موسسه اعزام دانشجو‌ در اصفهان

موسسه برگزیده اصطهباناتی یک موسسه اعزام دانشجو در اصفهان با نام تجاری ثبت شده توسعه گران مهر و با سابقه درخشان در زمینه اعزام دانشجو با مجوز رسمی از وزارت علوم با نام ساختار پژوهش امید، فعالیت خود را در شهر اصفهان شروع نموده است .

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

 برنامه کاری موسسه اعزام دانشجو در اصفهان

در طول سال های متوالی مشاورین برجسته موسسه برگزیده اصطهباناتی تجارب بسیاری در زمینه های مختلف مهاجرت تحصیلی ( پذیرش از معتبر ترین دانشگاه ها در رشته های مختلف پزشکی و غیر پزشکی  و کالج های زبان ) کسب نموده اند . و در این رابطه اطلاعات بسیار جامعی داشته و آگاهی کامل به تمامی مسایل اعزام دانشجو به خارج از کشور را دارند .

بنابراین شما عزیزان می توانید از طریق موسسه برگزیده اصطهباناتی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هرگونه بروز مشکل در روند پرونده تان پذیرش تحصیلی خود را از معتبر ترین دانشگاه ها در کشور های مختلف کسب نمایید .

شعبات موسسه توسعه گران مهر

شعبات دیگر موسسه اصطهباناتی در شهر های تهران و شیراز از سال ها پیش مشغول به فعالیت می باشند که بنا به درخواست مکرر هم میهنان کشور مان در شهر اصفهان و شهرهای اطراف شعبه اصفهان موسسه برگزیده اصطهباناتی نیز شروع به کار کرده است .شعبات موسسه توسعه گران مهر

مهاجرت تحصیلی توسط موسسه اصطهباناتی

موسسه برگزیده اصطهباناتی به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی در کشور های مختلف اقدامات لازم را انجام می دهند . کشور هایی نظیر روسیه ، اکراین ، آلمان(مهاجرت تحصیلی به آلمان) ، اتریش ، مجارستان ، لهستان ، فرانسه(تحصیل در فرانسه) ، گرجستان ، کانادا ، ترکیه(تحصیل در ترکیه) و … متقاضیان زیادی دارند . موسسه اعزام دانشجو برگزیده اصطهباناتی قادر است در تمامی کشور های مذکور پذیرش تحصیلی را با گارانتی و به صورت صد در صد تضمینی از معتبر ترین و با کیفیت ترین دانشگاه ها اخذ نماید .

کانکشن ها و لیدرهای موسسه برگزیده اصطهباناتی در کشور های مختلف می توانند همراه و راهنمای شما عزیزان در تمامی امور تان باشند . ( از جمله استقبال از شما در بدو ورودتان به کشور مقصد ، اخذ خوابگاه ، معرفی کردن شهر و . . .  ) شما عزیزان تا مدت ها می توانید از خدمات لیدر بهره مند شوید . هم چنین می توانید در صورت بروز احتمالی هر گونه مشکلی با موسسه در ارتباط بوده و مسایل خود را مطرح نمایید .

برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه های مختلف تحصیلی می توانید با مشاورین خبره موسسه برگزیده اصطهباناتی در ارتباط باشید .

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *