مهاجرت کاری به آمریکا در زمان کرونا

همان طور که شنیده اید به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط مهاجرت کاری به آمریکا دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. از این رو افرادی که تمایل به مهاجرت به آمریکا را داشته اند در این زمینه با مشکلاتی مواجه شده اند. اصلی ترین دلیل این مسئله اقتصاد و کنترل شرایط سخت ناشی از ویروس کرونا می باشد. اما به تازگی اخبار و اطلاعاتی در ارتباط با مهاجرت کاری متخصصان به آمریکا در زمان شیوع ویروس کرونا منتشر شده است. در ادامه به بررسی این خبر مهم می پردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مهاجرت کاری به آمریکا در زمان کرونا

اخبار جدیدی در ارتباط با مهاجرت کاری متخصصان به آمریکا در سال ۲۰۲۰ میلادی و با وجود ویروس کرونا منتشر شده است. تام جاوتز ، معاون رئیس جمهور در امور مهاجرت در مرکز پیشرفت های آمریکایی این اطلاعات را ارائه داده است. در طول ماه های گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از شهروندان آمریکا در خانه های خود مانده اند. اما همانند شهروندان آمریکا میلیون مهاجر دیگر که برای کار در آمریکا وارد این کشور شده اند نیز برای انجام مشاغل ضروری خود و خانواده شان در معرض خظرات بزرگی قرار گرفته اند.

عملکرد کشور آمریکا اطلاعات بسیاری را در رابطه با مهاجران ارائه می دهد و داده های نظر سنجی تخمین می زنند که تعداد مهاجران آمریکا با نیروی کار فعال بسیا زیاد است. در این میان بیش از پنج میلیون نفر از مهاجران نیز مشغول کار هایی هستند که برای زیرساخت های کشور آمریکا ضروری تلقی می شود. 

نیاز اساسی به کارمندان مشاغل تخصصی در آمریکا

مهاجران در آمریکا در بخش های مختلفی مشغول به کار هستند. این افراد در بخش های اساسی نیز فعالیت می کنند. برخی از این کارگران اما بدون هیچ گونه سند و مدرکی به ارائه اطلاعات می پردازند و در کار های مختلف شرکت می کنند. مردم آمریکا عموما از مهاجران با کار های اساسی حمایت می کنند. در طی شیوع ویروس کرونا و در ماه های گذشته، مفهوم این که چه کسی به عنوان یک کارگر اساسی واجد شرایط است نیز تکامل یافته است. ایالت های مختلف آمریکا در زمان شیوع ویروس کرونا هنوز هم به کارگران متخصص و مهاجرانی که برای کار در آمریکا وارد این کشور شده اند، نیاز دارند. به طور مثال در ایالت هایی مانند کالیفرنیا، نیویورک و الینوی، حضور کارگران ساختمانی اساسی به نظر می رسد.

عدم وجود مهاجران کاری در آمریکا اقتصاد محلی را با خسارت های اقتصادی بسیاری روبرو می کند. برخی از ایالت های آمریکا و به طور کل می توان گفت که در کل کشور نیاز به معلمان بسیار احساس می شود. در واقع حتی نیاز به معلمان پیش دبستانی تا اساتید دانشگاه چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین به وضوح در کل آمریکا دیده می شود. تخمین زده شده که نیاز به این افراد در حدود ۸۸۰۰ نفر می باشد. البته در بخش های مراقبتی هم نیاز هایی برای مشاغل تخصصی دیده می شود. برای مراقبت از کودکان و مراقبت از بزرگسالان نیاز به حضور افرادی است که در این زمینه تخصص کافی داشته باشند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *