ثبت شرکت در اسلواکی

کشور اسلواکی از کشورهای اروپایی و دارای عضویت پیمان شینگن و کشورهای اتحادیه اروپا است. در سال های اخیر بسیاری از متقاضیان بین المللی و از جمله ایرانی ها از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت به این کشور مهاجرت کرده اند. در واقع مهاجرت به اسلواکی از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت را می توان از بهترین روش های اخذ اقامت این کشور برای متقاضیان ایرانی محسوب کرد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اسلواکی دارای بالاترین نرخ رشد اقتصادی در میان کشورهای حوزه شینگن است و این ویژگی موجب شده است تا متقاضیان بین المللی از روش های مختلف سرمایه گذاری اقامت این کشور را دریافت کنند؛ زیرا با اخذ اقامت این کشور اروپایی مزایای فراوانی در انتظار متقاضیان بین المللی خواهد بود.

بر این اساس ما کارشناسان و مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی سعی کرده ایم در این مقاله همه اطلاعات لازم در مورد سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اسلواکی را به شما متقاضیان ارائه دهیم. اگر قصد ثبت شرکت تجاری در اسلواکی را دارید و از نحوه تاسیس و هزینه های ثبت شرکت در این کشور و دیگر جزئیات مهم آن آگاهی ندارید، با صرف کمی وقت و مطالعه این مقاله به اطلاعات جالبی دست پیدا می کنید. با ما همراه باشید.

صفر تا صد ثبت شرکت در کشور اسلواکی

متقاضیان بنا به دلایلی مانند ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی، پایین بودن هزینه های زندگی، پایین بودن نرخ بیکاری، بالا بودن سطح امنیت و رفاه اجتماعی و همچنین اقتصاد رو به رشد اقدام به سرمایه گذاری در اسلواکی از طریق ثبت شرکت می کنند.

در واقع مهاجرت به اسلواکی از طریق ثبت شرکت نه تنها موجب اخذ اقامت این کشور اروپایی می شود، بلکه باعث سودآوری اقتصادی برای متقاضی و کشور اسلواکی نیز می شود. همه متقاضیان با دارا بودن سرمایه مورد نیاز و دارا بودن طرح تجاری سودآور می توانند شرایط اخذ اقامت اسلواکی با ثبت شرکت را فراهم کنند.

در ادامه این مقاله به ارائه صفر تا صد ثبت شرکت در اسلواکي می پردازیم.

شرایط ثبت شرکت در کشور اسلواکی

متقاضیان به منظور ثبت و تاسیس شرکت در کشور اسلواکی باید دارای شرایط ثبت شرکت در اسلواکی باشند. ثبت شرکت اسلواکی مبنای مهاجرت تجاری اعضای هیئت مدیره، مالکان ذی نفع، سهامداران و خود متقاضی اصلی به این کشور است.

صرف نظر از تابعیت و شهروندی متقاضی اصلی به عنوان مالک شرکت تجاری در اسلواکی، مالک و شرکت تجاری از پرداخت سود سهام دریافتی مالیاتی در این کشور معاف است. از مهم ترین شرایط ثبت شرکت در اسلواکي موارد زیر را می توان نام برد:

  • متقاضی باید دارای شرایط سنی بالاتر از 18 سال باشد.
  • متقاضی باید دارای حداقل 6 ماه و 3 روز (183 روز) سوابق اقامتی در کشور اسلواکی باشد.
  • متقاضی باید دارای طرح تجاری Business Plan جدید با توجیه اقتصادی و سوددهی مطلوب باشد.
  • متقاضی برای ثبت شرکت اسلواکی باید دارای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در اسلواکی باشد.
  • متقاضی برای ثبت شرکت در اسلواکی باید دارای 25.000 یورو در حساب اصلی در بانک های اسلواکی باشد. علاوه بر این باید ثابت کند که سالانه در حدود 8.000 یورو تا 10.000 یورو درآمد می باشد.
  • متقاضی باید گواهی عدم سوء پیشینه و سوابق کیفری و همچنین گواهی سلامت جسمی را ارائه دهد.
  • متقاضی برای ثبت شرکت اسلواکی نیاز به ارائه مدرک زبان و یا مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارد.

نحوه ثبت شرکت های تجاری در اسلواکی

متقاضی برای اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت می تواند با دریافت ویزای توریستی به این کشور سفر کند و مقدمات لازم برای تاسیس و ثبت شرکت تجاری را فراهم کند. مدت زمان لازم برای ثبت شرکت تجاری در اسلواکی در حدود 3 هفته می باشد.

پس از طی کردن روند اداری و قانونی ثبت شرکت، متقاضی باید به کشور خود بازگردد و برای اخذ ویزای سرمایه گذاری اسلواکی از کشور خود درخواست را ارائه دهد. مدت زمان اعتبار ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت اسلواکی یک سال و قابل تمدید می باشد.

متقاضی برای اخذ اقامت اسلواکی با ثبت شرکت می تواند پس ازگذشت 3 تا 5 سال از سوددهی شرکت تجاری و دارا بودن گردش مالی مطلوب این شرکت برای اخذ اقامت درخواست دهد. از دیگر شرایط اخذ اقامت کشور اسلواکی با ثبت شرکت، پرداخت همه مالیات های شرکت و بهبود اقتصاد اسلواکی با راه اندازی این کسب و کار تجاری می باشد.

اخذ اقامت اسلواکی

اخذ اقامت اسلواکی

استانداردهای ثبت شرکت در کشور اسلواکی

اقتصاد کشور اسلواکی بر اساس عضویت کشورهای اتحادیه اروپا در سال 2004 و پذیرش واحد پول یورو در سال 2009 می باشد. پایتخت این کشور، براتیسلاوا به عنوان بزرگترین مرکز مالی اسلواکی از بهترین مکان های منطقه اروپا برای ثبت و تاسیس شرکت های تجاری است.

رشد تولید ناخالص ملی اسلواکی تا حدود 10.7% موجب شده است تا این کشور به عنوان ببر تاترا Tatra Tiger شناخته شود. رشد تولید ناخالص ملی اسلواکی در سال 2021 در حدود 6.9% است. پیش بینی می شود نرخ تورم اسلواکی از 13.9% در سال 2022 به حدود 11.5% در سال 2023 برسد. نرخ بیکاری در اسلواکی در سال 2022 در حدود 6.14% و نرخ بیکاری در منطقه براتیسلاوا در حدود 3.89% است. همه این شاخص های اقتصادی نشان می دهند که شرایط اقتصادی اسلواکی برای شروع یک کسب و کار تجاری مناسب و در سطح خوب است.

از مهم ترین استانداردهای ثبت شرکت در کشور اسلواکی این است که نیاز به انتقال متقاضی به وضعیت شخصیت حقوقی نیست و مالکیت انحصاری شرکت بر روی شخص حقیقی نیز قابل ثبت است. شرکت های فعال تجاری در قلمرو کشور اسلواکی می توانند به عنوان شخص حقوقی ثبت شود و در همه کشورهای اتحادیه اروپا شرکت های تابعه و نمایندگی های فعال ایجاد کنند.

مراحل ثبت شرکت در اسلواکی

متقاضیان برای ثبت هر نوع شرکتی در کشور اسلواکی باید مراحل ثبت و تاسیس شرکت را به ترتیب طی کنند. . مراحل تاسیس و ثبت شركت در اسلواكي و در نهایت اخذ اقامت اسلواکی با ثبت شرکت عبارت است از:

انتخاب نام تجاری

متقاضی باید در پایگاه داده های ثبت تجاری نام تجاری شرکت را انتخاب کند. انتخاب یک نام تجاری قبلاً ثبت شده دلیلی برای رد ثبت شرکت تجاری در اسلواکی نمی باشد؛ اما بهتر است متقاضی نام تجاری را انتخاب کند که جدید باشد و در حال حاضر شرکت دیگری به این نام در اسلواکی مشغول فعالیت نباشد.

انتخاب مکان و دفتر ثبت شده شرکت

متقاضی باید آدرس و نشانی یک ملک و ساختمان غیر مسکونی، یک آپارتمان یا خانه را برای دفتر شرکت ارائه دهد. علاوه بر این ارائه رضایت صاحب املاک با گواهی امضاء شده یا قرارداد اجاره الزامی است.

انتخاب حوزه فعالیت شرکت

متقاضی باید در مورد حوزه فعالیت تجاری، حوزه کسب و کار و مجوزهای تجاری مربوط و نوع فعالیت تجاری در شرکت تجاری اطلاعات لازم را ارائه دهد.

تعیین مدیران اجرایی شرکت

انتصاب مدیران اجرایی شرکت و ارائه اساسنامه و تعیین میزان مشارکت اعضا از دیگر موارد مهم برای ثبت شرکت در اسلواکي است. سهام های غیر سرمایه ای مانند حق ثبت اختراع و املاک نیز باید به طور دقیق مشخص شوند.

اخذ مجوزهای تجاری شرکت

متقاضی برای ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کار تجاری شرکت باید مجوزهای تجاری لازم را دریافت کند. دفاتر صدور مجوز تجارت PSC با ارائه مجوزهای تجاری لازم در روند ثبت شرکت تجاری در اسلواکی نقش مهمی دارند.

تهیه تفاهم نامه شرکت

متقاضی برای ارائه درخواست ثبت شرکت در دفتر بازرگانی باید یک تفاهم نامه تهیه کند. به منظور تهیه تفاهم نامه؛ارائه کپی تایید شده مجوزهای تجاری، اعلامیه سهامدار انحصاری، تفاهم نامه انجمن، اعلامیه موسس، اساسنامه شرکت، اظهارنامه مدیر شرکت برای پرداخت بیمه، نمونه امضای مدیر و سند مالکیت دفتر شرکت و اظهارنامه برای بررسی بیمه اجتماعی باید ارائه شوند.

ارائه درخواست ثبت شرکت تجاری

در حال حاضر متقاضیان می توانند از 3 طریق درخواست ثبت شرکت را ارائه دهند:

  • از طریق الکترونیکی: با تکمیل کردن فرم 7 به زبان اسلواکی
  • از طریق وب سایت وزارت دادگستری جمهوری اسلواکی: امضای فرم درخواست به همراه ارسال همه مدارک و تکمیل پرونده
  • از طریق تماس با PSC: از طریق ارائه درخواست از این سازمان، متقاضی می تواند برای ثبت شرکت در اداره مالیات نیز اقدام کند.

انواع ثبت شرکت در کشور اسلواکی

متقاضیان با دارا بودن شرایط لازم از لحاظ سرمایه مورد نیاز و همچنین مدارک لازم می توانند برای ثبت انواع شرکت در کشور اسلواکی اقدام کنند. نکته قابل توجه برای ثبت و تاسیس شرکت در اسلواکی امکان اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت می باشد.

متقاضیان بین المللی می توانند انواع شرکت های تجاری زیر را در اسلواکی ثبت و تاسیس کنند:

  • شرکت با مسئولیت محدود LLC در اسلواکی
  • شرکت با مشارکت محدود در اسلواکی
  • شرکت سهامی خاص و عام در اسلواکی
  • شرکت انفرادی در اسلواکی

شرکت با مسئولیت محدود LLC در اسلواکی

شرکت با مسئولیت محدود یا LLC یکی از انواع شرکت های تجاری در کشور اسلواکی و در واقع رایج ترین نوع فرم سازمانی و قانونی شرکت های تجاری در این کشور است. متقاضیان برای ثبت شرکت تجاری در اسلواکی قبل از ارائه درخواست باید برای این شرکت تجاری نام مناسب انتخاب کنند.

تعیین میزان سهم به عنوان سرمایه مورد نیاز، تعیین اعضای موسسان شرکت و مدیران، نوع فعالیت شرکت و آدرس قانونی آن از دیگر شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود LLC در کشور اسلواکی قبل از ارائه درخواست تاسیس و ثبت آن می باشد.

متقاضیان با مهاجرت به اسلواکی از طریق ثبت شرکت با مسئولیت محدود می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود LLC در اسلواکی

متقاضیان برای ثبت شرکت تجاری با مسئولیت محدود LLC در اسلواکی باید دارای شرایط و الزامات خاصی باشند. یکی از مهم ترین شرایط ثبت این نوع شرکت ها در اسلواکی این است که متقاضی به عنوان یکی از مدیران شرکت دارای مجوز اقامت این کشور و یا شهروند و تبعه اسلواکی باشد. از دیگر شرایط مهم ثبت شرکت با مسئولیت محدود LLC در کشور اسلواکی موارد زیر را می توان نام برد:

  • متقاضی باید دارای حداقل سرمایه مجاز از 5.000 یورو به بالا باشد.
  • تعداد سهامداران شرکت با مسئولیت محدود نباید از 50 نفر بیشتر باشد.
  • حداقل سهم هر یک از شرکا و سهامداران در این نوع شرکت نباید از 750 یورو کمتر باشد.
  • متقاضی نباید هیچ گونه بدهی مالیاتی به سازمان بازرسی مالیاتی اسلواکی داشته باشد. فرآیند ثبت شرکت تجاری در اسلواکی به معنای عدم وجود بدهی به سازمان بازرسی مالیاتی است.
  • یکی از مدیران شرکت با مسئولیت محدود باید دارای مجوز اقامت قانونی اسلواکی و یا شهروند این کشور باشد.

شرکت با مشارکت محدود در اسلواکی

ثبت شرکت با مشارکت محدود در اسلواکی گرچه دارای یک مزیت مهم یعنی پایین بودن هزینه های ثبت و تاسیس شرکت می باشد، اما مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی را نیز به همراه دارد. برای ثبت شرکت با مشارکت محدود در اسلواکی متقاضی به عنوان مدیر شرکت باید بیمه درمانی همه اعضا و کارکنان شرکت تجاری را پرداخت کند. برخلاف شرکت با مسئولیت محدود LLC امکان گسترش و توسعه و یا فروش شرکت های تجاری با مشارکت محدود وجود ندارد.

از دیگر مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی این است که اگر مجوز اقامت قانونی متقاضی به عنوان مالک و مدیر این نوع شرکت های تجاری در اسلواکی برای تمدید با موانعی مواجه شود، ادامه کار از طریق شرکت با مشارکت محدود LLC غیرممکن می شود.

شرکت سهامی خاص در اسلواکی

شرکت های سهامی خاص عام از دیگر انواع شرکت های تجاری در کشور اسلواکی می باشند. متقاضیان با اخذ اقامت اسلواکی با ثبت شرکت های سهامی خاص و عام می توانند از مزایای ثبت شرکت در این کشور برخوردار شوند. متقاضیان برای اخذ اقامت اسلواکی ثبت شرکت سهامی خاص و عام در این کشور باید دارای شرایط زیر باشند:

  • متقاضی به عنوان سرمایه مجاز ثبت شرکت سهامی خاص در اسلواکی باید دارای حداقل 25.000 یورو باشد.
  • همه سهام های شرکت های سهامی خاص دارای نام است و اوراق بهادار بی نام برای این نوع شرکت ها مجاز نمی باشد.
  • تعداد سهامداران شرکت سهامی خاص در اسلواکی باید از 50 سهامدار بیشتر باشد.
هزینه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص در اسلواکی

هزینه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص در اسلواکی

شرکت انفرادی در اسلواکی

متقاضیان بین المللی می توانند شرکت با مالکیت انفرادی را برای مشاغل انحصاری در کشور اسلواکی ثبت و تاسیس کنند. در واقع شرکت های با مالکیت انفرادی نوعی از شرکت های با مسئولیت محدود و با مالکیت یک شخص می باشند.

هزینه های ثبت شرکت در اسلواکی از نوع شرکت با مالکیت انفرادی بسیار پایین است. علاوه بر این مدت زمان بررسی پرونده درخواست ثبت این نوع شرکت ها از یک هفته بیشتر نمی شود. متقاضیان به عنوان مالکان شرکت های انفرادی در اسلواکی حق فروش این نوع شرکت ها را ندارند؛ اما امکان اخذ اقامت اسلواکی با ثبت شرکت انفرادی در این کشور وجود دارد.

مشاوره تخصصی با مشاوران اصطهباناتی برای ثبت شرکت تجاری

گروه تخصصی مشاوران و وکلای موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با دارا بودن سال ها تجربه و سابقه کاری مفید و درخشان در حوزه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشورهای اروپایی، آسیایی و استرالیا و کانادا بهترین خدمات مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهد.

ما به عنوان وکلای مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت به همراه مشاوران برجسته این موسسه و با آگاهی از شرایط سرمایه گذاری در کشور اسلواکی اطلاعات لازم را به متقاضیان ارائه می دهیم. اگر قصد مهاجرت به اسلواکی از طریق ثبت شرکت را دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، همین حالا با مشاوران موسسه ما تماس بگیرید.

مطمئن باشید که با مشاوره با گروه تخصصی موسسه مهاجرتی ما می توانید این آرزو را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برآورده کنید.

نرخ مالیات ثبت شرکت در کشور اسلواکی

بر اساس قوانین مالیاتی ثبت شرکت ها در اسلواکی موسسان و اعضای شرکت های تجاری نباید دارای معوقه مالیاتی یا معوقه حق بیمه سازمان تامین اجتماعی باشند. یکی از موارد ریجکت شدن پرونده ثبت شرکت تجاری در اسلواکی بدهکار بودن موسس شرکت به سازمان بیمه و مالیات می باشد. متقاضیان پس از ثبت شرکت تجاری در اسلواکی باید ظرف مدت 30 روز از شروع فعالیت، این شرکت را در سازمان امور مالیاتی ذیصلاح محلی ثبت کنند. اداره مالیات نیز یک شماره شناسایی مالیاتی DIC به شرکت اختصاص می دهد.

یکی از مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی پرداخت مالیات در 5 سال اول فعالیت شرکت تجاری است. در واقع شرکت های تجاری در اسلواکی باید در 5 سال اول فعالیت تجاری خود سالانه در حدود 1500 یورو را به عنوان مالیات پرداخت کنند.

سازمان بیمه تامین اجتماعی و شرکت های بیمه سلامت در صورتی که شرکت تجاری دارای یک کارمند باشند نیز موظف به ثبت شرکت در بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی ظرف مدت 8 روز از شروع فعالیت تجاری این شرکت می باشند. اطلاعات مالیاتی مربوط به ثبت شرکت در اسلواکي در جدول زیر ارائه شده است:

شماره مالیات بر ارزش افزودهندارد
نرخ پایه مالیات شرکتی21%
شماره مالیات بر عایدی سرمایهندارد
شماره کنترل ارزندارد
مالیات بر درآمد شخصی20%
جزئیات نرخ مالیات شرکتی21% برای دوره های مالیاتی از سال 2017 کاهش از 22%

نرخ 35% برای سود سهام دریافتی از حوزه های قضایی که قرارداد مالیاتی با اسلواکی امضا نکرده اند.

حق تمبرندارد

هزینه های ثبت شرکت در کشور اسلواکی

هزینه های ثبت شرکت تجاری در اسلواکی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر و مناسب تر است. علاوه بر این هزینه های زندگی در اسلواکی نیز در سطح پایین است. . بیشترین هزینه ثبت شرکت تجاری در اسلواکی مربوط به سرمایه مجاز برای راه اندازی کسب و کار تجاری است. البته دارا بودن گواهی تمکن مالی نیز برای ثبت و تاسیس شرکت در اسلواکی الزامی است.

  • هزینه ثبت شرکت سهامی در اسلواکی به عنوان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار تجاری در حدود 25.000 تا 30.000 یورو می باشد.
  • هزینه ثبت شرکت در اسلواکی از نوع شرکت با مسئولیت محدود LLC به عنوان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار تجاری در حدود 5000 یورو می باشد.
  • تمکن مالی لازم برای اثبات توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در اسلواکی برای 3 ماه در حدود 20.000 یورو می باشد.
هزینه های ثبت شرکت در کشور اسلواکی

هزینه های ثبت شرکت در کشور اسلواکی

مزایای ثبت شرکت در اسلواکی

متقاضیان دارای شرایط ثبت شرکت اسلواکی می توانند از طریق تاسیس انواع شرکت های تجاری در این کشور اروپایی مجوز اقامت و کار و زندگی در این کشور زیبای اروپایی را دریافت کنند. برخورداری از مزایای ثبت شرکت در اسلواکي از مهم ترین نتایج مهاجرت به اسلواکی از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت است. برخی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت تجاری در کشور اسلواکی عبارت است از:

  • سفر و رفت و آمد آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزا به هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن
  • امکان اقامت، کار و تحصیل در کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن
  • برخورداری از مزایای موقعیت استراتژیک اسلواکی در قلب اروپا و امتیازهای مهم اقامت در این کشور
  • دارای سریع ترین نرخ رشد تولید ناخالص داخلی در منطقه اروپای مرکزی
  • حمایت و پشتیبانی دولت اسلواکی از کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی
  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و مدرک تحصیلی دانشگاهی برای ثبت شرکت تجاری در اسلواکی
  • پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی
  • بالا بودن کیفیت زندگی، استانداردهای زندگی و سطح امنیت و رفاه اجتماعی
  • اقامت و زندگی در قلب اروپا و لذت از زیبایی ها و جذابیت های طبیعی اسلواکی
  • اخذ مجوز اقامت دائم و پاسپورت معتبر اسلواکی به عنوان یکی از معتبرترین پاسپورت های جهان
  • امکان اخذ ویزای اقامت کانادا و آمریکا با دریافت مجوز اقامت دائم اسلواکی
  • برخورداری از حق و حقوق شهروندی اسلواکی با دریافت مجوز اقامت دائم اسلواکی
  • تحصیل رایگان فرزندان و متقاضی در دانشگاه های دولتی اسلواکی
  • برخورداری از خدمات درمانی رایگان برای متقاضی و اعضای خانواده وی
  • امکان اخذ مجوز اقامت دائم برای همسر و فرزندان متقاضی

سخن آخر

در این مقاله شرایط ثبت شرکت در اسلواکی از صفر تا صد مورد بررسی دقیق قرار گرفت. متقاضیان با دارا بودن سرمایه 5000 یورویی نیز می توانند برای ثبت شرکت تجاری در اسلواکی اقدام کنند. البته دارا بودن طرح تجاری سودآور و اثبات گردش مالی مطلوب شرکت تجاری پس از راه اندازی طرح تجاری در اسلواکی الزامی است. برای آگاهی از شرایط سرمایه گذاری در کشور اسلواکی و میزان سرمایه لازم همین حالا با مشاوران و وکلای موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد ثبت شرکت در اسلواکی

1- هزینه های ثبت شرکت سهامی در اسلواکی چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت سهامی در اسلواکی به عنوان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار تجاری در حدود 25.000 تا 30.000 یورو می باشد.

2- هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود LLC در اسلواکی چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت تجاری در اسلواکی از نوع شرکت با مسئولیت محدود LLC به عنوان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار تجاری در حدود 5000 یورو می باشد.

3- متقاضی برای ثبت اولیه شرکت در اسلواکی باید چه ویزایی دریافت کند؟

متقاضی برای اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت می تواند با دریافت ویزای توریستی به این کشور سفر کند و مقدمات لازم برای تاسیس و ثبت شرکت تجاری را فراهم کند.

4- مدت زمان اعتبار ویزای سرمایه گذاری اسلواکی برای ثبت شرکت چقدر است؟

مدت زمان اعتبار ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت اسلواکی یک سال و قابل تمدید می باشد.

5- مهم ترین مزیت ثبت شرکت تجاری در اسلواکی چیست؟

امکان اخذ اقامت اسلواکی، امکان سفر و رفت و آمد، تحصیل، اقامت و زندگی در هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ثبت شرکت در اسلواکی + هزینه و شرایط پذیرش

  1. روشنک.امیرزاده گفت:

    سلام.فقط ثبت شرکت چقدر هزینه داره برای کسی که خودش تو اسلواکی است.(رفتن به اداره ی مربوطه و ثبت رو انجام دادن)

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      هزینه های مربوط به ثبت شرکت در کشور اسلواکی بسته به نوع شرکت و دفتر ثبتی مشخص می شود.
      باید اهداف و مدارک خود را بفرمایید تا بتوانیم شما را بهتر راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *