شرایط زندگی در گرانادا

در این مقاله که با تلاش و بررسی های کارشناسان موسسه حقوقی اصطهباناتی تهیه شده ست هدف ما بررسی موضوع شرایط زندگی در گرانادا می باشد. برای این که بتوانید به یک کشور سفر کنید لازمه آن اطلاع داشتن از روند زندگی، کار و تحصیل در کشور مورد نظر است. از این رو می توانید با اطمینان در ارتباط با سفر خود و روند مهاجرتی خود پیش بروید. اطلاع از شرایط زندگی در یک کشور جدید باعث می شود تا بتوانید برای تصمیم به مهاجرت خود شرایط بهتری داشته باشید و از نظر روانی و فعالیتی بتوانید به درستی پیش بروید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

گرانادا یکی از مکان هایی است که این روز ها بر سر زبان ها افتاده و افراد زیادی برای مهاجرت به این منطقه اقدام می کنند. برای مهاجرت به گرانادا راه های بسیار زیادی وجود دارد. از جمله این راه ها می توان به مهاجرت تحصیلی به گرانادا، مهاجرت کاری به گرانادا، مهاجرت سرمایه گذاری به گرانادا، مهاجرت از طریق تولد فرزند به گرانادا، مهاجرت از طریق ازدواج در گرانادا و … . برای هر کدام از این روش ها قطعا قوانین و شرایط خاصی موجود است. برای اطلاع از تمامی شرایط می توانید به موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه نمایید. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی هایی در شهر های شیراز، تهران،‌اصفهان، مشهد و تبریز است.

شرایط زندگی در گرانادا

زندگی در گرانادا با اقلیم مدیترانه ای و یک زندگی آرام به همراه جاذبه های گردشگری بسیاری مانند معماری خیره کننده و استراحتگاه های همراه با اسکی در مناطق اطراف است. زندگی در گرانادا مطمئناً یک تجربه غنی شده و هیجان انگیز است که موجب لطافت روح شما می شود. گرانادا یک منطقه و شهر خاص است اما هیچ کس واقعا اطمینان ندارد که قدمت آن چقدر می باشد. این منطقه در محل تلاقی دو رودخانه کوهستانی آرام ، رودخانه های Genil و Darro واقع شده است و در هر کجا که به نظر می رسد ، لایه هایی برای کشف وجود دارد.

این شهر سال های سال مرکز آخرین پادشاهی موریان بود. گرانادا در سال هزار و چهارصد و نود و دو میلادی تحت کنترل اسپانیا قرار گرفت اما پادشاه فردیناند و ملکه ایزابلا به جای ویران کردن شهر،‌ عظمت تاریخی آن را به رسمیت شناختند و سبک معماری و فرهنگی خاصی را به وجود آروند. از این رو امروزه در گرانادا شما یک دنیای قدیمی را می بینید که از کلیسا های با قدمت پانصد ساله گرفته تا خانه های عشاق قدیمی در آن هویدا است.

این شهر و بخش های تاریخی آن امروزه یکی از پر بازدیدترین جاذبه های توریستی در اسپانیا است. گرانادا یک شهر سرزنده و پرتحرک است. از این رو شما می توانید با جذابیت های خاص این شهر به راحتی خود را وفق دهید.

آشنایی با گرانادا جهت بررسی شرایط زندگی

در این بخش از مقاله کمی با شرایط گرانادا آشنا می شویم. گرانادا شهری است در کشور اسپانیا که به عنوان مرکز استان گرانادای اسپانیا شناخته می شود. مساحت کل این شهر هشتاد و هشت هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی بالغ بر دویست و سی هزار نفر در آن ساکن هستند. طبیعت بسیار زیبا و خاص این شهر باعث شده است تا در کل دنیا به خاص بودن مشهور باشد.

ساحل خیره کننده و دارای شن های سفید و مایه های خاص در ساحل کارائیب به جذابین این منطقه افزوده است. این جزیره آتشفشانی کوهستانی است و دارای یک جنگل بارانی سرسبز با ده آبشار چشمگیر می باشد. به دلیل زمین کوهستانی ، در همه جا منظره های نفس گیر وجود دارد. کوههای باشکوه ، دره های بی نظیر و چشم اندازهای خیره کننده از دریا بی نظیر به نظر می رسند. بیش از پنجاه درصد این منطقه از جنگل های بکر تشکیل شده است. از این رو می توان گفت یکی از دلایل مهاجرت به گرانادا این طبیعت جذاب و زیبا است.

سیستم آموزشی مدارس در گرانادا

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با سیستم آموزش گرانادا در راستای سیستم آموزشی اسپانیا و تحصیل در اسپانیا برای مدارس صحبت کنیم. در گرانادا شرایط به این صورت است که کودکان از شش سالگی وارد مدرسه می شوند و سال تحصیلی مدارس از سپتامبر شروع می شود. قبل از ورود به مدارس، پیش دبستانی ها در این شهر فعال هستند. گواهینامه ای که پس از تحصیلات به دانش آموزان داده می شود با عنوان گواهی ESO شناخته می شود و پس از آن نیز گواهی Bachillerato ارائه می شود که معادل سطح A انگلیس است. شما می توانید برای مدارس دولتی در هر منطقه از گرانادا ثبت نام کنید تا فرزند شما به تحصیل در گرانادا بپردازد.

سیستم آموزشی مدارس در گرانادا

سیستم آموزشی مدارس در گرانادا

برای ثبت نام فرزندان خود می بایست در تالار شهر ثبت نام کنید و مدارکی مانند گذرنامه، شناسنامه و … را ارئه نمایید. توجه داشته باشید که تنها یک مدرسیه بین المللی در استان وسیع گرانادا وجود دارد. مدرسه بین المللی Almunecar ، واقع در شهر Jaen از مرکز استان یک ساعت با ماشین فاصله دارد. البته بسیاری از مدارس دولتی یک پروژه آزمایشی دو زبانه را آغاز کرده اند ، که در آن دروس به زبان اسپانیایی و همراه با یک زبان دیگر ، مانند انگلیسی ، فرانسوی یا آلمانی تدریس می شود.

سیستم حمل و نقل در گرانادا برای بررسی شرایط زندگی

در این بخش از مقاله در ارتباط با سیستم حمل و نقل در گرانا برای بررسی شرایط زندگی در این شهر صحبت می کنیم. در حقیقت ممکن است شما برای کار در گرانادا، خرید ملک در گرانادا و یا سرمایه گذاری در گرانادا به روش های دیگر وارد این منطقه شده باشید. از این رو لازم است بدانید که شرایط زندگی به جه صورت است و برای حمل و نقل چه باید کرد. گرانادا در کل یک شهر کوچک و جمع و جور است که برای شما پیاده روی را بسیار آسان می کند. این شهر دارای یک سیستم اتوبوس رانی جدید است که توسط Transortes Rober اداره می شود و منطقه شهری را پوشش می دهد.

این اتوبوس ها قرمز رنگ هستند و از ساعت هفت صبح تا یازده شب فعالیت می کنند. کارت های مسافرتی به نام CrediBus وجود دارد که می توانید با پرداخت اعتبار به آن ، یا کارت سفر ماهانه که 41 یورو برای سفر نامحدود بر روی سیستم اتوبوس هزینه سفر خود را پرداخت نمایید. در این شهر تاکسی ها قیمت بسیار مناسبی دارند و می توان از آن ها به خوبی استفاده نمود. هزینه بلیت یک طرفه در این استان یک و چهل صدم یورو می باشد.

برای تاکسی با ترافیک نرمال می بایست پنج یورو پرداخت نمود. هزینه برای هر کیلومتر تاکسی در ترافیک نرمال یک و پانزده صدم یورو باید پرداخت شود و برای یک ساعت انتظار نیز می بایست بیست و پنج یورو پرداخت نمود. هزینه یک لیتر بنزین نیز یک و سی و چهار صدم یورو می باشد.

هزینه های زندگی در گرانادا

اگر تمایل به مهاجرت به گرانادا را دارید و می خواهید اقامت در گرانادا را داشته باشید، می بایست در ارتباط با شرایط مربوط به هزینه های زندگی در این منطقه نیز اطلاعات کافی داشته باشید. اطلاع از هزینه های زندگی در گرانادا به معنی اطلاع از شرایط مسکن، شرایط تفریح و خرید و … می باشد.

گرانادا به طور کلی دارای شرایط ویژه ای است که همه فرهنگ ها را به خود جذب می کند. مقرون به صرفه بودن و امکانات رفاهی رندگی افراد زیادی را به جهت کار و زندگی در گرانادا به این منطقه جذب کرده است. حال ببینیم هزینه های زندگی برای این شهر و منطقه چگونه است؟! این هزینه ها متاثر از هزینه زندگی در اسپانیا و شرایط زندگی در اسپانیا خواهند بود.

هزینه های زندگی در گرانادا

هزینه های زندگی در گرانادا

هزینه مسکن در گرانادا برای بررسی شرایط زندگی

در این بخش از مقاله به بررسی هزینه مسکن در گرانادا می پردازیم. بررسی این هزینه ها برای افرادی که قصد زندگی و اقامت در گرانادا را دارند و یا قصد خرید ملک در گرانادا به منظور سرمایه گذاری دارند بسیار مهم است. ما هم هزینه خرید مسکن و هم هزینه های مربوط به اجاره مسکن را مورد بررسی قرار می دهیم. در ابتدا از هزینه های مربوط به اجاره مسکن شروع می کنیم. برای اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر گرانادا لازم است تا حدودا هر ماه پانصد و بیست و شش یورو پرداخت نمود که این مبلغ میانگین و متوسط در میان شهر های استان گرانادا می باشد.

در واقع لازم است تا بین چهارصد و پنجاه تا ششصد و پنجاه یورو در ماه پرداخت شود. هزینه برای آپارتمان یک خوابه خارج از مرکزیت شهر های گرانادا هزینه ما بین سیصد تا پانصد یورو ماهیانه است و می بایست به طور متوسط چهارصد و ده یورو پرداخت نمایید. هزینه برای اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر های استان گرانادا به طور ماهیانه مابین هفتصد تا هزار یورو در ماه است که به طور میانگین می بایست هشتصد و شصت یورو پرداخت نمود. این هزینه برای آپارتمان سه خوابه خارج از مرکز شهر های گرانادا بین پانصد تا هفتصد یورو در ماه است و به طور میانگین برای آن باید ششصد و نه یورو در ماه پرداخت نمود.

حال ببینم شرایط خرید آپارتمان چگونه است؟! هزینه خرید آپارتمان در مرکز شهر های استان گرانادا برای هر متر مربع بین دو هزار و صد تا دو هزار و پانصد یورو می باشد که به طور میانگین باید دو هزار و دویست و نود و یک یورو پرداخت نمود. هزینه خرید آپارتمان در خارج از مرکز شهر های استان گرانادای کشور اسپانیا، برای هر متر مربع بین هزار و پانصد تا هزار و نهصد یورو می باشد . به طور میانگین باید هزار و هفتصد و هشتاد و سه یورو پرداخت نمود.

هزینه خورد و خوراک در گرانادا

در این بخش به بررسی یکی دیگر از مهم ترین شرایط زندگی یعنی هزینه های خورد و خوراک در گرانادا می پردازیم. هزینه خورد و خوراک شامل هزینه های رستوران و هزینه خرید مواد اولیه در این استان می باشد. برای ابتدای راه از رستوران شروع می کنیم. هزینه وعده غذایی در یم رستوران ارزان قیمت ده یورو می باشد و برای دو نفر در یک رستوران متوسط برای سه وعده غذایی می بایست سی و یک یورو هزینه کرد.

هزینه یک وعده مک دونالد یا چیزی شبیه به آن هشت یورو می باشد. برای خرید کاپوچینو می بایست حدودا یک و نیم یورو پرداخت نمود و هزینه یک قوطی پپسی حدودا دو یورو است. حال ببینم شرایط خرید مواد اولیه چگونه است؟! هزینه خرید یک لیتر شیر در این استان ده یورو می باشد. برای خرید یک قطعه نان پانصد گرمی در این شهر می بایست نزدیک به یک یورو پرداخت نمود. هزینه خرید یک کیلوگرم برنج سفید و دوزاده عدد تخم مرغ به ترتیب حدود یک یورو و دو و سی و دو صدم یورو می باشد. هزینه خرید یک کیلوگرم پنیر محلی ده و بیست و شش صدم یورو می باشد.

برای خرید یک کیلوگرم فیله گوشت و یک کیلوگرم فیله مرغ به ترتیب باید دوازده و بیست و پنج صدم یورو پ ش و هفتاد و پح صدم یورو پرداخت نمود. هزینه های مربوط به خرید یک کیلوگرم سیب، یک کیلوگرم موز، پرتقال، سیب زمینی، گوجه فرنگی و پیاز به ترتیب یک و بیست و هفت صدم یورو، یک و هجده صدم یورو، یک و بیست و یک صدم یورو، یک و پانزده صدم یورو، نود و هفت صدم یورو و یک و دو صدم یورو می باشد. برای خرید یک بطری آب یک و نیم لیتری نیز می بایست چهل و هفت صدم یورو پرداخت نمود.

سوالات متداول در ارتباط با شرایط زندگی در گرانادا

  1. آیا گرانادا شهری مناسب برای زندگی است؟

    بله گرانادا یکی از استان های معروف در اسپانیا با طبیعیت زیبا و بکر و شرایط زندگی بسیار مناسب است.

  2. طبیعت استان گرانادا چگونه است؟

    استان گرانادا دارای سواحل شن و ماسه ای زیبا و جنگل های بکر و دست نخورده است.

  3. گرانادا در چه کشوری قرار دارد؟

    این استان در کشور اسپانیا واقع شده است و منطقه ای خود مختار می باشد.

  4. بررسی شرایط زندگی در گرانادا چه کمکی به ما می کند؟

    با بررسی شرایط زندگی در گرانادا می توان برای زندگی و اقامت تصمیمات دقیق تری گرفت.

  5. در راستای بررسی شرایط زندگی در گرانادا هزینه خرید واحد مسکونی چقدر است؟

    هزینه برای هر مترمربع در مرکز شهر دو هزار و دویست و نود و یک یورو و خارج از مرکز شهر ها هزار و هفتصد و هشتاد و سه یورو می باشد.

  6. برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه در گرانادا چقدر باید پرداخت کرد؟

    هزینه اجاره مرکز شهر هر ماه پانصد و بیست و شش یورو و خارج از مرکز شهر چهارصد و ده یورو می باشد.

  7. هزینه رستوران برای یک نفر در گرانادا با بررسی شرایط زندگی در گرانادا چقدر است؟

    هزینه رستوران برای یک نفر ده یورو می باشد.

  8. در زمینه بررسی شرایط زندگی در گرانادا هزینه یک لیتر بنزین چقدر است؟

    هزینه یک لیتر بنزین در گرانادا یک و سی و چهار صدم یورو می باشد.

  9. آیا در بررسی شرایط زندگی در گرانادا هزینه خرید مواد اولیه بالا است؟

    خیر هزینه خرید مواد اولیه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  10. هزینه بلیت یک طرفه در استان گرانادا چقدر است؟

    هزینه بلیت یک طرفه در این استان یک و چهل صدم یورو می باشد.

  11. آیا شرایط زندگی در گرانادا موجب ماندگاری مهاجران می شود؟

    بله شرایط زندگی در این استان به گونه ای جذاب است گه هر مهاجری را به خود جلب می نماید.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *