرت به کشور فنلاند

مهاجرت به فنلاند با سرمایه کم

مهاجرت به فنلاند با سرمایه کم

 

در صورتی که جزو اتحادیه اروپا نیستید، برای کشور فنلاند دانشجوی خارجی حساب می‌شوید. اگر بتوانید در دانشگاه‌های این کشور به زبان فنلاندی یا سوئدی تحصیل کنید، تحصیل شما رایگان خواهد بود. تحصیل به زبان انگلیسی اندکی هزینه نیز احتیاج خواهد داشت.

مهاجرت با سرمایه کم به آلمان

مهاجرت به آلمان با سرمایه کم

مهاجرت به آلمان با سرمایه کم

آلمان از بهترین کشورهای اروپا برای تحصیل است! به این دلیل که دانشگاه‌های معتبری دارد و برای ثبت نام از شما هزینه‌ای نیز دریافت نمی‌کند. شما می‌توانید به دو زبان انگلیسی و آلمانی در این کشور ادامه تحصیل دهید. برای کسانی که به زبان آلمانی مسلط باشند، هزینه تحصیل نیز رایگان است.

در صورتی که بتوانید بورسیه تحصیلی دریافت کنید، بسیاری از هزینه‌های شما کاهش پیدا خواهند کرد. همچنین این کشور از کم‌هزینه‌ترین‌ها برای تحصیل رشته پزشکی است.

مهاجرت با سرمایه کم به کشور اوکراین

مهاجرت به اوکراین با سرمایه کم

مهاجرت به اوکراین با سرمایه کم

هزینه‌های پایین تحصیل در این کشور باعث شده است که سالانه افراد زیادی به اوکراین مهاجرت کنند. دانشگاه‌ها و دولت این کشور امکانات مناسبی را با هزینه کم به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. این هزینه در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر، بسیار کم است.

هند یکی دیگر از کم‌هزینه‌ترین کشورها برای مهاجرت

مهاجرت به هند با سرمایه کم

مهاجرت به هند با سرمایه کم

هند یکی از کشورهای بسیار کم هزینه برای مهاجرت است. میانگین هزینه‌های شما ممکن است نزدیک به 500 دلار در ماه شود. چون حمل و نقل و خورد و خوراک در هند بسیار ارزان است. البته از مشکلات این کشور شلوغی بسیار زیاد آن است. پس باید برای استخدام شدن در هر کاری تلاش و رقابت زیادی کنید. پس از یافتن شغل زندگی بسیار برای‌تان راحت‌تر خواهد شد.

4/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *