مدرک C1 زبان آلمانی

افرادی که قصد مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، کار و غیره را دارند به ارائه مدرک زبان معتبر نیاز خواهند داشت. زبان آلمانی مانند دیگر زبان های خارجی دارای سطوح مختلفی است که مدرک C1 زبان آلمانی جزو سطوح پیشرفته به حساب می آید. شما عزیزان می توانید مقاله ای که توسط کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در این خصوص تهیه شده است را مطالعه نمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

سطوح زبان آلمانی

امروزه ضرورت یادگیری زبان بر هیچ کسی پوشیده نیست و افرادی که قصد مهاجرت و تحصیل در آلمان را دارند باید به زبان رسمی این کشور مسلط باشند. معمولا کلاس های زبان آلمانی در حدود یک سال زمان می برند و دارای سطوح زیر می باشند:

سطح مقدماتی (A1 و A2)

در این سطوح متقاضیان می توانند کلمات روزمره و جملات ابتدایی را درک و استفاده کنند. همچنین آن ها می توانند خود را معرفی کرده و در رابطه با موضوعات خاص مانند خرید، کار، محیط و غیره صحبت کنند.

سطح متوسط (B1 و B2)

در این سطوح متقاضیان با نکات اصلی زبان آشنا شده و می توانند نسبتا راحت با دیگران ارتباط برقرار کنند. همچنین متقاضیان می توانند به صورت جملات ساده و پیوسته صحبت کنند. مدت زمان لازم برای اخذ مدرک در این سطح در حدود 8 الی 9 ماه است.

سطح پیشرفته (C1 و C2)

در این سطوح متقاضیان می توانند از جملات طولانی استفاده کنند و در درک مطالب مشکلی نخواهند داشت. متقاضیان این سطوح می توانند به صورت روان به زبان آلمانی صحبت کنند. مدت زمان لازم برای اخذ مدرک در این سطح در حدود 16 ماه می باشد.

مدرک C1 زبان آلمانی چیست؟

 مدرک C1 زبان آلمانی یک گواهی است که اثبات می کند متقاضیان مهارت های زبانی بسیار پیشرفته ای کسب کرده اند. عبور از امتحان نشان می دهد که متقاضیان می توانند طیف گسترده ای از متن های چالش برانگیز و طولانی را درک کنند و در مورد موضوعات پیچیده نظرات شفاف، ساختار یافته و مفصلی ارائه دهند.

آزمون های لازم برای اخذ مدرک C1 زبان آلمانی

گواهی نامه های برتر شناخته شده توسط موسسات آموزش عالی که به عنوان اثبات مهارت زبان آلمانی سطح c1 هستند، به شرح زیر می باشند:

  • آزمون DSH
  • آزمون TestDaF
  • آزمون GDS

"آزمون

شرایط پذیرش مدرک C1 زبان آلمانی

افرادی که علاقه مند به شرکت در دوره C1 زبان آلمانی با آزمون DSH هستند، داشتن شرایط زیر برای پذیرش آنها الزامی است:

  • داشتن صلاحیت ورود به دوره تحصیلات عالی که در آلمان شناخته شده است؛
  • اثبات مهارت در سطح B2 زبان آلمانی؛

مدرک زبان C1 زبان آلمانی مناسب چه افرادی است؟

کسانی که در واقع قصد تحصیل در آلمان، اتریش یا سوئیس را دارند باید بدانند که سطح مورد نیاز زبان آلمانی برای دانشگاه ها B2 یا C1 است. سطح C1 پیشرفته بوده و بدان معنی است که افراد متون را آسان می خوانند و متون خاصی مانند اقتصاد، علوم یا ادبیات را می فهمند. مدرک C1 زبان آلمانی شامل واژه های پیچیده و دستور زبان پیشرفته است.

نکات مهم برای اخذ مدرک C1 زبان آلمانی

نکات مهمی که باعث می شود متقاضیان موفق به اخذ مدرک C1 در زبان آلمانی شوند به شرح زیر می باشد:

  1. خواندن متون با صدای بلند: این کار به تلفظ درست کمک می کند. زمانی که متون با صدای بلند خوانده می شوند، افراد می توانند صدای خود را بشنوند و همچنین به درک بهتر مطالب کمک می کند.
  2. یادگیری کلمات بیشتر: در این سطح مهم است که افراد دارای دامنه واژگان زیادی باشند و از یک فعل یا اسم یکسان استفاده نکنند.
  3. تماشای فیلم، گوش دادن به پادکست ها و رادیو به زبان آلمانی: این کار به متقاضیان کمک می کند تا توانایی های شنوایی خود را افزایش دهند.
  4. شرکت در دوره های زبان و مرور: شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی بسیار عالی است، اما همیشه آن چه افراد در کلاس یاد می گیرند یا می نویسند در خاطر نمی مانند. بنابراین، مهم است که به یادداشت های خود نگاهی بیندازند و کلمات را تکرار کنند.
  5. خواندن کتاب های آلمانی: ممکن است خواندن کتاب به زبان آلمانی سخت به نظر رسد. لازم نیست افراد فرهنگ لغت را برای هر کلمه بررسی کنند، آن ها می توانند معنی کلمه را از متن درک کنند.
  6. خواندن روزنامه: مزایای بسیاری در خواندن روزنامه علاوه بر یادگیری زبان آلمانی وجود دارد. این کار به افراد کمک می کند تا به راحتی در موضوعات مختلف صحبت کنند.

سخن آخر

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با سال ها تجربه در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی، ویزا و اقامت آماده ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان و مدرک C1 زبان آلمانی می باشد. هم وطنان عزیز می توانند جهت راهنمایی و مشاوره حضوری به شعب این موسسه در شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و رشت مراجعه کنند. همچنین افرادی که علاقمند دریافت اطلاعات در زمینه اعزام دانشجو به آلمان، تحصیل در آلمان و تحصیل پزشکی در آلمان هستند، می‌توانند به دیگر مقالات سایت ما مراجعه نمایند.

سوالات متداول در رابطه با مدرک C1 زبان آلمانی

  1. سطح C1 زبان آلمانی برای چه مواردی کاربرد دارد؟

    مدرک C1 یک گواهی است که اثبات می کند متقاضیان مهارت های زبانی بسیار پیشرفته ای کسب کرده و قادر به استفاده از جملات پیچیده می باشند.

  1. مدت زمان لازم برای اخذ مدرک C1 زبان آلمانی چقدر است؟

    مدت زمان لازم برای اخذ مدرک C1 در حدود شش ماه است.

  2. آزمون های قابل قبول برای اخذ مدرک C1 زبان آلمانی چیست؟

    آزمون های قابل قبول برای اخذ مدرک C1 شامل DSH و TestDaF می شود.

  3. شرایط پذیرش در سطح C1زبان آلمانی چیست؟

    داشتن صلاحیت ورود به دوره تحصیلات عالی و مدرک B2 زبان آلمانی از جمله شرایط پذیرش در سطح  C1زبان آلمانی می باشد.

  4. روش هایی که به اخذ مدرک C1 زبان آلمانی کمک می کنند، چیست؟

    از جمله روش هایی که به اخذ مدرک C1  کمک می کنند، می توان به خواندن کتاب و روزنامه، تماشای فیلم، گوش دادن به پادکست و موسیقی و غیره اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *