قانون جدید انگشت نگاری و عکاسی برای مهاجرت به روسیه

هر روزه با وجود شریاط جدید، کشور های مختلف قوانین گوناگونی را برای مهاجرت اعمال می کنند. این قوانین همراه با دلایل بسیاری ارائه می شود. این روز ها با افزایش هر چه بیشتر ویروس کرونا قوانین با سخت گیری های بیشتری هم اعمال می شوند. البته برخی از قوانین ارائه شده به دلیل مسائل امنیتی هم می باشد. در کشور روسیه نیز قوانین جدیدی برای مهاجرت اعمال شده است. بر طبق این قوانین اقدامات خاصی برای مهاجرت به روسیه صورت می گیرد. قانون جدید انگشت نگاری و عکاسی برای مهاجرت به روسیه نیز جزو قوانینی است که برای حضور در این کشور در حال بررسی می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

قانون انگشت نگاری و عکاسی برای مهاجرت به روسیه

قانون جدید فدرال در مورد مهاجران در وزارت کشور روسیه در دست تدوین است. در طرح قانون جدید ، انگشت نگاری و معاینه پزشکی قبل از ورود خارجی ها به روسیه پیش بینی شده است. در واقع بر طبق قانون جدیدی که در خبر های کشور روسیه ارائه شده است، ممکن است برای مهاجرت به روسیه از خارجی ها خواسته شود اثر انگشت ارائه دهند. شناسایی شهروندان خارجی به منظور جلوگیری از تهدید تروریستی و مدرن سازی کنترل مهاجرت توسط دولت انجام خواهد شد.

در واقع این قانون مهاجرتی اعمال شده برای ورود به روسیه به جهت افزایش امنیت این کشور و مردم می باشد. در این قانون علاوه بر انگشت نگاری از مهاجران به روسیه، عکاسی و شرایط آن نیز معرفی شده است. این رویه ها در نمایندگی های دیپلماتیک و دفاتر کنسولی روسیه انجام می شود. قانون جدید انگشت نگاری و عکاسی برای مهاجرت به روسیه شرایط خاصی دارد و برای حضور در این کشور لازم خواهد بود. به همین دلیل اگر قصد مهاجرت به روسیه را دارید، قبل از هر گونه اقدامی در ارتباط با شرایط جدید مهاجرت به روسیه باید تمام شرایط را با کنسولگری بررسی نمایید. 

بررسی قانون جدید انگشت نگاری و عکاسی روسیه

همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم قانون جدیدی مبنی بر انگشت نگاری و عکاسی برای مهاجرت به روسیه در حال بررسی است. برای اخذ ویزای روسیه باید این شرایط را رعایت نمود. این قانون در واقع علاوه بر موراد فوق توضیح می دهد که برای افزایش سطح کنترل مهاجرت و کاهش خطرات مهاجرت غیرقانونی ، رد کارت مهاجرت برنامه ریزی شده است. انتقال اطلاعات مربوط به عبور از مرز های دولتی هنگام ورود و خروج از فدراسیون روسیه به طور خودکار توسط سرویس مرزی و سرویس امنیت فدرال روسیه و وزارت امور داخلی فدراسیون روسیه انجام می گیرد.

البته کشور روسیه برای این که بتواند این قانون را به طور دقیق اعمال نماید، شرایط آزمایشی را برای برخی کشور ها انجام داده است. آزمایش سیستم جمع آوری اثر انگشت برای صدور ویزای روسیه از سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی شروع شد. این روند آزمایشی صرفا در برخی از کنسولگری ها و سفارت های روسیه انجام شده است. در واقع این شرایط برای سفارت های روسیه در کشور های انگلیس ، دانمارک ، نامیبیا ، میانمار و همچنین در فرودگاه ونوکوو مسکو انجام شد. 

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *