دوره های فنی حرفه ای در کانادا

ده سال پیش، بسیاری از حرفه های مهیج امروز ، حتی وجود نداشتند. کالج اُنتاریو از رهبران توسعه ی فن آوری و توسعه ی نیروی کار می باشد. این کالج مسئول آماده سازی کارآموزان برای موفقیت در دوره های فنی حرفه ای در کانادا و حرفه های برشکاری نه تنها حال، که حتی آینده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط دوره های فنی حرفه ای در کانادا

برنامه های نوآورانه و پیشگامانه

ده سال پیش، بسیاری از حرفه های مهیج امروز ، حتی وجود نداشتند. کالج اُنتاریو از رهبران توسعه ی فن آوری و توسعه ی نیروی کار می باشد. این کالج مسئول آماده سازی کارآموزان برای موفقیت در حرفه های برشکاری نه تنها حال، که حتی آینده است.تا بتوانند روند کاریابی در کانادا را با موفقیت پشت سر بگذارند.

بیش از 480 مشاوره از طرفِ شرکای صنعتی در برنامه ی درسی، برنامه ها و دوره ها به طور مستمر انجام می شود تا با این تحول، اطمینان حاصل شود کاراموزان به روزترین آموزش ها را دریافت می کنند.

اکنون بیش از 300 دوره در جهت نوآوری و کارآفرینی اجزا ارائه می گردد تا کارآموزان از منافع مشترک در تحقیقات پیشگامانه و پروژه های نوآورانه برخوردار شوند. و تحصیل در کانادا به این روش پیشرفت چشمگیری در جلبسلیقه متقاضیان داشته است.

تحصیل دوره های فنی حرفه ای در کالج انتاریو کانادا

آیا مطمئن نیستید که برای باقی مانده عمرتان چه باید کنید؟ قطعا شما تنها نیستید. به همین خاطر کالج انتاریو برنامه هایی را به طور خاص برای کاوشگران ارائه می دهد، تا به شما کمک کند اعتبار ارزشمندی، در جهتِ اینکه بفهمید آینده تان چگونه خواهد بود؛ به دست آورید.گزینه های اکتشافی می تواند گسترده باشد اما تنوع حوزه ی مطالعه را تنها در یک برنامه نشان می دهد. یا اینکه برنامه ها می توانند روی یک حوزه ی خاص از مطالعات متمرکز شوند. این به شما اجازه می دهد تا پایه و اساس کار را بچینید و در جهتِ یک برنامه ی تخصصی تر حرکت کنید.

شما هر کدام از گزینه ها را که انتخاب نمائید، می توانید بر روی یک برنامه کاوشگر حساب کنید تا مطمئن شوید و خود را در جهتِ تصمیماتی که از آن مطلع شده اید، درباره ی تحصیلات و آینده تان آماده سازید.

برنامه ی دوره های فنی حرفه ای کانادا

5000 برنامه اضافه از بین 200 برنامه ی حوزه ی مطالعاتی؟ در میانِ این برنامه ها قطعا یک برنامه مناسب برای شما وجود دارد. چه شما ذهن کاری یا خلاق داشته باشید، چه کار با اعدادتان خوب باشد، یا کار کردن با فن آوری تان، یک برنامه ی کالج همیشه وجود دارد که به شما کمک کند تا نقاط قوت وجودتان در جهتِ یک حرفه ی موفقیت آمیز پیدا کنید.

آیا اطمینان ندارید که در چه قسمتی علایقتان به شما دروغ می گوید؟ برنامه های کالج را با استفاده از کارشناسان ما در دفتر توسعه گران مهر آگاهی پیدا کنید. 40% از تمام مشاغل جدید خلق شده در ظرفِ دهه ی آینده، در حوزه ی معاملات و فن آوری به مهارت خواهند رسید. و شما نیز می توانید به مهاجرت کانادا از طریق تخصص فکر کنید !!!

برنامه ی دوره های فنی حرفه ای کانادا

برنامه ی دوره های فنی حرفه ای کانادا

مزایای دوره فنی حرفه ای کانادا

  • برنامه ی گواهی نامه ی یک ساله، که به شما کمک می کند تا مهارت هایتان را بسازید و سریعا شروع به کار کنید.
  • برنامه ی دیپلم دو و سه ساله که شما را برای حرفه ی رویایی تان آماده می کند.
  • برنامه ی گواهینامه ی فارغ التحصیلی که بر پایه تحصیلاتی که تاکنون داشته اید، بنا شده است.

و آیا ما ذکر کردیم که بیش از 190 برنامه ی مربوط به مدرک، به شما تنها صلاحیتی را که می خواستید می دهد، یا اینکه برخلافِ آن تجربیاتِ عملیِ ارزشمندی را دریافت می دارید؟

کالج های انتاریو به همگان پیشنهاد می کند در جایی که می خواهند تحصیلاتشان را انجام دهند. و بیش از 800000 موقعیتِ جابجایی و انتقال وجود دارد که وضعیت صلاحیت شما را به رسمیت می شناسد و می تواند به این معنا باشد که شما قادر به تحصیل در هر کجا که بخواهید، هستید. هشتاد درصد از فارغ التحصیلانِ اخیر کالج، درست در مدتِ شش ماه پس از فارغ التحصیلی شان استخدام شده اند.

روند پذیرش تحصیل در کالج کانادا

آیا شما نگران این هستید که با تعهد کاری، اعضای خانواده در خانه، صورت حساب هایی برای پرداخت و سایر مسئولیت ها، برای بازگشت به مدرسه خیلی دیر شده؟ نگران نباشید. کلاس های درس کالج تنها برای نوجوانان شاداب فارغ شده از دبیرستان نیست.

آنجا مملو از افرادیست که فازهای متفاوتی در زندگی شان دارند. از کارگرانی که درصدد ارتقا مهارت های شغلی شان هستند، تا والدین و جوانان و افرادی که بچه هایشان بزرگ شده و به خانه های خود رفته اند، در صدد هستند تا به عنوان نیروی کار، با آموزش های بزرگسالان در حرفه های جدید و بسیاری گزینه های دیگر، دوباره وارد بازار کار شوند. در هر نقطه از زندگیتان که باشید، برای کسبِ مهارت و دانش از طریق تحصیلاتِ کالج، هرگز دیر نیست

برنامه کالج های فنی حرفه ای در کانادا

جهان واقعی را تجربه کنید، قبل از اینکه فارغ التحصیل شوید.

شما احتمالا این را قبلا هم شنیده اید، اما ما هرگز از گفتن دوباره ی آن خسته نمی شویم. برنامه های کالج به خاطر ترکیبِ منحصر به فردشان از آموزه های دانشگاهی و آموزش مهارت های عملی معروف هستند. با رهبری به وسیله ی معلمان که تجربه ی حرفه ای دارند، شما از آموزش های عملی و پروژه های واقعی جهانی، در کلاس درس بهره مند خواهید شد. هنگامی که مشارکت و گزینه های مطالعاتِ کاری به شما این شانس را می دهد تا تجربه ی ارزنده ای را در حرفه ی انتخابی خود به دست آورید، پیش از آنکه حتی شغلتان آغاز شده باشد.

شما هم چنین از مشارکت صنعتی برخوردار خواهید شد و روابط حرفه ای برقرار خواهید کرد. که نه تنها به شما کمک خواهد کرد تا با مشارکت آنان، کارآموزی و فرصت های کاریابی را به دست بیاورید، که حتی می تواند منجر به یافتن شغل پس از فارغ التحصیلی تان شود.

کلاس های درسی به طور میانگین حدود 30 نفربه جای 130 نفر ( یا بیشتر )

انتظار نداشته باشید که در میان جمعیت گم شوید. در عوض منتظر باشید کلاس ها خودبه خود همراه با انرژی پر شوند. با معلمانی که شما را علنا با سوال پرسیدن، اشتراک گذاشتن ایده ها و کار عملی به سوی تعامل به چالش می کشند. تا شما بیش از هر کلاس دیگری که در فکرتان می گنجد، چیزهای بیشتری فرا بگیرید. شما می توانید در حال حاضر به خاطر آخرین گرایشات و فن آوری ها که کلاسِ درس را با آن مرتبط می سازند، روی آنها حساب کنید.

پذیرش کالج های کانادا

  • در اینجا هیچ نمونه ای از کارآموزان کالج وجود ندارد و اگر به ما اعتماد ندارید، نظری به این ارقام و اعداد بیندازید.
  • 67% از متقاضیان کالج، مستقیما از دبیرستان نمی آیند.
  • 6%  یک مدرک دانشگاهی دارند.
  • 14%  از نیازهای ویژه ـ خدماتِ معلولین و ناتوانان استفاده می کنند.
  • 30% از والدینی هستند که تحصیلاتِ عالی ندارند.
  • بیش از 38000 نفر از کارآموزان کالج 25 سال و بالای 25 سال دارند.
  • 34000 نفر از کارآموزان بین المللی، بیش از 3800 نفر از متقاضیان بومی تبار هستند.

تنها یک نمونه از این موارد شامل مشاوره دانشگاهی و شغلی، سلامتِ روانی و خدماتِ بهبودی، خدماتِ معلولین، برنامه های مراقبت روزانه، مشاوره کارآموزان بین المللی، منابع بومی، جمعیت های LGBTQ و بسیاری موارد دیگر است. شمار ثبت نام افراد دارای مدرک دانشگاهی در کالج ها، در پنج سال گذشته بیش از 40% افزایش داشته است.

شرط پذیرش درکالج انتاریو کانادا

آیا نمی توانید منتظر بمانید تا در زادگاهتان غرق شوید و می خواهید دوباره در جای جدیدی با شادابی شروع کنید؟ روح ماجراجویانِ ما تماما با شماست. یا شاید فکر می کنید که نزدیک به خانه تان سکونت کنید. جایی که خانواده و دوستانتان را با آغاز فصل جدیدی از زندگی تان داشته باشید؟ما این گزینه را هم داریم. اولویت جغرافیایی شما هر چه که باشد، کالج های انتاریو می تواند بر آنها وفق داده شود. با بیش از 100 دانشگاه در شهرهای کوچک و بزرگ، در سرتاسر ایالت، جایی کامل برای شما وجود دارد تا با خانه تماس بگیرید.

هزینه تحصیل دوره های فنی حرفه ای در کانادا

ما بهترین اخبار را از گذشته داریم. هیچ فردی مایل نیست با کوهی از بدهی فارغ التحصیل شود. و متاسفانه آموختن در سطوح بالا، همراه با قیمتِ مضاعف است. برنامه های کالج انتاریو به صورت قابل توجیهی هزینه های شهریه پایین تری، نسبت به تحصیلاتِ عالی دیگر داراست.بدون آنکه کیفیت آموزش دریافتی شما فدای این موضوع شود. آنها هم چنین به شما کمک می کنند تا سریع تر به نیروی کار بپیوندید. بنابراین می توانید به جای آنکه پولی از دست دهید، پول به دست آورید.به علاوه جدا از هزینه های شهریه پایین، هر ساله هزاران دلار برای کارآموزان انتاریو از طریق کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا از طریق پذیرش دوره های فنی حرفه ای

کانادا همه ساله میزبان بیش از ۳۵۰ هزار دانشجو از کشورهای خارجی می باشد. اگر شما قصد تحصیل در یک موسسه آموزشی کانادایی را دارید، باید در نظر داشته باشید که بیشتر بلیط های خارجی نیاز به درخواست برای اجازه تحصیل دارند. اجازه تحصیل یکبار صادر می شود و این اجازه را بلیط های خارجی می دهد که در یک موسسه تایید شده برای مدت زمان مورد نظر برنامه یا دوره تحصیلی خاصی در کانادا تحصیل کنند.

مجوز دانشجو ( ویزای دانشجویی ) اجازه ورود به کانادا به عنوان یک دانشجوی تمام وقت در یک دانشگاه یا کالج اجتماعی مجاز موسسه تحصیلی دیگری میدهد. در صورتی که برای درخواست مجوز دانشجویی واجد شرایط باشید، دانشجو باید در یک برنامه تحصیلی کند که که در نهایت یک مدرک یا دیپلم یا گواهی دریافت کنند و موسسه باید جزو لیست موسسات آموزشی تعیین شده (DLI) باشد و این لیست به وسیله IRCC تصویب شده است.

مدارک عمومی مورد نیاز برای درخواست مجوز تحصیلی شامل موارد زیر می باشد:

  • پاسپورت
  • عکس های سایز پاسپورتی
  • نامه پذیرش بی قید و شرط
  • رسید وصول هزینه ها (توصیه میشود )
  • نامه بورسیه تحصیلی (در صورت وجود)
  • مدارک مالی
  • مدارک تحصیلی
  • نمرات آزمون ها
  • گواهینامه سابقه کاری ( در صورت وجود)
  • گزارش پزشکی (اگر قبلا انجام شده باشد)
  • مرحله سوم: بررسی دستورالعمل های استانی
  • مرحله چهارم: ارسال درخواست نامه ( به صورت آنلاین از طریق وب سایت IRCC یا به صورت ارسال مدارک در دفتر VFS کانادا

چرخه درخواست نامه ویزا ممکن است حدود ۳-۴ هفته طول بکشد.  در هنگام درخواست برای مجوز تحصیل، شما باید منبع مالی خود را اثبات کنید. در صورت وجود استانداردهای لازم، شما باید اثبات کنید که دارای منابع مالی کافی برای پرداخت هزینه‌های شهریه و همچنین هزینه های زندگی می باشید. اداره مهاجرت به کانادا انتظار دارد که دانشجو حداقل ۱۰ هزار دلار کانادایی برای هر سال اقامت خود داشته باشد. به غیر از دو مورد بالا، همچنین دانشجو باید اثبات کند که دارای منابع مالی کافی برای بازگشت به کشور خود نیز می باشد.

بهترین کالج های فنی حرفه ای کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که در آن دوره های حرفه ای و تخصصی محبوب تر از دوره های تحصیلی است. در زیر برخی از محبوب ترین دوره های حرفه ای و تخصصی که می توانید در کانادا دنبال کنید، آورده شده است.

دانش آموزانی که دوره های حرفه ای در کانادا را دنبال می کنند، در کل دوره سال تحصیلی واجد شرایط کار در محوطه دانشگاه هستند، که به دانش آموزان اجازه می دهد پول و تجربه کاری با ارزشی کسب کنند. هنگامی که زمانی که دانش آموزان خارجی حداقل شش ماه در کانادا زندگی کردند، واجد شرایط استخدام برای خارج از محوطه دانشگاه (بسته به شرایط) هستند. این اجازه می دهد تا دانش آموزان در طول سال تحصیلی تا 20 ساعت در هفته و در تعطیلات دانشکده به صورت تمام وقت در خارج از محوطه دانشگاه کار کنند.

بهترین کالج های فنی حرفه ای کانادا

بهترین کالج های فنی حرفه ای کانادا

برخی از محبوب ترین دوره های تخصصی و حرفه ای که می توان در کانادا دنبال کرد عبارتند از:

مراقبت های بهداشتی – اگر می خواهید در مسیر خدمت به جامعه خود و افرادی که در آن زندگی می کنند باشید، باید دوره های مراقبت های بهداشتی حرفه ای را در نظر بگیرید. برنامه های ارائه شده عبارتند از پرستاری، ماساژدرمانی، کمک های پزشکی، تکنسین فوریت های پزشکی برای آموزش تکنسین داروسازی. کالج ها و مؤسسات آموزش های بهداشتی جایگزین مانند آمادگی جسمانی و تغذیه یا آموزش کایروپراکتیک (طب مفصلی ) را ارائه می دهند.

کالج هایی که دوره های آموزشی ارائه می دهند – Algonquin کالج حرفه ها، کالج حرفه ای کانادا تکنولوژی و مدیریت نوآورانه، CTS کالج حرفه ای کانادایی

فن آوری باغبانی -برنامه های کشاورزی شما را برای ورود به دنیای گسترده کشاورزی آماده می کند. با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب در کانادا و نزدیکی به زمین های حاصلخیز در کانادا، اکثر کالج ها فرصت های سفر و تعامل با شرکت های کشاورزی و باغبانی محلی را فراهم می کنند که به شما کمک می کند تا قابلیت های تجاری بازار را درک کنید. فارغ التحصیلان کشاورزی موفق به کسب شغل در سراسر صنعت باغبانی و دامداری می شوند.

کالج هایی که دوره های آموزشی را ارائه می دهند – دانشکده Durham، دانشگاه دره فرسرFraser Valley، دانشکده جامعه Nova Scotia

فن آوری معماری – تکنیسین ( کارشناس فنی ) معماری نقش حیاتی در صنعت ایفا می کنند و در کنار متخصصان معماری برای برنامه ریزی و اجرای طرح های مسکونی پیچیده و تجاری کار می کنند.کالج ها دانش آموزان را برای ورود به این زمینه پیشرفته با مهارت های عملی و آموزش پیشرفته با آخرین تکنولوژی معماری آموزش می دهند.

کالج هایی که دوره های آموزشی ارائه می دهند – کالج جورج براون George Brown، کالج دورهام Durham، کالج سنتنیال Centennial

برق کار ( متخصص برق ) صنعتی – برخی از چیزهایی که در این دوره تدریس داده خواهند شد عبارتند از: ایمنی، تئوری تک و سه فاز، خطوط لوله، خواندن طرح، سیم کشی، لوله و اتصالات، ترانسفورماتور، هشدار آتش و سیستم های امنیتی، ورودی سرویس تک فاز، گرمایش سیستم ها و بسیاری دیگر. زمانی که این آموزش حرفه ای تکمیل شد و دانشجویان اولین موقعیت خود را در تجارت به دست آوردند، باید به عنوان کارآموز وزارت آموزش کانادا ثبت نام کنند.

کالج هایی که دوره های آموزشی ارائه می دهند – کالج موهاک Mohawk، کالج هامبر Humber، کالج سنتنیال Centennial. کالج هامبر Humber، کالج سنتنیال Centennial و کالج Fanshawe. مدارس نیز تقاضای بالایی دارند. بورسیه ها و کمک های مالی حتی می توانند از فشار اقتصادی بیشتر بکاهد در هزینه زندگی کانادا به شما کمک به سزایی کنند.

سوالات متداول در مورد دوره های فنی حرفه ای در کانادا

1- کالج انتاریو دوره های فنی حرفه ای کانادا چه ویژگی دارد؟

کالج انتاریو از رهبران توسعه ی فن اوری و توسعه ی نیروی کار می باشد.این کالج مسئول اماده سازی کاراموزان برای موفقیت در دوره های فنی حرفه ای در کانادا و حرفه های بر شکاری نه تنها حال،که حتی اینده است.

2- شرایط دوره های فنی حرفه ای در کانادا چگونه می باشد؟

اکنون بیش از ۳۰۰ دوره در جهت نواوری و کارافرینی اجرا ارائه می گردد تا کاراموزان از منافع مشترک در تحقیقات یشگامانه و پروژه های نو اورانه برخوردار شوند و تحصیل در کانادا به این روش پیشرفت چشمگیری جلب متقاضیان داشته

3- مزایای دوره فتی حرفه ای کانادا چیست؟

برنامه ی گواهی نامه ی یک ساله،که به شما کمک تا مهارت هایتان را بسازید و سریعا شروع به کار کنید،برنامه دیپلم دو و سه ساله که شما را برای حرفه رویایی تان اماده می کند،برنامه ی گواهینامه ی فارغ التحصیلی که بر پایه تحصیلاتی که تاکنون داشته اید ،بنا شده است

4- روند پذیرش تحصیل در کالج کانادا چگونه می باشد؟

از کارگرانی که درصدد ارتقا مهارت های شغلی شان هستند تا والدین جوانان و…در صدد هستند تا به عنوان نیروی کار ،با آموزش های در حرفه های جدید و بسیاری گزینه های دیگر وارد بازار کار شوند و برای انتخاب کالج هرگز دیر نیست

5- کالج هایی که دوره های اموزشی فن اوری باغبانی و کشاورزی را در کانادا ارائه می دهند چیست؟

کالج هایی که دوره های اموزشی را ارائه می دهند ،دانشکدهDurhamدانشکده دره فرسر Fraser valley دانشکده جامعه Nova scotia

6- کالج هایی که دوره های اموزشی مراقبت های بهداشتی را در کانادا ارائه می دهند چیست؟

کالج هایی که دوره های امورشی ارائه می دهند- Algonquinکالج حرفه ها، کالج حرفه ای کانادا تکنولوژی و مدیریت نو اورانه CTSکالج حرفه ای کانادایی

7- کالج های که دوره های اموزشی فن اوری معماری،تکنسین را در کانادا ارائه می دهند چیست؟

کالج هایی که دوره اموزشی ارائه می دهند-کالج جورج براونGeorge brown و کالج دورهام Durham و کالج سنتنیالCentennial

8- کالج هایی که دوده اموزشی برق کار را در کانادا ارائه می دهند چیست؟

کالج هایی که دوره اموزشی ارائه می دهند،کالج موهاکmohawkو کالج هامبرhumber و کالج سنتنیال centennialو وکالج fanshawe

9- شرایط اخذ ویزای دانشجویی از طریق پذیرش دوره های فنی و حرفه ای چگونه است؟

مجوز دانشجو اجازه ورود به کانادا به عنوان یک دانشجو تمام وقت در یک دانشگاه یا کالج اجتماعی مجاز موسسه تحصیلی دیگری میدهد و باید در یک برنامه شرکت کند که یک مدرک معتبر دریافت کند و باید جزDLIباشد و به وسیلهIRCC تصویب شود

10- مدارک عمومی برای درخواست مجوز تحصیلی از طریق دوره های فنی کانادا چیست؟

پاسپورت،عکس های سایز پاسپورتی،نامه پذیرش بی قید و شرط،رسید وصول هزینه ها،نامه بورسیه تحصیلی،مدارک مالی،مدارک تحصیلی،نمرات ازمون ها،کواهینامه سابقه کاری،گزارش پزشکی،دستور استانی،ارسال درخواست نامه

11- هزینه تحصیل دوره های فنی حرفه ای در کانادا چه میزان است؟

هرساله هزاران دلار برای کاراموزان انتاریواز طریق کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “دوره های فنی حرفه ای در کانادا

  1. الهه کاشی گفت:

    با سلام
    من کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه دولتی با معدل۱۶.۶۷هستم.می خواستم برای دوره های کالج برای معماری داخلی پذیرش بگیرم.آیلتس اورال ۷ دارم ولی اکسپایر شده.تا ۲ ماه دیگه می خوام دوباره آیتلس بدم.می خواستم بدونم امکان دارد که به دلیل اینکه مدرک ارشد دارم نتونم برای کالج پذیرش بگیرم.من ۵ ماه پیش مدرک ارشد رو گرفتم و ۳۴ سال سن دارم.یه بچه ۳ ساله و همسر دارم.می شه اگر امکانش هست هزینه خودتون برای گرفتن ویزای تحصیلی رو هم بگید.ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شانس اخذ ویزا از طریق کالج ها پایین آمده است. به شما توصیه می کنیم از طریق دوره های آکادمیک تحصیلی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *