بهترین سرمایه گذاری در آلمان

آلمان کشوری قدرتمند که از لحاظ داشتن اقتصادی قوی در رده چهارم جهان ایستاده است، با جمعیت عمدتا سالخورده و بازنشسته نیاز به افراد جوان و فعال و با مهارت دارد تا چرخ های کهنه اقتصاد را باز هم بچرخانند. این کشور که دومین کشور از لحاظ صادرات می باشد به شدت در پی افراد متبحر و متولی است که با سرمایه گذاری در این کشور هم به سود شگرفی نائل شوند و هم شرایط کار را برای دیگران فراهم نمایند. این مقاله که به کمک مشاوران موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی تهیه شده است به این سوالات رایج در مورد سرمایه گذاری در کشور آلمان پاسخ می دهد: بهترین سرمایه گذاری در آلمان چیست؟مزایا و معایب سرمایه گذاری در آلمان چیست؟ کسب و کارهای برتر کشور آلمان به منظور سرمایه گذاری خارجی کدامند؟ شرایط سرمایه گذاری در کشور آلمان چیست؟

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بهترین سرمایه گذاری و کسب و کار در آلمان

در کشور آلمان فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد که براساس شرایط و علایق فرد سرمایه گذار می توان در هر یک از آنها سرمایه گذاری کرد. بازارهای سرمایه گذاری این کشور برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب می باشند، چرا که به عنوان مثال سرمایه گذاری زیر سه سال می تواند شما را در معرض ریسک و خطر از دست دادن سرمایه با قرار گرفتن در مدت زمان بین تغییرات بازار قرار دهد. به همین علت ریسک در سرمایه گذاری های کوتاه مدت پیشنهاد نمی شود.

برخی از اقداماتی که می توان در آنها سرمایه گذاری کرد و ترتیب قرارگیری آنها مطابق با میزان ریسک سرمایه گذاری (از پایین ترین ریسک تا بالاترین)عبارت است از:

  1. سپرده مالی یا حساب بانکی، هنگامی که تضمینی برای بانک از جانب دولت وجود داشته باشد.
  2. سرمایه گذاری در طرح های بازنشستگی و یا سپرده شرکت بیمه.
  3. شراکت و یا تامین سرمایه شرکت که از لحاظ میزان ریسک می تواند بین 1 تا 5 ( 1 کمترین میزان ریسک و 5 بالاترین ) باشد.
  4. سرمایه گذاری مستقیم در دولت کشور آلمان، در پروژه های یارانه ای بلند مدت.

صندوق سرمایه گذاری محدود (Geschlossene Fonds) معمولا تاریخ سر رسید محدود و مشخص دارند و جزو سرمایه گذاری های پر خطر به شمار می رود. اما قوانین کشور آلمان اخیرا به روز رسانی شده است و سرمایه گذاران اکنون موظف به ارائه یک گواهی عرضه سهام به روز هستند که در آن تمامی فرصت ها و ریسک های سرمایه گذاری ذکر شده باشد. به طور معمول، سرمایه گذار باید گواهی را امضا و در آن ذکر کند که نامه عرضه سهام را مطالعه کرده است و از ریسک هایی که این کار در پی خواهد داشت اطلاع کامل دارد. ساختار نامه عرضه سهام باید توسط مسئولین کشور آلمان (BaFin) تایید شود. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که این کار به معنی افزایش میزان اثربخشی سرمایه گذاری و عملکرد نیست.

  • سرمایه گذاری در ملک.
  • مدارک و یا وسایلی که برای نظارت بر بازار و یا اقدامات نمایه ای مورد استفاده قرار می گیرند (Zertifikat).
  • سرمایه گذاری خصوصی و یا سرمایه گذاری تامینی.
مالیات های سرمایه گذاری در آلمان

مالیات های سرمایه گذاری در آلمان

مالیات های سرمایه گذاری در آلمان

در آلمان، تغییرات تدریجی توسط دولت های متوالی ایجاد شده است و بسیاری از راه های گریز مالیاتی موجود بسته شده است. در حالی که این تغییرات قابل عطف به ماسبق هستند، به طور معمول یک دوران طولانی آگاهی را به وجود آورده اند. با این حال، مشکلاتی برای تفسیر این تغییرات وجود دارد و سیستم قضایی ملزم است که به عنوان داور نهایی تغییرات مالیاتی عمل کند.

کشور آلمان در 1 ژانویه 2009، مالیات سرمایه گذاری 25% را معرفی کرد که شامل سود های سرمایه گذاری و درآمد سرمایه گذاری می شود. در حالی که گستره ای از محصولات جدید برای همراهی مالیات معرفی شدند، پاسخ از طرف سرمایه گذاران به دلیل بحران اقتصادی جاری همراه با نارضایتی بود، زیرا ارزش سهام و اوراق بهادار سرمایه گذاران در حد بسیار پایینی کاهش می یافت و چشم انداز سود های سرمایه گذاری غیر قابل باور بود. تمام سرمایه گذاری های جدید تحت تاثیر مالیات جدید قرار می گیرند.

افراد و زوج های ازدواج کرده از 801 و 1.602 یورو تخفیف مالیاتی بهره مند می شوند، که برای درآمد و سود سرمایه گذاری قابل اجرا است. در حالی که این میزان بین موسسه ها قابل تقسیم است، تلاش برای افزایش تخفیف به دلیل جریمه های بسیار شدید قابل اجرا بسیار دلسرد کننده است. به سرمایه گذاران خارجی، کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در بازارهای آلمان هستند، پیشنهاد می شود که قبل از انجام این کار با یک متخصص مالیاتی مشورت کنند؛ زیرا استثناهای بسیار کمی برای طرح های عمومی کمبود مالیات وجود دارد. برای مثال، آلمان با بسیاری از دیگر کشورها موافقت های مالیاتی دوگانه را اجرا می کند، که ممکن است تحت شرایط خاصی مفید باشند. مشاوران مالیاتی نسبت به تعهد حرفه ای خود محتاط هستند و به طور کلی درباره قابلیت بقا اقتصادی در شرایط خاص اظهار نظر نمی کنند، بلکه عواقب مالیاتی خاصی را تایید یا رد می کنند.

شرکتهای سرمایه گذاری در آلمان

مسیر سنتی سرمایه گذاری در آلمان از طریق محصولاتی بود که توسط بانک های تجاری و سرمایه گذاری ارائه می شد، با این حال؛ این رویکرد به دلیل روش با محوریت فروش در بانک کارگزار با ریسک بالایی همراه بود. علاوه بر این، بانک های آلمانی با سطح پایینی از نظارت منظم کار می کنند و سرمایه گذاران تنها با قانون حفاظت مصرف کننده پایه حفاظت می شوند. همچنین، پیشرفت شغلی مشتری در مواجه با کارمندان بانک به طور معمول بستگی به توانایی آنها برای فروش محصولات اقتصادی دارد؛ این مورد باید در هنگام سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

انتخاب محصولات سرمایه گذاری، که در دسترس بانک ها است معمولا محدود به محصولات خود آن ها، یا محصولات خاصی از دیگر ارائه کنندگان سرمایه گذاری است. متاسفانه، فروش محصول اقتصادی خاصی به ندرت متناسب با نیاز فردی مشتری است. علاوه بر این، اتلاف سرمایه در محصولات می تواند پروسه ای طولانی و پر هزینه باشد، و به هنگام نیاز، بانک های آلمانی معمولا استطاعت استفاده از یک تیم حقوقی با کیفیت بسیار بالا و گران تری را نسبت به مشتری دارند.

میزان هزینه های علی الحساب (front end fees) که به مشاور سرمایه گذاری پرداخت می شود معمولا بر توصیه ها تاثیر می گذارد. در این شرایط هیچ پس پرداختی برای سرمایه گذار وجود ندارد، مانند زمانی است که سرمایه گذار دارای ایده ای ویژه برای یک سهم یا اوراق است یا یک فرد سرمایه گذار خاص علاقه مند به سرمایه گذاری می باشد؛ اما هنگام نیاز ضرر است. سرمایه گذاران باید به خاطر داشته باشند که قانون حفاظت از مصرف کننده و سرمایه گذار در آلمان نسبت به دیگر کشورها دارای سخت گیری کمتری است، و در حقیقت ممکن است به سرمایه گذاران اطلاعات نادرستی داده شود، و ممکن است سرمایه گذاری ها در طولانی مدت چندان سودمند نباشد.

سرمایه گذاران باید نسبت به محصولات معروف در آلمان آگاهی داشته باشند، و مخصوصا طیف محصولات Riester، Rürup و Basis – Rente. این محصولات اغلب به عنوان خودروهای با صرفه جویی مالیاتی تاثیر گذار توصیه می شوند، اما این محصولات در واقع همراه با مقرری طولانی مدت هستند، یعنی تا زمانی که سن سرمایه گذار به سن 60 سالگی برسد؛ وجوه تامین شده مسدود می شوند. دیگر عیب این محصولات این است که اگر سرمایه گذار نیاز به ترک آلمان داشته باشد، وجوه قابل انتقال نیستند و باید در کشور باقی بماند و تا زمان سررسید اندوخته شود، و تنها به عنوان سود طولانی مدت قابل پرداخت است.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در آلمان

آلمان ممکن است اقتصادی قوی داشته باشد، اما ماهیت مبتنی بر صادرات آن باعث می شود که این کشور در معرض عوامل خطر خارجی قرار گیرد. به عنوان مثال، عضویت در اتحادیه اروپا در گذشته یک مزیت بزرگ بوده است، اما بحران بدهی دولت اروپا و رکود اقتصادی متعاقب آن تاثیر منفی بر اقتصاد این کشور داشته است.

مزایای سرمایه گذاری در آلمان:

اقتصاد قوی: آلمان یکی از قوی ترین اقتصادها در جهان می باشد، به عنوان چهارمین اقتصاد بزرگ از نظر اندازه و دومین اقتصاد بزرگ در صادرات می باشد. در سال 2017، تولید ناخالص داخلی کشور( GDP ) به 3.65 تریلیون دلار رسید.

عضویت اتحادیه اروپا: آلمان از مزایای ورود به اتحادیه اروپا بسیار بهره مند شده است. این امر به این کشور کمک کرده تا نه تنها در مقابل کشورهای صنعتی دیگر، بلکه با دیگر اعضای منطقه یورو نیز رقابت داشته باشد.

نیروی کار و مالیات: نیروی کار آلمان بسیار تحصیل کرده و کوشا و پر تلاش می باشند، که این امر نشان دهنده درصد آموزش عالی از هر 1000 نفر ساکن کشور می باشد. علاوه بر این قوانین مالیاتی متحد و سیاست های دوستانه تجاری نیز مطلوب می باشد.

معایب سرمایه گذاری در آلمان:

کمک های مالی اتحادیه اروپا: آلمان از عضویت در اتحادیه اروپا بهره مند است، اما مشکلات مالی گذشته دولت ها این کشور را وادار به مشارکت کمک های مالی کرده است. این بدهی ها ممکن است هزینه های بالایی داشته باشند، به خصوص اگر کشور با مشکلات بیشتری مواجه باشد.

مشکلات اروپا: کشورهای اتحادیه اروپا از طریق مسائل بدهی دولتی با هم در ارتباط هستند. شکست یک کشور برای پرداخت بدهی می تواند کشورهای دیگر را به سرنوشتی مشابه منجر کند و می تواند تعادل مالی آلمان( و بانک های ان ) را با مشکل مواجه نماید.

جمعیت: آلمان جمعیت پیری دارد که ممکن است بار فزاینده ای را بر روی برنامه های رفاهی اجتماعی خود قرار دهد. با نرخ باروری 1.45 در سال 2010، این کشور رهبری بسیاری دیگر از کشور ها را در غرب بر عهده دارد، اما در زیر نرخ جایگزینی طبیعی 2.1 قرار دارد.

50 کسب و کار برتر به منظور سرمایه گذاری در آلمان

50 کسب و کار برتر به منظور سرمایه گذاری در آلمان

50 کسب و کار برتر به منظور سرمایه گذاری در آلمان

  1. کسب و کار بیوتکنولوژی
  2. رستوران های فست فود
  3. کسب و کار حمل و نقل
  4. کسب و کار مواد غذایی
  5. تولید و خرده فروشی اتومبیل
  6. بازاریابی و تبلیغات آنلاین
  7. مقاله نویسی آزاد
  8. لباسشویی و خشکشویی
  9. خدمات مالی
  10. فروش قطعات یدکی خودرو
  11. تعمیر لوازم خانگی
  12. کسب و کار نظافت و تمیز کردن
  13. تدریس خصوصی
  14. کسب و کار مراقبت از سالمندان
  15. مربی بدنسازی
  16. خرده فروشی محصولات سازگار با محیط زیست
  17. کسب و کار از راه دور
  18. خرده فروشی مد
  19. آموزش دوره حرفه ای
  20. خدمات فناوری اطلاعات
  21. کسب و کار مهمان نوازی
  22. کسب و کار سفر و گردشگری
  23. مربیگری شغلی
  24. مشاور خرده فروشی آنلاین
  25. خدمات بازیافت
  26. کسب و کار الکترونیک
  27. برنامه ریز رویداد
  28. رستوران مستقر در خانه
  29. خدمات مهد کودک
  30. خدمات ارسال محموله
  31. مشاوره
  32. مربیگری
  33. پیمانکار دولتی
  34. پخت کیک / تزئین
  35. مراقبت از کودک
  36. تعمیر / عیب یابی رایانه
  37. آرایشگاه سگ
  38. مراقبت دامپزشکی
  39. راه رفتن همراه با سگ
  40. تیمارگر حیوان خانگی
  41. وبلاگ نویس مراقبت از حیوان خانگی
  42. شغل بیمه حیوان خانگی
  43. خدمات حقوقی
  44. کسب و کار آنلاین
  45. آبزی پروری
  46. کسب و کار تولید فیلم
  47. کسب و کار اینترنتی رادیو
  48. کسب و کار طراحی گرافیکی
  49. کسب و کار فروشگاه های مواد غذایی
  50. کسب و کار بدنسازی.

سرمایه گذاری در املاک آلمان

روند قیمت خانه در آلمان باید در سال 2019 نیز پابرجا باشد. اما انتظار داریم تفاوت های زیادی را در مناطق مختلف و پیچیدگی های شدید رو به افزایش را در روش های تاثیر گذار مشاهده کنیم. به دلیل مهاجرت و روند صعودی بازار کار، قیمت ها و اجاره خانه ها به احتمال زیاد همچنان افزایش خواهد یافت. حتی در همین سطح، تمایل به اخذ وام به دلیل نرخ سود پایین وجود دارد. این روند در سراسر کشور آلمان تا سال 2022 یا فراتر از آن ادامه خواهد داشت.

با این حال، پیچیدگی روند قیمت خانه در حال افزایش است. اول، به این دلیل که اقدامات و سیاست های دیگر برای قرار دادن ترمز در افزایش قیمت اجاره و قیمت ملک ممکن است وجود داشته باشد. در حالی که این تلاش ها همچون تلاش های قبلی احتمالا هدف خود را با حاشیه گسترده از دست خواهند داد. به نظر ما گزینه های جایگزین، از جمله کیفیت ساخت و ساز ضعیف می تواند در آینده نقش بیشتری ایفا کند. دوم، تفاوت های موجود بین مناطق باید بیشتر گسترش یابد.

تقسیمات شمال جنوب در غرب و شرق، به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت. قیمت و فعالیت در اجاره مسکن در شهرهای جنوبی به وضوح بیش از شهرهای شمالی خواهد بود. علاوه بر این، روند شهرهایی که در آن ها فعالیت ساختمان نسبتا انعطاف پذیر است و رشد جمعیت نسبتا پایین است، می تواند در سال های آتی، یعنی قبل از این روند سراسری به پایان برسد.

پیام های مهم در بازارهای مسکن در کلان شهرها:

فعالیت ساخت و ساز در مونیخ کافی نمی باشد. بازار کار برای یک روند بلند مدت در برلین باقی می ماند. قیمت های مسکن در فرانکفورت در سال 2018 به میزان 15 درصد افزایش یافت. درهامبورگ، روند قیمت کند به نظر می رسد که به دلیل کم شدن بازار کار فعال می باشد. قیمت خانه های تازه ساخته شده و خانه های موجود در دوسلدورف به شدت متفاوت می باشد. در اشتوتگارت، کمبود عرضه احتمالا در سالهای آینده ادامه خواهد یافت و در لایپزیگ، برلین کوچک، در حال ترقی می باشد. با توجه به بازار، به نظر می رسد که تقاضا همچنان شدید باشد.

بیکاری همچنان کاهش می یابد، در حالی که تعداد کارکنان اداری، اجاره های اولیه و میانگین اجاره به احتمال زیاد در روند صعودی قرار دارند. در این زمینه، اجاره ممکن است به شدت بالا رود. چندین سال است که هشدار داده ایم افزایش خطر لغزش و حباب قیمت تمام شده در بازار مسکن در آلمان وجود دارد. احتمالا روند صعودی قیمت در سالهای آینده در آلمان و در بیشتر شهرهای بزرگ ادامه خواهد داشت.

کسب و کار برتر برای سرمایه گذاری در آلمان

کسب و کار برتر برای سرمایه گذاری در آلمان

کسب و کار برتر برای سرمایه گذاری در آلمان

خدمات:

به طرق مختلف، رکود اقتصادی مردم را بیش از هر زمان دیگری به خود مشغول کرده است. در میان ساعات کار طولانی، در ساعات پخت و پز که بیشتر در خانه انجام می شود و مسئولیت های دیگر، کارهای زیادی می توان انجام داد. خدماتی از جمله نظافت خانه، پرداخت صورتحساب ها و غیره که فقط به یک ماشین و تلفن همراه نیاز دارد. با یک شروع کوچک، انجام یک کار خوب و بیانی قوی این کار امکان پذیر است.

مشاوره:

اگر توانایی خوبی در حل کردن مشکلات دارید یا اگر مردم همیشه برای کمک در مسائل خاصی به شما مراجعه می کنند، ممکن است زمان آن باشد که زمانی را برای ارائه خدمات خود به افراد در خارج از کشور با دریافت هزینه اختصاص دهید. کسب و کار نیاز به مشاورانی دارد که می تواند به آنها کمک کند تا ماموریت و چشم انداز خود را تحقق بخشند. افراد، نیازمند کمک برای مشکلات زندگی می باشند. مردم مایل هستند که به شما پول بپردازند، تا به آن ها کمک کنید تا راه خود را برای دستیابی به اهداف خود پیدا کنند.

مربیگری:

اگر در یک موضوع یا مسئله ای مهارت دارید، می توانید با دریافت هزینه به دیگران آموزش دهید. این افراد می توانند دانشجویان، افراد کسب و کار یا کارمندان باشند. با این ایده کسب و کار در هر نقطه از جهان، به ویژه در آلمان، شانس خوبی برای کسب درآمد دارید.

قرارداد های دولتی:

بسیاری از جوانان و زنان در مناقصه هایی به ارزش میلیون ها شیلینگ برای تامین لوازم التحریر، جاده، ارائه خدمات نظافت یا تعمیر و مواردی دیگر برنده شده اند. علاوه بر این می توانید در گروه های با مهارت های مکمل به منظور افزایش شانس خود برای برنده شدن شرکت کنید.

ساخت کیک / تزیینات:

افراد، باشگاه ها، سازمان ها، گروه دوستان و غیره، به ویژه برای موارد خاص و رویدادها، نیاز به شیرینی و کیک دارند. ساخت و یا تزئین کیک در واقع برای این دوره ها تجارتی مطلوب است. به عنوان یک خانواده، با اعضای بسیار خوب در این نوع کسب و کار، می توانید کیکی برای این نوع کسب و کار تهیه کنید که توسط اعضای خانواده اداره می شود.

مراقبت از کودکان:

این کاراگر چه عجیب و غریب به نظر می رسد، اما یک کسب و کار است که یک خانواده می تواند در آن سرمایه گذاری کند. پتانسیل زیادی برای کسب درآمد از مراقبت از بچه ها وجود دارد، اما شما باید کودکان را(نه فقط فرزند خودتان) تحسین کنید، انرژی بی حد و اندازه و صبر کافی داشته باشید و در بسیاری موارد واجد شرایط این کار باشید.

تعمیر کامپیوتر / عیب یابی:

در این قرن، بسیاری از افراد اغلب نیاز به تعمیرات / عیب یابی برای کامپیوتر / لپ تاپ خود دارند. یک خانواده با درک این نیاز می تواند مرکز تعمیر کامپیوتر / عیب یابی را تاسیس کند. این سرویس و سرویس های دیگر می تواند به بسیاری از مردم ارائه شود که هنوز هم برای نگهداری کامپیوترها مشکل دارند واز ایجاد مشکل وحشت زده می شوند.

مراقبت از سگ:

مراقبت از سگ به مراقبت بهداشتی و تمیز کردن یک سگ اشاره دارد و همچنین کاری است که ظاهر فیزیکی سگ را برای نشان داده شدن و یا رقابت با سایر انواع دیگر حیوانات معقول و مناسب می سازد. این یک بخش بسیار حیاتی از سلامت و تندرستی سگ است که طول عمر آن را افزایش می دهد.

مراقبت های دامپزشکی:

این ایده شغلی بر پایه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری اختلال و آسیب در حیوانات می باشد. محدوده دامپزشکی گسترده است، که شامل تمام گونه های حیوانی، اهلی و وحشی، با طیف گسترده ای از شرایط می باشد که می تواند گونه های مختلف به خصوص حیوانات خانگی را تحت تاثیر قرار دهد.

پیاده روی سگ:

این یک سرگرمی و حرفه ای است که شامل پیاده روی شخص با سگ می شود، که معمولا از محل اقامت سگ و سپس بازگشت به خانه است. این بخش شامل رژیم ورزشی روزانه مورد نیاز برای حفظ سلامت سگ و همچنین ورزشی برای فرد همراه می باشد.

مراقبت از حیوان خانگی:

این یک ایده شغلی در حال توسعه در صنعت حیوان خانگی است که مراقبت متخصصان حرفه ای دامداری حیوانات خانگی مخصوصا سگ ها را در زندگی روزمره و فعالیت های روزمره آنها تضمین می کند. این کار شامل آموزش به حیوان خانگی در خصوص غذا خوردن، نوشیدن، بازی کردن، اجتماعی بودن و غیره می باشد.

مراقبت از حیوانات خانگی اینترنتی:

در این دوران عصر کامپیوتر و پیشرفت های تکنولوژیکی، بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی به طور مداوم نیاز به اطلاعات، راهنمایی و آموزش در مورد چگونگی بهترین روش مراقبت های حیوان خانگی خود دارند.

کار بیمه حیوان خانگی:

بیمه حیوان خانگی، بخشی یا تمام درمان دامپزشکی حیوان خانگی بیمار یا مصدوم را پرداخت می کند. در بعضی از قوانین بیمه هنگامی که حیوان خانگی می میرد، و یا در صورتی که حیوان خانگی گم شده یا دزدیده شود، بیمه هزینه را پرداخت می کند. در این کار دامپزشکی دارو و تکنیک های پزشکی به طور فزاینده ای افزایش قیمت دارند. بازار بیمه حیوان خانگی، انتظارات صاحبان را از مراقبت های بهداشتی و استاندارد زندگی حیوانات خانگی خود نسبت به قبل افزایش داده است.

خدمات حقوقی:

به عنوان یک وکیل، اگر به دنبال یافتن شغلی در هر کشوری هستید، یکی از بهترین گزینه های شما آلمان است زیرا می توانید در هر زمینه ای که تخصص داشته باشید، موجب ارتقا خود شوید.

تجارت آنلاین:

دنیای امروزه دهکده جهانی است و اکنون تجارت آنلاین (یعنی خرید و فروش) آسان است. یک خانواده می تواند در این نوع کسب و کار سرمایه گذاری کند و سهام خود را در اختیار مردم قرار دهد. سایت هایی مانند eBay و آمازون تجارت الکترونیکی آسان را به مردم ارائه داده اند.

اگر شروع به فروش کالاهای دیگر کرده اید، بر چیزهایی بیشتر تمرکز کنید که می توانید به راحتی نگه دارید، و یا شور و اشتیاق در مورد آن ها دارید. می توانید نگاهی به بازار کریسمس بیندازید: فکر کنید که چه چیزی در عرض چند ماه به فروش خواهد رسید. این نیز یک ایده کسب و کار برای خانواده ها است.

آبزی پروری:

تجارت آبزیان کسب و کاری است که باید در مورد آن آگاهی و دانش داشته باشید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این امر مهم است. اما باید بدانید که نمی خواهید به عنوان کسی که در کسب و کار مشغول به کار است، اطلاعات کمی در این زمینه داشته باشید. برای شروع می توانید با انجام یک تحقیق کامل در اینترنت آغاز کنید.

تجارت فیلم سازی:

هر روز فیلم های پرفروشی به بازار می آیند و کسانی که در امور فیلم ها دست دارند، می توانند ببینند که فیلم های خوبی تولید می شود. می توانید وقتی کسب و کار تولید فیلم را شروع کردید به دسته موفق و محبوب بپیوندید. برای پیوستن به این کار به هیچ شرایطی نیاز ندارید.

کسب و کار اینترنتی رادیویی:

اگر علاقه مند به پیوستن به کسب و کار رادیویی اینترنتی هستید، پس باید با این واقعیت آشنا شوید که این موضوع از کسب و کار رادیویی سنتی مخصوصا به عنوان منبع کسب و کار رادیویی اینترنتی متفاوت است. قبل از شروع این کسب و کار، باید بدانید که چه موضوعاتی را باید برای بحث در مورد تغییر در بازار هدف خود قرار دهید و همچنین چه نوع کسب و کاری را مورد توجه قرار دهید.

کسب و کار طراحی گرافیک:

اگر تمایل به هنر دارید و به دنبال کسب و کار مرتبط با هنر هستید، می توانید به کسب و کار طراحی گرافیک روی آورید. یکی از موارد خوب در مورد این کسب و کار این است که می توانید مهارت های مورد نیاز را از ابتدا و سپس آموخته هایتان را گسترش دهید.

فروشگاه مواد غذایی فروشگاه:

مواد غذایی یکی از موارد اساسی است که آمریکایی ها نمی توانند بدون آن زندگی کنند. بنابراین، شروع کسب و کار گام درست در جهت درست می باشد. خبر خوب این است که شروع این کسب و کار یک کار دشوار نیست. علاوه بر این، می توانید مطمئن باشید که درآمد خوبی از سرمایه گذاری خود کسب کنید.

باشگاه ورزشی:

تناسب اندام همیشه یک منابع نگرانی های آمریکایی ها بوده است. این به خاطر نرخ بالای سرطان است که همچنان به مردم آسیب می زند. اگر شما فردی ورزشی و علاقه مند به سلامت هستید، می توانید به دنبال راه اندازی کسب و کار مربوط به ورزش باشید. باید سرمایه کافی برای مجهز کردن مرکز سالن بدنسازی خود داشته باشید.

مشاوران و وکلای زبده و با مهارت موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در دو شعبه اصلی در تهران و شیراز با بهترین گزینه های مهاجرتی مناسب در خدمت همه افرادی است که در پی آینده ای روشن و درخشان در آن سوی آب ها و مرزهای جغرافیایی هستند. این کارشناسان و وکلا با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی از ابتدای این کار تا رسیدن به مقصد در کنار شما خواهند بود تا این مسیر سخت و ناهموار را سهل و هموار نمایند. با ما در تماس باشید و شرایط کار در آلمان برای ایرانیان را جویا شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *