What is the best country for studying graphics?

رشته گرافیک یکی از زیر شاخه های پر طرفدار رشته هنر است. گرافیک از طریق تصویر، کلیه احساسات و اطلاعات را منتقل می‌کند. در واقع گرافیست ها، به وسیله تصویر با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. این رشته، بسیار پر درآمد است. به همین علت، افراد زیادی در جهان علاقه مند به تحصیل در این رشته هستند.  این مقاله برای معرفی بهترین کشور برای تحصیل گرافیک تدوین شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

رشته گرافیک

رشته گرافیک، هنر و توانایی انتقال احساسات و اطلاعات از طریق تصویر است. در گذشته، تصویر نگاری در گرافیک فقط بر روی کاغذ بود. امروزه با توجه به امکانات زیاد در تکنولوژی و ارتباطات، به تصویر کشیدن احساسات فقط از طریق کامپیوتر و نرم افزارهای مخصوص رشته گرافیک امکان پذیر است.

متقاضیان تحصیل در این رشته می‌توانند با تحقیق کافی درباره رشته گرافیک و همچنین دانشگاه های فعال در این رشته، بهترین کشور برای تحصیل گرافیک را انتخاب کنند.

تعدادی از کشورها در هر سه قاره اروپا و آمریکا و آسیا، جزو بهترین کشور برای تحصیل گرافیک هستند. در ادامه، این کشورها را به تفکیک قاره بیان می‌کنیم:

  • قاره آسیا: ژاپن، گرجستان، کره جنوبی، ارمنستان و چین
  • قاره آمریکا: آمریکا، کانادا و همچنین برخی از کشورهای آمریکای جنوبی مانند برزیل، اروگوئه، آرژانتین و…
  • قاره اروپا: ایتالیا، اسپانیا، اتریش، آلمان، لهستان، انگلستان و…

What is the best country for studying graphics?

در ادامه، درباره برخی از این دانشگاه ها صحبت می‌کنیم.

انتخاب بهترین دانشگاه برای تحصیل گرافیک 

رشته گرافیک در انگلستان

به جرات می‌توان گفت که بهترین کشور برای تحصیل گرافیک، کشور انگلستان است. اختصاص تعداد زیادی زیر برنامه تحصیلی دلیل اصلی انتخاب این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه برای تحصیل گرافیک است. همچنین کشور انگلستان، این رشته را با دیگر رشته ها در دانشگاه ترکیب کرده است.

رشته گرافیک در اتریش

تحصیل در این رشته، در دو دانشگاه هنرهای زیبا و کاربردی وین است. دانشگاه لینز نیز، جزو بهترین دانشگاه های رشته گرافیک در جهان است. لازمه اصلی تحصیل در دانشگاه های هنر اتریش به عنوان یکی از بهترین کشورها برای تحصیل گرافیک، داشتن تخصص و مهارت کافی است. همچنین برای حضور در دانشگاه های اتریش افراد باید در آزمون و مصاحبه شرکت کنند.

رشته گرافیک در چین

چین کشوری از قاره آسیا، مناسب برای تحصیل مقرون به صرفه است. چین نیز به عنوان گزینه ای در میان بهترین کشورها برای تحصیل گرافیک، دارای مزایای فراوانی است. از جمله مزایای دیگر تحصیل در این کشور می‌توان به آموزش ها به زبان انگلیسی و برخورداری این کشور از بهترین گرافیست ها نام برد. یکی از شروط پذیرش در دانشگاه های هنری چین، ارائه مدرک زبان انگلیسی با نمره بالا است.

رشته گرافیک در استرالیا

همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم، گرافیک رشته ای پر طرفدار است. به علت جذابیت زیاد این رشته، افراد زیادی علاقه مند به تحصیل در آن هستند. هوای معتدل کشور استرالیا و طبیعت زیبای آن نيز، از عوامل مهم جذب تعداد زیادی دانشجو در دانشگاه هنر استرالیا است.

مهاجرت به استرالیا با دو روش تحصیلی و کاری امکان پذیر است. افرادی که قصد مهاجرت کاری به استرالیا را دارند، باید رزومه و مهارت کافی در این زمینه داشته باشند. حقوق دریافتی یک گرافیست در کشور استرالیا 48000 دلار است. چند دانشگاه معتبر در زمینه گرافیک، در این کشور وجود دارند.

هزینه و امکانات تحصیل مانند خوابگاه، سالن های ورزشی، در هر دانشگاه متغیر است. در همه دانشگاه ها، تدریس دروس با زبان انگلیسی است.

گرافیست‌های متقاضی مهاجرت به کانادا، با مراجعه به این مقاله اطلاعات کاملی از بازار کار گرافیک در کانادا به بدست می‌آورید.

3 مهارت لازم برای تحصیل در رشته گرافیک

  1. خلاقیت: لازمه اصلی موفقیت در رشته گرافیک، داشتن خلاقیت است. گرافیست ها باید بتوانند با ایده های نو به طراحی و خلق طرح های جدید بپردازند.
  2. دایره ارتباطات قوی: این مهارت برای جذب مشتری بیشتر لازم است.
  3. ذوق هنری: داشتن این مهارت باعث افزایش خلاقیت فرد میشود.

نرم افزارهای مورد نیاز رشته گرافیک

  • فتوشاپ
  • ایلستریتور
  • کورل
  • پریمیر
  • فلش
  • ویزیو
  • این دیزاین
  • بورسیه در رشته گرافیک

همانند رشته هنر، بورسیه بیشتر به مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تعلق می‌گیرد. دانشگاه هزینه کامل و یا بخشی از هزینه را به همراه هزینه خوابگاه را به وی پرداخت می‌نماید. دانشجویانی موفق به بورسیه گرفتن می‌شوند، که دارای مهارت و توانایی کافی در رشته گرافیک باشند.

موسسه اصهباناتی در تمامی مراحل اقدام و گرفتن بورسیه در بهتربن دانشگاه برای تحصیل گرافیک، خدمت رسان شما عزیزان می‌باشد. با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *