زندگی در استرالیا
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برنامه مهاجرت به استرالیا، نیاز های جمعیت مهاجران را با کیفیت بسیار خوبی از زندگی تامین می کند. امید به زندگی در استرالیا در حال افزایش است و استرس در مقایسه با سایر کشورهای جهان نسبتا کم است. امروزه، استرالیا در حال رشد فرهنگی است و مشوق مهاجران از اروپا و آمریکا است. استرالیا به عنوان یک مقصد بسیار محبوب و استثنایی معروف است و به دلیل تراکم جمعیت پایین آن، سطح بالای زندگی یکی از بهترین مکان های جهان محسوب می شود.

مهاجرت و زندگی در استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در این کشور می تواند یک تجربه شگفت انگیز باشد. اگر چه این ششمین کشور بزرگ جهان با بیش از 3 میلیون مایل مربع است، اما تنها 21 میلیون نفر در آن زندگی می کنند که این امر باعث می شود، زیبایی طبیعی بر مناظر حومه (به خصوص در شهرهای اصلی) غالب شود. کشور دارای طیف متنوعی از حیات وحش و طبیعت است و گونه های زیادی از حیوانات و گیاهان بومی تنها در استرالیا وجود دارد. زیبایی بی نظیر بیابان کشور همراه با فراوانی حیات وحش، بخشی از جاذبه کشور برای سرمایه گذاری در استرالیا است.براساس شاخص توسعه انسانی (HDI)، استرالیا در مجموع 174 کشور رتبه 7 را دارد که این رتبه بندی بر اساس نمرات بالا در تولید ناخالص داخلی، امید به زندگی، سواد آموزی و آموزش و پرورش است.

هزینه زندگی در استرالیا

 

هزینه زندگی در استرالیا

مهاجرانی که از اروپا به استرالیا سفر می کنند، به طور کلی می گویند که هزینه زندگی در استرالیا نسبت به کشور اصلی خود نسبتا بالا است و در ماه های اخیر این سرعت در حال افزایش است. از لحاظ برابری قدرت خرید، استرالیا ساکنان خود را با سطح مشابهی که در ژاپن موجود است و بخشی بالاتر از انگلیس و سنگاپور تامین می کند. زبان انگلیسی، زبان رسمی در استرالیا است و اگر به انگلیسی صحبت کنید هنگام مهاجرت به استرالیا، مشکلی در برقراری ارتباط یا انجام کسب و کار در آنجا ندارید. استرالیا خیلی بزرگ و دارای یک آب و هوای بسیار متنوع است. مناطق مختلف کشور دارای الگوهای مختلف آب و هوایی است. شمال استرالیا گرمسیری، با آب و هوای گرم و مرطوب است که در مقابل، جنوب استرالیا دارای آب و هوای معتدل با فصول مختلف می باشد. بارش در سراسر کشور کم است.

کار در استرالیا

حتی در بحران اقتصادی امروز، بیکاری در استرالیا کم است، کارهای زیادی در همه سطوح برای افراد جویای کار وجود دارد. با این حال، اگر از خارج از کشور به استرالیا سفر کنید، برای گرفتن مجوز کار و تابعیت و اقامت استرالیا دچار مشکل می شوید. ویزای بازنشستگی به افرادی که پول کافی و ذخیره مالی قابل توجهی داشته باشند، بدون توجه به سن به راحتی داده می شود. شما می توانید از شرایط مهاجرت  به استرالیا از طریق کار اطلاعات کاملی داشته باشید، اگر با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)در ارتباط باشید آنها شما را به طور کامل راهنمایی می کنند.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *