موسسه مهاجرتی در شیراز اصطهباناتی

با توجه به افزایش روز افزون امار مهاجرت در ایران، ضرورت وجود دفاتر مهاجرتی معتبر در شهرهای بزرگ ایران، بیش از پیش وجود دارد. به همین منظور، موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی که در اکثر شهرهای بزرگ ایران دارای شعب فعال است، در شهر زیبای شیراز نیز اقدام به تاسیس شعبه نموده و اماده خدمت رسانی به هم میهنان گرامی در شهر شیراز است. ما در این مقاله به معرفی موسسه مهاجرتی مان در شیراز خواهیم پرداخت. پس چنانچه شما نیز به دنبال وكيل مهاجرت در شيراز هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در شیراز با مجوز رسمی و وکلا معتبر

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در شیراز، معتبر و دارای مجوز رسمی است و وکلای موسسه مهاجرتی ما در شیراز، همگی دارای پروانه وکالت و مدرک رسمی حقوق میباشند. این آژانس مهاجرتی در شیراز، امکان دریافت کلیه خدمات مهاجرتی به برترین کشورهای جهان را از طریق روش های مختلف و متناسب با شرایط متقاضیان، فراهم کرده است.

موسسه اصطهباناتی در شیراز با مجوز رسمی و وکلای معتبر

موسسه اصطهباناتی در شیراز با مجوز رسمی و وکلای معتبر

آدرس و شماره تماس موسسه مهاجرتی در شیراز اصطهباناتی

متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور در شهر شیراز میتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به دفتر مرکزی در تهران، با کارشناسان و وکلای مجرب موسسه ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی شیراز، مشاوره دریافت کنند. برقراری ارتباط با موسسه حقوقی اصطهباناتی شیراز، از طریق تماس با شماره درج شده در زیر و یا مراجعه حضوری به آدرس زیر، امکان پذیر است.

آدرس: خیابان عفیف آباد، نبش کوچه 6، پلاک 5، طبقه اول و دوم

شماره تماس: 07191009797

ویژگی هایی که موسسه مهاجرتی شیراز اصطهباناتی را متمایز می کند

افزایش آمار مهاجرت به خارج از کشور، علی الخصوص در شهرهای بزرگ ایران مانند شیراز، باعث شده است تا موسسه های مهاجرتی در شیراز در حال افزایش باشند. قطعا با توجه به فراوانی موسسه مهاجرتی در شیراز، انتخاب یک موسسه معتبر و قابل اعتماد که دارای سابقه طولانی و پرونده های موفق در امور مهاجرتی باشد، بسیار حائز اهمیت است.

آنچه موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در شیراز را از سایر موسسه های مهاجرتی متمایز می‌اکند، آن است که این موسسه، به عنوان بزرگ ترین موسسه مهاجرتی کشور شناخته می¬شود و در تمامی روش های مهاجرتی به برترین کشورهای جهان، به صورت فعال در حال خدمت رسانی به هم میهنان گرامی می-باشد.

عقد قرارداد تضمینی پذیرش و ویزا

کلیه خدمات کارشناسان و وکلای اصطهباناتی در موسسه مهاجرتی در شیراز، به صورت کاملا تضمینی و با عقد قرارداد انجام می‌شود. این بدان معناست که وکلای ما با عقد قرارداد، به متقاضیان اطمینان می‌دهند که امور مهاجرتی آنها با پیگیری های فراوان و بر اساس مفاد قرارداد، انجام خواهد شد.

دفتر مهاجرتی اصطهباناتی شیراز، کلیه امور مربوط به اخذ پذیرش تحصیلی، اخذ جاب آفر، سرمایه گذای و ثبت شرکت و دریافت ویزا را به طور کاملا تضمینی و در صورت مهیا بودن شرایط متقاضی، در کوتاه ترین زمان ممکن به عهده می‌گیرد. کارشناسان و وکلای برگزیده موسسه اصطهباناتی تا انتهای مسیر شما را همراهی خواهند کرد.

مهاجرتی کاری به اروپا بدون مدرک زبان

عدم توانایی در ارائه مدرک زبان، به خصوص جهت کار در کشورهای غیر انگلیسی زبان، باعث شده است تا بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری، موفق به دریافت جاب آفر و یا ویزا نشوند. در چنین شرایطی، اخذ مشاوره از کارشناسان و وکلای آگاه به قوانین جدید میتواند بسیار کمک کننده باشد. وکلای زبده میتوانند با آگاهی از شرایط اخذ ویزا بدون مدرک زبان و یا با داشتن اطلاعات در خصوص کشورهایی که جهت مهاجرت کاری مدرک زبان درخواست نمی‌کنند، شانس متقاضی را افزایش دهند.

کارشناسان و وکلای ما در موسسه مهاجرتی شیراز قادر می‌باشند با بررسی شرایط متقاضیان مهاجرت کاری و همچنین بررسی نمره زبان آنها، بهترین پیشنهادات را ارائه کنند. درضمن، کارشناسان و وکلای موسسه مهاجرتی در شیراز، نسبت به کلیه دوره‌های زبان در کشورهای خارجی آگاهی دارند و شرایطی را فراهم می‌کنند تا متقاضی بتواند مهارت زبان خود را در کشور مقصد افزایش دهد.

مهاجرتی کاری به اروپا بدون مدرک زبان

مهاجرتی کاری به اروپا بدون مدرک زبان

مهاجرت کاری به کانادا با تضمین شغل

درصد عظیمی از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور، کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. این به دلیل آن است که کشور کانادا آمار پذیرش مهاجران را افزایش داده و فرصت های شغلی متعددی را در اختیار مهاجران قرار می‌دهد. پس مهاجران در کانادا، شانس بیش تری برای دریافت جاب آفر نسبت به بسیاری دیگر از کشورهای جهان خواهند داشت.

حال از انجایی که تکمیل رزومه، یافتن موقعیت شغلی مناسب و ارتباط با کارفرمای مربوطه میتواند برای متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا با چالش هایی همراه باشد، کارشناسان و وکلای شرکت اصطهباناتی در موسسه مهاجرتی شیراز، کلیه امور اخذ جاب آفر و ویزای کاری کانادا را با تضمین شغل برای هم میهمنان گرامی در شهر شیراز بر عهده می‌گیرند. وکلای مهاجرت به کانادا شیراز، تا ورود شما به کشور کانادا همراه شما خواهند بود.

خدمات آنلاین موسسه مهاجرتی شیراز اصطهباناتی

امروزه با گسترش خدمات آنلاین، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمیباشد و افراد میتوانند کلیه امور خود را به صورت آنلاین و از راه دور پیگیری نمایند. پس از همه گیری کرونا نیز استفاده از پلتفرم های آنلاین، با استقبال بیش تری همراه شده است. حال در چنین شرایطی، موسسه مهاجرتی اصطهباناتی نیز در صدد برآمد تا امکان اخذ مشاوره و پیگیری پرونده متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را در تمامی شعب خود به صورت آنلاین فراهم کند.

از این رو، موسسه مهاجرتی اصهباناتی که یکی از موسسه های معتبر مهاجرتی در شیراز است، به متقاضیان امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین، کلیه خدمات زیر را دریافت کنند:

  • مشاوره آنلاین مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و غیره
  • ثبت نوبت جهت بررسی تخصصی شرایط متقاضیان
  • ارتباط با وکلای مهاجرتی
  • رفع ابهام و پاسخ گویی به سوالات متقاضیان
  • پاسخگویی به سوالات ریجکتی ویزا
  • مشاوره تعیین وقت سفارت

وکیل مهاجرت به آلمان در شیراز

کشور آلمان با ارائه برترین سیستم آموزشی در بهترین دانشگاه های اروپا و امکان تحصیل رایگان، به مقصدی پرطرفدار و محبوب برای تحصیل داشنجویان بین المللی تبدیل شده است. علاوه بر این، این کشور صنعتی که دارای اقتصاد قوی و فرصت های شغلی بی نظیر است، انتخابی ایده آل جهت کار و سرمایه گذاری نیز می‌باشد. پس به دلیل تقاضای زیاد، موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در شعبه شیراز، با به کارگیری بهترین وکیل مهاجرت به آلمان در شیراز، به طور تضمینی موجبات مهاجرت متقاضیان به آلمان را فراهم می¬کند.

متقاضیان مهاجرت به آلمان میتوانند جهت انجام امور زیر، به کارشناسان و وکلای ما در موسسه مهاجرتی در شیراز مراجعه نمایند:

  • بررسی تخصصی شرایط متقاضیان و ارائه بهترین روش مهاجرتی
  • اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های آلمان و ویزای تحصیلی آلمان
  • اخذ جاب آفر آلمان و ویزا کاری آلمان
  • سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان
  • استارت آپ و کارآفرینی در آلمان
  • الحاق به خانواده در آلمان
  • رفع ریجکتی ویزای آلمان
  • تکمیل مدارک جهت ارائه به سفارت آلمان
  • بررسی شرایط مهاجرت بدون مدرک زبان
  • تکمیل رزومه و نوشتن انگیزه نامه
  • نوشتن بیزنس پلن
  • و هر گونه خدمات مهاجرتی دیگر

وکیل مهاجرت به سوئد در شیراز

بسته به روش انتخابی افراد جهت مهاجرت به سوئد، کارشناسان و وکلای موسسه مهاجرتی شیراز نیز خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. در تمامی روش‌های مهاجرت به سوئد، وکلا و کارشناسان موسسه اصطهباناتی در تلاش هستند تا در نهایت، اقامت و حتی شهروندی سوئد را برای متقاضیان گرامی به دست آورند. این بدان معناست که روش به متقاضیان پیشنهاد می‌شود که طور تضمینی منجر به اخذ اقامت سوئد شود. وکیل مهاجرت به سوئد در شیراز، شرایط متقاضیان را به صورت تخصصی بررسی می¬کند و متناسب با آن، بهترین روش مهاجرتی را پیشنهاد می‌دهد.

بهترین دفتر مهاجرتی در شیراز اصطهباناتی

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف جهان و داشتن هزاران پرونده موفق در این زمینه، یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی در شیراز است. متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیل میتوانند با مراجعه به کارشناسان و وکلای ما در موسسه مهاجرت تحصیلی در شیراز، از بهترین دانشگاه های جهان پذیرش تحصیلی دریافت کنند. به علاوه، امکان اخذ جاب افر و انواع سرمایه گذاری در برترین مقاصد مهاجرتی جهان نیز از طریق این موسسه مهاجرتی در شیراز ممکن است.

سخن پایانی

در این مقاله، موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در شیراز معرفی گردید و خدمات موسسه مهاجرتی شیراز شرح داده شد. امیدواریم اطلاعات ارائه شده برای شما مخاطب گرامی مفید بوده باشد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی که یک از برترین ها در کشور عزیزمان ایران است، آماده ارائه هرگونه خدمات مهاجرتی در شهرهای بزرگ ایران به هم میهنان گرامی می‌باشد.

سوالات متداول در مورد موسسه مهاجرتی در شیراز اصطهباناتی

1- آیا موسسه اصطهباناتی دارای وکیل مهاجرت به استرالیا در شیراز است؟

بله. کلیه خدمات مربوط به مهاجرت به استرالیا در موسسه مهاجرتی شیراز انجام می¬شود.

2- آیا امکان اخذ مشاوره رایگان در دفتر مهاجرتی در شیراز وجود دارد؟

بله. کارشناسان ما به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

3- آیا بدون استخدام وکیل نیز میتوان امور مهاجرتی راشخصا انجام داد؟

بله اما به دلیل عدم اگاهی به قوانین مهاجرتی، درصد موفقیت شما کاهش می¬یابد.

4- آیا خدمات موسسه مهاجرتی در شیراز با موسسه اصطهباناتی در تهران متفاوت است؟

خیر. خدمات ارائه شده کاملا مشابه است و کلیه کارشناسان و وکلای موسسه اصطهباناتی در شعب مختلف، دارای سوابق و تجربیات یکسان می¬باشند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *