بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ورزش(9 کشور برتر)

در سال های اخیر بسیاری از ورزشکاران ایرانی در پی مهاجرت به بهترین کشورهای جهان می باشند. بر این اساس در این مقاله به بررسی بهترین کشور جهان برای مهاجرت از طریق ورزش می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • دلایل مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور
  • شرایط مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور
  • شرایط خود اشتغالی ورزشکاران برای مهاجرت
  • انواع ویزاهای ورزشی برای مهاجرت ورزشکاران
  • اخذ بورسیه ورزشی برای مهاجرت ورزشکارانکشور مناسب برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی
  • بهترین مقاصد مهاجرتی برای ورزشکاران ایرانی
  • مهاجرت به آمریکا از طریق ورزش
  • مهاجرت به کانادا از طریق ورزش
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ورزش
  • مهاجرت به اسپانیا از طریق ورزش
  • مهاجرت به انگلستان از طریق ورزش
  • مهاجرت به اتریش از طریق ورزش
  • مهاجرت به آلمان از طریق ورزش
  • مهاجرت به عمان از طریق ورزش
  • مهاجرت به امارات از طریق ورزش
  • بهترین کشور برای مهاجرت ورزشکاران و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ورزش

دلایل مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور

در حال حاضر ورزشکاران فراوانی بنا به دلایل بسیاری ترک وطن می کنند تا در کشوری دیگر به آن چه شایسته و لیاقت آنان است دست یابند. از جمله این دلایل می توان بیکاری، تورم، نامساعد بودن اوضاع و شرایط جامعه، برخورداری از امکانات بهتر زندگی، کسب درآمد بالاتر و تحصیل و فرصت های شغلی بهتر را نام برد.عدم ثبات اقتصادی، نوسانات قیمت و بازار و تورم و بیکاری از جمله مهم ترین دلایل ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش برای مهاجرت به کشورهای دیگر می باشد.ورزشکاران با طی کردن مراحل سخت و دشوار ورزش حرفه ای انتظار اشتغال و کار با حقوق بالا و مزایای فراوان را دارند، اما متاسفانه در سال های اخیر بیکاری آینده شغلی و حرفه ای آن ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است و بنا به شرایط نامناسب و نامساعد حرفه ای در جست و جوی کشور مناسب برای مهاجرت می باشند.در واقع این روزها مهاجرت تنها راه یافتن شغل با حقوق مکفی و زندگی در آرامش و امنیت برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش حرفه ای می باشد.

در این راستا متخصصان مهاجرت و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی به تهیه این مقاله پرداختند تا بهترین کشور جهان برای مهاجرت ورزشکاران و موارد مهم در اشتغال و کار در کشورهای برتر جهان را مورد بررسی قرار دهند. اگر ورزشکار هستید و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شرایط مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور

ورزشکاران ایرانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر جهان را دارند، بر اساس سوابق کاری و حرفه ای خود در کشور ایران می توانند اقدام کنند.به طور کلی کشورهای اروپایی و آمریکا و استرالیا برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی بهترین گزینه می باشند. یکی از موارد مهم در کار و اشتغال ورزشکاران در خارج از کشور آشنایی با زبان رسمی کشور مقصد می باشد.یکی از مهم ترین موارد در برقراری ارتباط و تعامل با افراد یک جامعه آشنایی با زبان آن اجتماع می باشد که از لحاظ ارتباط کاری و شغلی ورزشکاران دارا بودن مدرک مهارت زبان کشور مقصد حائز اهمیت فراوانی است. برخی از کشورها برای مهاجرت ورزشکاران ویزای ورزشی صادر می کنند. برخی از کشورها نیز با ارائه ویزاهای خاص شرایط مهاجرت ورزشکاران را فراهم می کنند.

شرایط مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور

شرایط مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور

شرایط خود اشتغالی ورزشکاران برای مهاجرت

ورزشکاران برای مهاجرت به برخی از کشورهای جهان باید ثابت کنند که از طریق فعالیت ورزشی در کشور خود دارای درآمد مکفی می باشند. در واقع ورزشکاران باید دارای شرایط خود اشتغالی باشند. ورزشکاران برای خود اشتغال بودن باید یکی از شرایط زیر را دارا باشند:

  • ورزشکاراران باید دارای 2 سال فعالیت ورزشی و کار و اشتغال در زمینه های ورزشی باشند.
  • ورزشکاران باید دارای 2 سال فعالیت ورزشی در سطح جهانی باشند.
  • ورزشکاران باید دارای یک سال فعالیت ورزشی در سطح داخلی و یک سال فعالیت ورزشی در سطح خارجی و بین المللی باشند.
  • ورزشکاران باید اثبات کنند که در کشور مقصد به ادامه فعالیت های ورزشی می پردازد و در واقع قصد آن ها از مهاجرت به این کشور توسعه ورزش و فعالیت های ورزشی در سطح داخلی و خارجی می باشد.

انواع ویزاهای ورزشی برای مهاجرت ورزشکاران

متاقضیانی که در زمینه های مختلف ورزش به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، می توانند با ارسال مدارک خود برای کارفرماهای کشورهای اروپایی و یا یافتن اسپانسر و حامی ویزای کار در این کشورها را اخذ کنند. البته برخی از کشورها برای جذب ورزشکاران ویزای ورزشکاران را برای این متقاضیان صادر می کنند.متقاضیانی که در زمینه های ورزشی مانند مربی گری، داوری، ورزشکار حرفه ای، مدرس و مربی ورزشی، مدیر برنامه های ورزشی و قهرمانان داخلی فعالیت می کنند، می توانند از طریق اخذ ویزای ورزشکاران به برترین کشورهای جهان در زمینه ورزش مهاجرت کنند. به طور کلی دو نوع ویزای ورزشی وجود دارد:

ویزای موقت ورزشی

ویزای موقت ورزشی مختص ورزشکارانی است که از طرف نهادها و سازمان های کشورهای خارجی برای شرکت در مسابقه های ورزشی و یا رویدادها دعوت می شوند.ورزشکارانی که دارای توانایی های خاص ورزشی و آمادگی جسمانی می باشند نیز می توانند از طریق اخذ ویزای مهارت به کشورهای برتر جهان مهاجرت کنند. دارا بودن سوابق حرفه ای ورزشی و رزومه عالی از جمله شرایط اخذ این ویزا می باشد.

ویزای دائم ورزشی

ورزشکارانی که دارای موفقیت های جهانی می باشند و یا در مسابقه های بین المللی مدال های برتر را کسب کرده اند، می توانند از طریق اخذ ویزای دائم ورزشی به کشورهای برتر جهان مهاجرت کنند.علاوه بر این ورزشکارانی که دارای مدارک دانشگاهی عالی در حوزه های تخصصی ورزشی می باشند نیز می توانند این ویزا را اخذ کنند.

اخذ بورسیه ورزشی برای مهاجرت ورزشکاران

متقاضیانی که دارای استعداد و توانایی ویژه در حوزه ورزش می باشند، می توانند با دریافت بورسیه ورزشی به برترین کشورهای جهان مهاجرت کنند. در واقع بورسیه ورزشی کمک هزینه های تحصیلی برای ورزشکارانی است که قصد تحصیل در مدارس، کالج ها و دانشگاه های کشورهای برتر را دارند. برخی از برترین کشورهای جهان از جمله کشور آمریکا سالانه بورسیه های ورزشی بسیاری را برای آموزش و تربیت ورزشکاران خارجی در این کشور ارائه می دهد.متقاضیانی که دارای توانایی خاص و استعداد ویژه در ورزش های شنا، بسکتبال، بیسبال و فوتبال آمریکایی می باشند، می توانند برای اخذ بورسیه های ورزشی آمریکا و مهاجرت به این کشور اقدام کنند.

کشور مناسب برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی

به منظور انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت ورزشکاران باید موارد فراوانی را مورد بررسی قرار داد. از مهم ترین این موارد اخذ ویزای ورزشکاری و روند راحت و ساده مهاجرت به آن کشور می باشد. برخی از کشورها با ارائه ویزاهای ویژه شرایط مهاجرت ورزشکاران را به این کشورها فراهم می کنند.ورزشکاران با اخذ ویزای ورزشی و یا ویزای کار در برخی از کشورها مانند آمریکا، استرالیا و کانادا می توانند با کار ورزشی و اشتغال در زمینه های ورزشی اقامت این کشورها را اخذ کنند. اما در کشورهای عربی مانند امارات و عمان شرایط اخذ اقامت دائم برای مهاجران و ورزشکاران فراهم نمی باشد.دیگر موارد مهم در انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت ورزشکاران این است که کشور مقصد نیازمند ورزشکاران باشد و شرایط ادامه تحصیل ورزشکاران مهاجر در آن کشور فراهم باشد و بتوانند با اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور در رشته های تخصصی مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.علاوه بر این شرایط کار و اشتغال ورزشکاران مهاجر در آن کشور امکان پذیر باشد و ورزشکاران مهاجر بتوانند با اخذ مجوز کار در آن کشور مشغول کار شوند.یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت ورزشکاران این است که امکان همراهی خانواده ورزشکار مهاجر در آن کشور وجود داشته باشد. ورزشکاران متاهل با همراهی همسر و خانواده خود بهتر می توانند به ادامه تحصیل و کار بپردازند. همچنین کشور مقصد برای کار ورزشکاران دارای شرایط سنی نباشد. برخی کشورها دارای محدودیت سنی برای کار ورزشکاران می باشند.

بهترین مقاصد مهاجرتی برای ورزشکاران ایرانی

در میان کشورهای جهان کشورهای اروپایی اتریش، آلمان، کانادا، استرالیا و آمریکا و کشورهای عربی امارات و عمان شرایط مناسب تری را برای کار و اشتغال ورزشکاران ایرانی فراهم کرده اند.شرایط کاری و درآمد بالا و همچنین نیاز به ورزشکاران تخصصی در این کشورها موجب شده است تا این کشورها به عنوان برترین مقاصد مهاجرتی ورزشکاران محسوب شوند. درادامه به بررسی شرایط برخی کشورهای جهان برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی می پردازیم:

مهاجرت به آمریکا از طریق ورزش

کشور آمریکا را می توان از برترین و بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت ورزشکاران محسوب کرد چرا که این کشور برای مهاجرت ورزشکاران ویزاهای خاصی را ارائه می دهد. بسیاری از ورزشکاران کشور آمریکا را برای مهاجرت انتخاب می کنند زیرا شرایط کار و اشتغال و درآمد ورزشکاران در این کشور بسیار عالی می باشد.

مهاجرت به آمریکا از طریق ورزش

مهاجرت به آمریکا از طریق ورزش

بر این اساس ویزاهای ورزشی این کشور عبارت است از:

  • ویزای ورزشی P1 :این نوع ویزا مختص ورزشکاران جهانی است که در رقابت های جهانی مدال های برتر را کسب کرده اند. علاوه بر این ورزشکارانی که قصد شرکت در مسابقه ها و تورنمنت های جهانی را دارند و همچنین ورزشکارانی که قصد فعالیت در حوزه ورزشی به مدت طولانی در این کشور را دارند نیز می توانند از این نوع ویزا برای مهاجرت به آمریکا استفاده کنند.
  • ویزای ورزشی P2 :این نوع ویزا مختص ورزشکارانی است که از طرف کشور خود مامور شرکت در مسابقه های سازمانی آمریکا می باشند.
  • ویزای ورزشی P3 :این ویزا مختص ورزشکارانی است که قصد شرکت در دوره های ورزشی خاص را دارند و یا قصد اجرای برنامه های ورزشی و یا تدریس تخصصی ورزش در کشور آمریکا را دارند، می توانند از طریق اخذ این نوع ویزا به آمریکا مهاجرت کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق ورزش

کانادا را می توان یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت ورزشکارن محسوب کرد. برنامه مهاجرت ورزشکاران به کانادا را می توان از کم هزینه ترین برنامه های مهاجرتی محسوب کرد که روند پذیرش و اخذ ویزای آن بسیار راحت تر از انواع دیگر ویزاها می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به این کشور از طریق برنامه خود اشتغالی اقدام کنند.ورزشکاران و مربیان ورزشی وقهرمانان داخلی به منظور مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی باید اثبات کنند که منبع درآمد آن ها در کشور خود از طریق ورزش می باشد. ورزشکاران باید ثابت کنند که قصد راه اندازی کسب و کار ورزشی و توسعه کار ورزشی خود در کشور کانادا را دارند. بدین منظور ورزشکاران برای مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی باید دارای شرایط زیر باشند:

  • ورزشکار باید ثابت کند که با راه اندازی کسب و کار ورزشی در کانادا موجب کسب درآمد و رونق اقتصادی جامعه ورزشی کانادا می شود.
  • ورزشکار باید دارای سوابق ورزشی و تجربه حرفه ای به مدت حداقل 2 سال از 5 سال گذشته در کشور خود باشد.
  • ورزشکار باید بتواند آزادانه به کشور کانادا رفت و آمد کند و محدودیتی در این زمینه نداشته باشد.
  • ورزشکار باید بر اساس برنامه خود اشتغالی کانادا امتیاز لازم را کسب کند. امتیاز لازم برای مهاجرت ورزشکاران به کانادا بر اساس این برنامه حداقل 35 امتیاز می باشد.
  • ملاک های امتیازبندی در این برنامه دارا بودن تحصیلات تا 25 امتیاز، دارا بودن سوابق کار حرفه ای تا 35 امتیاز، دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه تا 24 امتیاز و دارا بودن شرایط انطباق پذیری و سازگاری تا 6 امتیاز می باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق ورزش

از جمله برترین کشور جهان برای مهاجرت ورزشکاران کشور استرالیا را می توان نام برد. ورزشکاران می توانند از طریق اخذ ویزاهای ورزشی این کشور به استرالیا مهاجرت کنند. از جمله ویزاهای ورزشی استرالیا موارد زیر را می توان نام برد:

ویزای ورزشی Sub class 408

این نوع ویزا مختص ورزشکارانی است که در کشور استرالیا با باشگاه های این کشور قرارداد امضا می کنند. علاوه بر این داوران و مربیان و ورزشکارانی که قصد داوری در مسابقه های ورزشی استرالیا را دارند و یا ورزشکارانی که قصد شرکت در مسابقه ها و رویدادهای ورزشی این کشور را دارند، نیز می توانند از این ویزا استفاده کنند.این نوع ویزا کوتاه مدت دارای مدت اعتبار 2 سال می باشد. در پایان مدت 2 سال اعتبار این ویزا ورزشکار می تواند اقامت خود را تمدید کند. در غیر این صورت ورزشکار باید در عرض 28 روز این کشور را ترک کند.

ویزای ورزشی Sub class 124

این نوع ویزا مختص قهرمانان بین المللی و ورزشکاران جهانی می باشد که دارای سوابق جهانی درخشان می باشند. قهرمانان جهانی و ورزشکاران حرفه ای قهرمان می توانند از طریق اخذ این ویزا به طور مستقیم برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند. ورزشکاران با اخذ این نوع ویزا و مهاجرت به استرالیا می توانند در این کشور فقط در حوزه ورزشی خود فعالیت کنند. یکی از مهم ترین شرایط اخذ این ویزا این است که ورزشکاران حداقل در 2 سال گذشته دارای سوابق درخشان در مسابقه های بین المللی باشند و بتوانند ثابت کنند که با مهاجرت به استرالیا نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش این کشور خواهند داشت.

مهاجرت به اسپانیا از طریق ورزش

کشور اسپانیا نیز به دلیل تاریخ پربار در زمینه ورزش از جمله کشورهای برتر برای مهاجرت ورزشکاران محسوب می شود. ورزشکاران می توانند از طریق زیر به این کشور مهاجرت کنند:

  • ویزای ورزشی اسپانیا :ورزشکاران برای اخذ ویزای ورزشی اسپانیا باید دارای دعوتنامه شغلی از طرف کارفرمای اسپانیایی باشند. کارفرمای اسپانیای با ارائه پیشنهاد شغلی می تواند برای ورزشکار ویزای ورزشی را دریافت کند. ورزشکار با کار و اشتغال و فعالیت ورزشی در اسپانیا با اخذ ویزای ورزشی می تواند اقامت اسپانیا را اخذ کند.
  • دارا بودن موفقیت های جهانی :در صورتی که ورزشکار دارای موفقیت های جهانی در زمینه ورزشی باشد و بتواند موجب توسعه آن ورزش در کشور اسپانیا شود، می تواند به طور مستقیم اقامت دائم اسپانیا را اخذ کند.
مهاجرت به اسپانیا از طریق ورزش

مهاجرت به اسپانیا از طریق ورزش

مهاجرت به انگلستان از طریق ورزش

کشور انگلستان را نیز می توان از برترین کشورهای جهان در زمینه مهاجرت ورزشکاران محسوب کرد. متقاضیان می توانند از طریق ویزای ورزشی و روش های دیگر به این کشور مهاجرت کنند. روش های مهاجرت ورزشکاران به این کشور عبارت است از:

  • ویزای ورزشی Tier 2 :ویزای ورزشی Tier 2 یا ویزای Sportsperson مختص ورزشکاران و مربیان ورزشی است که قصد فعالیت ورزشی در این کشور را دارند. مدت زمان اعتبار این ویزا تا 3 سال می باشد و ورزشکار می تواند آن را تمدید کند. یکی از مهم ترین مزیت های مهاجرت ورزشکاران به انگلستان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال و همراهی آن ها در انگلستان می باشد.
  • دریافت دعوتنامه شغلی از کارفرمای انگلستانی :ورزشکاران می توانند از طریق کارفرمای انگلستانی و یا حامی و اسپانسر در این کشور اقامت انگلستان را اخذ کنند. ورزشکاران برای مهاجرت به انگلستان باید دارای سوابق حرفه ای درخشان ورزشی باشند و در مسابقه های بین المللی مدال های جهانی را کسب کرده باشند. علاوه بر این ورزشکاران باید ثابت کنند که توانایی رشد و توسعه رشته ورزشی خود در این کشور را دارا می باشند.

مهاجرت به اتریش از طریق ورزش

متقاضیان برای مهاجرت به اتریش می توانند از طریق اخذ ویزای هنرمندان و دریافت دعوتنامه شغلی از کارفرمای اتریشی اقدام کنند. بر این اساس به بررسی هر یک از این روش ها برای مهاجرت ورزشکاران به اتریش می پردازیم:

  • ویزای ورزشی اتریش :این نوع ویزا که همانند ویزای هنرمندان اتریش می باشد، ورزشکار باید ثابت کند که منبع درآمد وی در کشور خود از طریق ورزش می باشد و در حال حاضر در کشور خود به کار و اشتغال در حوزه این ورزش مشغول می باشد.ورزشکار برای اخذ این نوع ویزا باید مدارک مالی در مورد میزان درآمد ورزشی در کشور خود را ارائه دهد. اگر ورزشکار در کشور خود قراردادهای تبلیغاتی دارد و یا اگر دارای اسپانسر و حامی مالی می باشد، باید مدارک آن ها را ارائه دهد.
  • دریافت دعوتنامه شغلی از کارفرمای اتریشی :ورزشکاران می توانند با دریافت دعوتنامه کاری از کارفرمای اتریشی ویزای کار این کشور را اخذ کنند و در این کشور به فعالیت ورزشی بپردازند.

مهاجرت به آلمان از طریق ورزش

متقاضیانی که قصد مهاجرت به آلمان از طریق ورزش را دارند، می توانند از طریق اخذ پیشنهاد شغلی Job Offer مقدمات مهاجرت به این کشور را فراهم کنند. کشور آلمان برای جذب ورزشکاران و مربیان ورزشی ویزای خاصی را اختصاص نداده است و متقاضیان می توانند فقط از طریق دریافت پیشنهاد کار از کارفرمای آلمانی به این کشور مهاجرت کنند.

مهاجرت به عمان از طریق ورزش

به طور کلی کشورهای عربی و در سال های اخیر کشور عمان به دلیل بالا بودن سطح درآمدها و وجود امکانات فراوان ورزشی و نزدیکی جغرافیایی با کشور ایران از مقاصد محبوب مهاجرتی برای ورزشکاران و هنرمندان ایرانی محسوب می شود.از معایب کار در این کشور می توان دشواری های خاص در روند اخذ اقامت این کشور و یا به طور کلی عدم مجوز اقامت برای مهاجران را نام برد. ورزشکاران برای مهاجرت به این کشور در حال توسعه باید از طریق دریافت دعوتنامه شغلی از طرف کارفرمای عمانی اقدام کنند. با اخذ ویزای کار ورزشکاران، مربیان ورزشی، قهرمانان ورزشی و مفسران ورزشی می توانند در این کشور به کار و اشتغال بپردازند.

مهاجرت به عمان از طریق ورزش

مهاجرت به عمان از طریق ورزش

مهاجرت به امارات از طریق ورزش

کشور امارات به دلیل دشواری های موجود در اخذ اقامت برای مهاجران و ورزشکاران از کشورهای برتر برای مهاجرت محسوب نمی شود، اما به دلیل بالا بودن سطح درآمدها و وجود امکانات فراوان ورزشی و نزدیکی جغرافیایی با کشور ایران از مقاصد محبوب مهاجرتی برای ورزشکاران و هنرمندان ایرانی محسوب می شود.ورزشکاران برای مهاجرت به این کشور پیشرفته و توسعه یافته عربی باید از طریق دریافت دعوتنامه شغلی از طرف کارفرمای اماراتی اقدام کنند. ورزشکاران، مربیان ورزشی، قهرمانان ورزشی و مفسران ورزشی می توانند از طریق اخذ دعوتنامه و ویزای کار در این کشور به فعالیت ورزشی بپردازند.

بهترین کشور برای مهاجرت ورزشکاران و خدمات موسسه اصطهباناتی

مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه از مهم ترین موارد در اخذ ویزای ورزشی برای ورزشکاران می باشد. ورزشکاران برای مهاجرت به کشورهای برتر جهان خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیاردشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود. وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ ویزای ورزشی کشورهای اروپایی جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه می توانند اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ ویزا، شرایط کار و اشتغال، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان بگذارند.موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در اخذ ویزای ورزشی و یا دریافت دعوتنامه شغلی از کارفرماهای کشورهای اروپایی را به متقاضیان یادآور می شوند. نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند. موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.

سخن آخر

در این مقاله بهترین کشور برای مهاجرت ورزشکاران مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که ورزشکاران ایرانی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی باید مواردی مانند نیازمند بودن آن کشور به حرفه ورزشی، وجود محدودیت های سنی، درآمد و حقوق را مد نظر قرار دهند.کشورهای اروپایی آلمان، اتریش، اسپانیا، انگلستان، استرالیا، آمریکا و کانادا در مقایسه با کشورهای دیگر شرایط مناسب تری برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی دارند. کشورهای عربی عمان و امارات نیز از کشورهای مناسب برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی محسوب می شود.

اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشور جهان برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی می باشید، می توانید با برخورداری از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند و با پیگیری های مکرر و دقیق موارد مهم در اخذ پذیرش دانشگاه، اخذ ویزای تحصیلی، اخذ اقامت کاری و شغلی و اخذ مجوز کاری و تحصیلی را برای متقاضیان شرح می دهند و شرایط لازم برای مهاجرت مهاجران را فراهم می کنند.این مقاله به بررسی بهترین کشور برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی پرداخت. ورزشکاران با اخذ ویزای ورزشی و یا ویزای کار در برخی از کشورهای اروپایی مانند اتریش، آلمان، انگلستان، آمریکا، استرالیا و کانادا می توانند با کار ورزشی و اشتغال در زمینه های ورزشی اقامت این کشورها را اخذ کنند. کشورهای عربی مانند امارات و عمان نیز دارای شرایط مناسب برای مهاجرت ورزشکاران می باشند. دیگر موارد مهم در انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت ورزشکاران این است که کشور مقصد نیازمند ورزشکاران باشد و شرایط ادامه تحصیل ورزشکاران مهاجر در آن کشور فراهم باشد. اگر می خواهید با چگونگی مهاجرت به کشورهای اروپایی و آسیایی و آمریکا و کانادا آشنا شوید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید تا بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر در سطح کشور برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ورزش

1- شرایط خود اشتغالی ورزشکاران برای مهاجرت چیست؟

ورزشکاراران باید دارای 2 سال فعالیت ورزشی و کار و اشتغال در زمینه های ورزشی باشند. دارای 2 سال فعالیت ورزشی در سطح جهانی باشند. دارای یک سال فعالیت ورزشی در سطح داخلی و یک سال فعالیت ورزشی در سطح خارجی و بین المللی باشند.

2- ویزای موقت ورزشی مختص چه متقاضیانی است؟

مختص ورزشکارانی است که از طرف نهادها و سازمان های کشورهای خارجی برای شرکت در مسابقه های ورزشی و یا رویدادها دعوت می شوند و یا ورزشکارانی که دارای توانایی های خاص ورزشی و آمادگی جسمانی می باشند.

3- ویزای دائم ورزشی مختص چه متقاضیانی است؟

ورزشکارانی که دارای موفقیت های جهانی می باشند و یا در مسابقه های بین المللی مدال های برتر را کسب کرده اند، می توانند از طریق اخذ ویزای دائم ورزشی به کشورهای برتر جهان مهاجرت کنند.

4- ملاک کشور مناسب برای مهاجرت ورزشکاران ایرانی کدامند؟

کشور مقصد نیازمند کار حرفه ای مهاجر باشد. شرایط ادامه تحصیل مهاجر در آن کشور فراهم باشد شرایط کار و اشتغال ورزشکار مهاجر در آن کشور امکان پذیر باشد.

5- آیا اخذ بورسیه ورزشی برای مهاجرت ورزشکاران امکان پذیر است؟

متقاضیانی که دارای استعداد و توانایی ویژه در حوزه ورزش می باشند، می توانند با دریافت بورسیه ورزشی به برترین کشورهای جهان مهاجرت کنند و برای ورزشکارانی است که قصد تحصیل در مدارس، کالج ها و دانشگاه های کشورهای برتر را دارند.

6- کشور برتر در زمینه اعطای بورسیه های ورزشی کدام است؟

متقاضیانی که دارای توانایی خاص و استعداد ویژه در ورزش های شنا، بسکتبال، بیسبال و فوتبال آمریکایی می باشند، می توانند برای اخذ بورسیه های ورزشی آمریکا و مهاجرت به این کشور اقدام کنند.

7- بهترین مقاصد مهاجرتی برای ورزشکاران ایرانی کدامند؟

در میان کشورهای جهان کشورهای اروپایی اتریش، آلمان، کانادا، استرالیا و آمریکا و کشورهای عربی امارات و عمان شرایط مناسب تری را برای کار و اشتغال ورزشکاران ایرانی فراهم کرده اند.

8- ملاک های امتیازبندی در برنامه مهاجرت ورزشکاران به کانادا چیست؟

دارا بودن تحصیلات تا 25 امتیاز، دارا بودن سوابق کار حرفه ای تا 35 امتیاز، دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه تا 24 امتیاز و دارا بودن شرایط انطباق پذیری و سازگاری تا 6 امتیاز می باشد.

9- ویزای ورزشی Sub class 408 استرالیا مختص چه ورزشکارانی است؟

داوران و مربیان و ورزشکارانی که قصد داوری در مسابقه های ورزشی استرالیا را دارند و یا ورزشکارانی که قصد شرکت در مسابقه ها و رویدادهای ورزشی این کشور را دارند، می توانند از این ویزا استفاده کنند.

10- شرایط اخذ ویزای ورزشی اسپانیا چیست؟

ورزشکاران برای اخذ ویزای ورزشی اسپانیا باید دارای دعوتنامه شغلی از طرف کارفرمای اسپانیایی باشند. کارفرمای اسپانیای با ارائه پیشنهاد شغلی می تواند برای ورزشکار ویزای ورزشی را دریافت کند.

11- شرایط اخذ ویزای ورزشی Tier 2 انگلستان چیست؟

ویزای ورزشی Tier 2 یا ویزای Sportsperson مختص ورزشکاران و مربیان ورزشی است که قصد فعالیت ورزشی در این کشور را دارند. مدت زمان اعتبار این ویزا تا 3 سال می باشد و ورزشکار می تواند آن را تمدید کند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

1 دیدگاه برای “بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ورزش(9 کشور برتر)

  1. امیر حسن معین الدینی گفت:

    سلام بسیار اطلاعات عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *