زندگی در اتریش چگونه است
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

یکی از مهاجران در پاسخ به سوال زندگی در اتریش چگونه است گفت: “من متوجه شدم هیچ مشکلی در این کشور وجود ندارد. وی اظهار داشت که اغلب افراد ساکن در این کشور مردمانی دوست داشتنی هستند که هر شخصی به فرهنگ آنان علاقه مند می شود. آنان اشخاصی هستند که در یاری رساندن به دیگران سرآمد می باشند. به محض صحبت با اشخاص اتریشی شما به طور کامل متوجه اخلاق و روحیات آنان خواهید شد.

در نظر داشته باشید که این کشور به عنوان مهد نقاشی یا موسیقی خوانده می شود. با سکونت در این شهر خیلی از چیزها نظیر: شکرگذاری و الهام گرفتن به میان می آید. پیشنهاد میگردد که از درس های نقاشی یا موسیقی شروع کنید، شروع به گرفتن عکس ها کنید و فقط سرگرمی های خود را در الویت قرار دهید. انتظار نداشته باشید که افراد پس از چند بار ملاقات به عنوان دوستان شما در نظر گرفته شوند. در نظر داشته باشید که پیدا کردن بهترین دوست کاری بسیار دشوار است و به عنوان نقطه t در جهان شناخته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اتریش میتوانید به موسسه حقوقی توسعه گران مهر مراجعه نمایید.

زندگی در اتریش چگونه است

امکانات زندگی در اتریش چگونه است

وین شهری بسیار متنوع می باشد که در اروپای غربی نیز واقع شده است.  معمولا مردمان این شهر به زبان خود کشور تکلم می نمایند لذا سعی کنید که تا حد ممکن به زبان کشور مقصد نیز تکلم نمایید. مردمان این کشور معمولا از افرادی که سعی می کنند همانند خودشان رفتار نمایند خرسند نمی شوند. به طور کلی ممکن است مدت ها به طول بیانجامد تا که فرایند دوستی در این شهر صورت گیرد. به عنوان مثال، در نظر داشته باشید که فرایند دوستی در اتریش همانند ایالات متحده آمریکا نخواهد بود. درباره اتریش بیشتر بخوانید.

فرهنگ مردم اتریش

وین یک شهر فوق العاده می باشد که جذابیت های فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. کشور اتریش کشوری بسیار زیبا با طبیعتی شگفت انگیز می باشد.علاوه بر تمامی مباحث ذکر شده در فوق مبحث هنر در این کشور امری بسیار مهم تلقی می شود که مکان های شگفت انگیزی را شامل می شود.

یکی از مهاجران اظهار دارد که این امر بسیار دشوار است که با اشخاص اتریشی به صورت شخصی ارتباط برقرار کرد. همانند بسیاری از فرهنگ های دیگر در اروپا، فرهنگ موجود در اتریش معمولا غرقابل تغییر است. در نظر داشته باشید که آنان اشخاصی غیردوستانه نیستند اما این بسیار دشوار است که بتوان با آنان روابط دوستانه ای برقرار کرد.

یکی از مهاجران دیگر اظهار دارد که: من فردی اروپایی هستم و تقریبا در سایر نقاط اروپا زندگی کرده ام، من فکر نمی کردم که تفاوت ها تا به این حد مشخص گردد. وی فردی بود که تحقیقات گسترده ای در زمینه غذا، سبک لباس ها و… انجام داد. علاوه بر این او می گوید که بیشتر از این نمی تواند در رابطه با احساساتش صحبت نماید چرا که فرایند قطع ارتباط با اتریشی ها غیرقابل پیشبینی تلقی می شود. همانطور که 70 درصد از ارتباط زبان ما با بدن است و زبان آلمانی زبانیست که از این فرایند به صورت جد استفاده می نماید. جهت دریافت اطلاعات بییشتر در زمینه کار در اتریش با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *