شرایط اخذ ویزای کاری برزیل

برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی و از جمله کشورهای مهاجر می باشد. این کشور با داشتن منابع گسترده و صنعت پیشرفته خویش یکی از قدرت های اقتصادی جهان محسوب می شود. به همین علت روزانه سوالات بسیاری در باب کار در برزیل ، نحوه اخذ ویزای کار این کشور مطرح می گردد.  موسسه حقوقی توسعه گران مهر در دفاتر تهران و شیراز و اصفهان از موسسات حقوقی معتبر مهاجرت مفتخر است به همراه تیم متخصص وکیل مهاجرت و با تجربه خویش، در امر مشاوره جهت کار در برزیل و اخذ ویزای کار این کشور در خدمت متقاضیان عزیز باشد. این کشور با داشتن بزرگترین کارخانه های آمریکای جنوبی بیش از پیش مورد استقبال افراد جویای کار واقع شده هست.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
ویزای کار در برزیل

ویزای کار در برزیل

کار در برزیل

در نوشتار حاضر شما با انواع ویزای کار کشور برزیل و همچنین شرایط لازم جهت کار در کشور برزیل، آشنا خواهید شد. بهتر است قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی در باب مهاجرت کاری به برزیل از شرایط اجتماعی، فرهنگی ، حقوق کار و اقامت کاری این کشور آگاهی کامل داشته باشید. از مزایای مهاجرت به برزیل شرایط راحت اخذ تابعیت و شهروندی برزیل می باشد. البته روش های تحصیل در برزیل ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل ، ازدواج نیز از روش های مهاجرت به این کشور زیبای آمریکای جنوبی می باشد.

برزیل بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی و پنجمین کشور بزرگ جهان محسوب می شود. پایتخت این کشور شهر برازیلیا و زبان رسمی مردم آن پرتغالی برزیلی است. کارشناسان اقتصادی آینده ای روشن و رو به توسعه را برای این کشور در سالهای آتی پیش بینی می‌کنند. برزیل با کشورهایی چون اروگوئه ، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا و ونزوئلا هم مرز می‌باشد. می توان گفت این کشور بجز اکوادور و شیلی با دیگر کشورهای آمریکای جنوبی همسایه است. از شهرهای مهم آن می توان به سائوپائولو ، ریو دوژانیرو ، سالوادور و … اشاره کرد.

شرایط اخذ ویزای کار در برزیل

ویزای کار در برزیل برای افراد خارجی به دو دسته ویزای کار موقت و ویزای کار دائم تقسیم می شود. در ابتدا ویزای دو ساله موقت جهت کار با شرط داشتن کارفرما، به فرد اعطا می شود که این ویزا پس از دو سال بار دیگر قابل تمدید می‌باشد و سپس بعد از 4 سال ویزای موقت شما تبدیل به ویزای کار دائم خواهد شد. بسیاری از افراد کشور برزیل را هدف کوتاه مدتی مبینند تا از طریق آن و پس از اخذ اقامت از این کشور، برای اخذ ویزای کار کشورهایی چون آمریکا ،کانادا و … با پروسه ای کوتاه تر و ساده تر اقدام نمایند. کشور برزیل بستر بسیار مناسبی را جهت گردشگری و ورود توریسم به این کشور مهیا کرده است. همین مورد سبب شده است تا 300هزار فرصت شغلی در رابطه با گردشگری در این کشور ایجاد شود.

همچنین سفرهایی که باعث ورود تماشاگران ورزشی به این کشور می‌شود، نیز عامل بسیار مهمی جهت ایجاد شغل و بدست آوردن سودهای کلان برای کشور برزیل شده است. ساعت های کاری در کشور برزیل روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر و روزهای شنبه از ساعت 9 صبح تا 13 می‌باشد. پیش بینی می‌شود کشور برزیل با میزبانی بازی های المپیک سال 2016 بیش از قبل به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل خواهد شد، چنان که در حال حاضر اقتصاد برزیل بالاتر از کشورهای انگلستان و فرانسه است. کشور برزیل اقتصاد بسیار قوی در صادرات قهوه، فولاد، منسوجات، گوشت، کفش، وسایل برقی، سنگ معدن، آهن و … در بازارهای جهانی دارد. این کشور پذیرای بسیار رشته ها می باشد و بازار کار رشته های فنی مثل رشته مهندسی کامپیوتر ، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک، برق، عمران، IT و غیره و همچنین حسابداری، توریسم و غیره می باشد.

ویزای کار دایم کشور برزیل مختص افرادی است که شرایط لازم را از قبل کسب کرده باشند و مدت دو سال را در این کشور تحت نظر دولت به کار مشغول بوده اند. این نوع ویزا، برای مدیران و سرمایه گذارانی که ارزش سرمایه گذاریشان 50000 دلار برای شخص حقیقی و 200000 دلار برای شخص حقوقی باشد نیز، قابل انجام است.

شرایط اخذ ویزای کار در برزیل

شرایط اخذ ویزای کار در برزیل

شرایط متقاضیان کار در برزیل

 افرادی که شرایط لازم جهت اخذ ویزای کار در برزیل را دارند عبارتند از:

  • معلمین، اساتید و دانشجویانی که جهت تحصیل دوره های زبان انگلیسی یا پرتغالی وارد کشور برزیل می‌شوند. بنابراین پیشنهاد همکاران ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر ورود به این دوره های تحصیلی و سپس اقدام جهت ویزای کار کشور برزیل است.
  • افرادی که با دولت برزیل قرارداد همکاری بصورت بین المللی منعقد کرده باشند و در این کشور مشغول به ارائه خدماتی باشند.
  • افرادی که دارای یک قرار داد کار در برزیل از طرف شخص یا شرکتی در این کشور باشند.
  • اشخاصی که بصورت حرفه ای به فعالیت های ورزشی پرداخته و قرارداد کاری با کارفرمایی که خود مجوز قانونی ورزشی از کشور برزیل را دارد منعقد کرده اند.
  • افرادی که بواسطه ویزای سی روزه یا نود روزه جهت امور دستیار فنی بدون ارتباط مستقیم با کمپانی ها و دولت برزیل، وارد کشور برزیل شده اند.
  • دانشمندان و محققینی که بواسطه ی کار پژوهشی و تدریس قرار داد کاری از دولت این کشور دریافت کرده باشند.
  • اشخاصی که جهت تحصیل در مقاطع مختلف وارد کشور برزیل شده اند می‌توانند پس از فارغ التحصیلی در صورت دریافت یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرما اقدام جهت اخذ ویزای کار در برزیل نمایند. تحصیل در این کشور با هزینه های تقریبا رایگان در دانشگاه های دولتی امکان پذیر است و حتی شخص متقاضی در حین تحصیل اجازه کار پارت تایم را نیز خواهد داشت.

جهت درخواست ویزای کار در برزیل بایستی مدارک تحصیلی، ریز نمرات، گواهینامه و مدارک فنی و حرفه ای، سوابق کاری، کپی از پاسپورت خویش را به کارفرمایتان در کشور برزیل تحویل دهید و این مدارک بایستی تسلیم وزارت کار و اشتغال کشور برزیل گردد. تمامی مدارک گفته شده بایستی به زبان پرتغالی ترجمه و مورد تایید سفارت محل اقامت فرد، قرار گیرد. سفارت برزیل می‌تواند مدارک دیگری بجز مدارک ذکر شده همچون نامه عدم سو پیشینه، عکس و … را درخواست نماید و فرد موظف به ارائه آنهاست.

با توجه به ارائه مطالب فوق، معمولاً افراد مهاجرت به برزیل سعی می کنند از روش هایی مثل تحصیل در برزیل استفاده نمایند و روش مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل را به روش مهاجرت از طریق کار ترجیح می دهند. تحصیل در برزیل علاوه بر این که به صورت رایگان است، سبب می شود شخص اطلاعات خود را نسبت به این کشور تقویت کند و همچنین سطح زبان پرتغالی خود را ارتقا دهد و با توجه به هزینه زندگی در برزیل با خیال آسوده تر وارد بازار کار در برزیل شود. همچنین اینکه اجازه کار موقت به متقاضیان ادامه تحصیلات در برزیل داده می شود.

مزایای تابعیت و اقامت برزیل یا ارزش پاسپورت برزیل

مزایای تابعیت و اقامت برزیل یا ارزش پاسپورت برزیل

مزایای تابعیت و اقامت برزیل یا ارزش پاسپورت برزیل

از مزایای تابعیت و اقامت برزیل می توان به استفاده از بیمه های رایگان، دریافت وام با بهره پایین، خرید و فروش قانونی اموال ، اجازه کار بصورت تمام وقت، استفاده از تحصیل رایگان، تجارت و سرمایه گذاری در کشورهای آمریکایی اشاره کرد. از نکات مهم پیرامون ارزش پاسپورت برزیل اینکه اشخاص دارای پاسپورت این کشور می توانند به اکثر کشورهای اروپایی با ویزای بسیار راحت یا ویزای فرودگاهی سفر کنند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار برزیل

هنگامی که در کنسولگری محلی برای ویزای کار درخواست می کنید، به یک سری از مدارک برای حمایت از درخواست نامه خود نیاز دارید. هنگام تعیین وقت ملاقات خود به شما گفته می شود به چه چیزهایی نیاز دارید، زیرا تفاوت هایی وجود دارد.

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه زمان
  • فرم درخواست نامه تکمیل شده
  • عکس های اندازه پاسپورتی
  • یک گزارش جدید عدم سو سابقه از پلیس

این امکان برای شما وجود دارد که مدارک حمایتی از درخواست نامه را قبل از قرار ملاقات به صورت آنلاین ارائه کنید. با این حال، ممکن است سفارت شما نیاز داشته باشد یک کپی پرینت از مدارک پر شده، برای سوابق شان همراه خود داشته باشید. برای برخی ملیت ها ممکن است شرایط بیشتری مورد نیاز باشد. برای مثال، ممکن است شما از کشوری آمده اید، یا به مناطقی سفر کرده اید که بیماری های ویروسی مانند تب زرد رایج است، پس نیاز به ارائه گواهی پزشکی برای سلامت کامل داشته باشید. همچنین ممکن است نیاز به رزرو بلیط برگشت برای نشان دادن قصد بازگشت بعد از اتمام زمان ویزا را داشته باشید.

دستمزد و‌ حقوق کار در برزیل

برزیل در تاریخ سیاسی و اقتصادی اخیر خود با مشکلاتی مواجه شده است. حزب فاسد چپ با پیاده سازی طرح فساد گسترده در سطح کشور به اقتصاد آسیب فراوانی وارد کرده است. این امر منجر به رکود اقتصادی در سالهای اخیر شد، اما در حال حاضر اقتصاد برزیل رو به پیشرفت است و با انتخابات دولت جدید در سال 2019 این موضوع مشهودتر بود.

در حال حاضر سیستم حداقل حقوق، حداقل حقوق ملی و در برخی موارد حداقل حقوق دولتی برزیل نسبتا پیچیده است.حداقل حقوق دولتی معمولا در مناطق ثروتمند کشور مانند ایالت سائوپائولو وجود دارد. حداقل حقوق فعلی سائوپائولو 271.33 دلار بود که از ژانویه 2019 به 299 دلار تغییر کرده است. در حال حاضر حداقل حقوق در ایالت سائوپائولو یکی از بالاترین حقوق ها در برزیل است.

میانگین حقوق:

علیرغم وجود بالاترین حداقل حقوق در برزیل،باید گفت که حقوق نسبت به هزینه های زندگی زیاد نیست. سائوپائولو یکی از گران ترین شهرهای آمریکای جنوبی به خصوص در زمینه اجاره بها می باشد. میانگین حقوق در سائوپائولو حدود 675 دلار در ماه است. با این حال مهاجران تمایل دارند که درآمد بیشتری کسب کنند. هزینه زندگی هر فرد در سائوپائولو برای داشتن یک زندگی راحت 1500 دلار در ماه است.

چشم انداز اقتصادی برزیل

همانطور که قبلا گفته شد، اقتصاد برزیل به کندی از یکی از فاسد ترین دولت های پاپیولیستی چپ جهان در حال بهبود است.این کشور همچنان یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است و سائوپائولو بزرگترین شهر آن می باشد که این موضوع در طیف گستردگی از فرصت های موجود در تمام بخش های شهر قابل رویت است. سائوپائولو شهر مهاجرپذیری است و مهاجران به دلایل مختلف به این شهر نقل مکان می کنند.

پیدا کردن کار و موسسات کاریابی در برزیل

برزیلی ها، نسبت به شهروندان سایر کشورها، برای ایجاد شغل به شدت به ارتباطات و شبکه شخصی و حرفه ای خود تکیه می کنند. این مسئله باعث می شود فرد خارجی که شبکه گسترده ای در برزیل ندارد، در نقطه ضعف خاصی قرار بگیرد. در صورت موفقیت شغلی در برزیل، راهی برای گرفتن ویزای کار برای برزیل می تواند طولانی و ناامید کننده باشد. با این گفته، اگر رویای شما زندگی و کار در برزیل است، نباید از رویای خود دست بکشید. یافتن شغل به عنوان یک خارجی غیرممکن نیست و من می خواهم بهترین منابع را در وب سایت زیر برای شما فراهم کنم تا بتوانید امروزه با جستجوی شغل خود در برزیل شروع به کار کنید. اهمیت یادگیری زبان پرتغالی هنگام ورود (یا از قبل) به برزیل را نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد. مشاغلی که به زبان پرتغالی احتیاج ندارند بسیار نادر است و چون یافتن شغلی در برزیل به اندازه کافی سخت است، برای مطمئن شدن که حداقل می توانید برای همه مشاغل مورد نظر خود درخواست دهید.

اولویت اصلی دیگر شبکه ارتباطی مناسب است. در برزیل، اغلب این چیزی نیست که شما می دانید، اما چه کسی به شما شغل می دهد. با فعالیتهای اجتماعی مانند پیوستن به یک باشگاه ورزشی شروع کنید که در آن می توانید افراد جدیدی را در یک فضای راحت ملاقات کنید. ناگفته نماند که این پیداست هرچه مهارت های پرتغالی شما بهتر باشد، برقراری ارتباط های جدید راحت تر خواهد بود. بعداً باید با شرکتهایی که مستقیماً در حوزه مورد علاقه شما هستند تماس بگیرید.

برای اینکه در طی چند ماه اول برزیل در مشکلات و زمان بسیار سخت خود را نجات دهید، قبل از عزیمت کار خود را انجام دهید! از آنجا که اخذ ویزای کار بسیار سخت است و فقط در موارد خاص صادر می شود (به بخش ویزا مراجعه کنید)، باید قبل از عزیمت به برزیل، درخواست آن را بدهید. برای این کار به یک کار از پیش تنظیم شده نیاز خواهید داشت. همچنین برای شروع مراحل درخواست مجوز کار خود به کارفرمای خود نیز نیاز خواهید داشت.

و bumeran.com: این وب سایت یکی از بهترین سایتهای کاری برزیل است. این شرکت در بخش هایی چند رسانه ای مانند اینترنت، تجارت الکترونیکی، ارتباطات از راه دور و بسیاری دیگر پیشنهادات شغلی ارائه می دهد. فقط در این سایت روی ماوس کلیک کنید و آخرین فرصت های شغلی در برزیل را مشاهده کنید. اگر مایل به فرصت های شغلی پر سود هستید، رزومه کاری را در این سایت ثبت کنید.

و manager.com.br: این یکی از پرتال های کاری پیشرو در برزیل است. این وب سایت شغلی یک صفحه شغلی برزیل است و گزینه های شغلی فراوانی را برای افراد جستجوگر در اختیار دارد. از وب سایت آنها مراقبت کنید و برای بهترین شغل ها در برزیل حساب کاربری ایجاد کنید.

وempregnos.com.br: این سایت شغلی پورتال و تابلوی شغلی برزیل است. افراد متقاضی کار در برزیل می توانند رزومه خود را در وب سایت ارسال کنند و همچنین آخرین فرصت های شغلی در برزیل را در این سایت جستجو کنند.

و catho.com.br: این یکی از مهمترین وب سایتهای شغلی برزیل است. این سایت شغلی برزیل لیست کار را در برزیل ارائه می دهد. افراد متقاضی کار یا داوطلبی که به دنبال شغل در برزیل هستند، این سایت شغلی را مثمر ثمر می دانند. مشاغل را از طریق انواع صنعت مرور کرده و مطابق با مشخصات فرد مطابقت دهید. وارد سایت کار شوید و به تمام مشاغل ارائه شده توسط سایت دسترسی پیدا کنید.

و curriex.com.br: سایت شغلی پیوندهای زیادی را برای داوطلبانی که به دنبال شغل در برزیل هستند مفید است. محتوای این سایت شغلی به زبان برزیل است و شامل تعداد زیادی از فرصت های شغلی در برزیل است. وب سایت دارای بخش های جداگانه ای برای داوطلبان و کارفرمایان است. برای داشتن فرصت های شغلی بهتر می توانید اکانت خود را ایجاد کرده و وارد سایت شوید. مشاغل را جستجو کنید و شغلی را که متناسب با نمایه شما باشد، پیدا کنید.

و jobline.net: این یک سایت شغلی مشهور در سطح جهان است. این ابزاری برای استخدام کنندگان و هم برای جویای کار است. این بخش دارای بخش هایی مانند رزومه بارگذاری، کار، ارسال پیشنهاد کار و غیره است. کارفرمایان می توانند جای خالی و همچنین جستجوی رزومه های کاربران ثبت نام شده را برای ردیابی بهترین داوطلب جستجو کنند.

و br.3wjobs: این یک سایت شغلی قابل توجه برزیل است. طیف گسترده ای از صنایع پست های شغلی را در این سایت قرار می دهند. بنابراین فقط در همه جای خالی شغل ها مرور کنید و شغل رویایی در برزیل را پیدا کنید. آخرین فرصت های شغلی در تمام صنایع در برزیل را مرور کنید.

و jobsabroad: این سایت شغلی یک سایت شغلی مشهور در جهان است. این فهرست نه تنها فرصت های شغلی در برزیل بلکه سایر نقاط جهان را نیز فهرست می کند. گزینه های مختلف ارائه شده توسط سایت، جستجوی شغل را برای افراد متقاضی آسانتر می کند. مشاهده همه مشاغل در برزیل با کلیک بر روی ماوس انجام دهید.

و brasiljob: این سایت شغلی برای برزیل آمریکای جنوبی است و کلیه مشاغل موجود در این مقصد را در اختیار شما قرار می دهد. این یک منبع عادی برای آن دسته از حرفه ای ها یا افراد جویای کار است که منتظر فرصت های شغلی در برزیل هستند. رزومه خود را ارسال کنید و شغل های اخیر خود را دریافت کنید. این سایت شغلی در سال 2003 راه اندازی شد و متخصصانی که به دنبال پیشنهاد شغلی در برزیل هستند را مورد هدف قرار می دهد.

موسسه حقوقی توسعه گران مهر با مدیریت آقای مهدی اصطهباناتی با تجربه اخذ ویزای کار کشور برزیل، قانونی ترین و حقوقی ترین راه های ممکن جهت مهاجرت به کشور برزیل و همچنین قوانین جدید مهاجرت به برزیل را از طریق مشاوره های تلفنی و حضوری به شما دوست عزیز، متقاضی مهاجرت کار به برزیل و در نهایت اخذ اقامت این کشور پیشنهاد می دهد. شایان ذکر است که اگر شما متقاضی عزیز تمایل به اخذ ویزای کار از کشورهای اروپایی را نیز داشته باشید، اخذ ویزای کار آلمان – قطب اقتصاد اروپا -گزینه بسیار مناسبی جهت زندگی و کار می باشد.

سوالات متداول در مورد ویزای کار در برزیل

1- به چه دلیل افراد تمایل به اخذ ویزا کار کشور برزیل را دارند؟

برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی و از جمله کشورهای مهاجر می باشد. این کشور با داشتن منابع گسترده و صنعت پیشرفته خویش یکی از قدرت های اقتصادی جهان محسوب می شود. این کشور با داشتن بزرگترین کارخانه های آمریکای جنوبی بیش از پیش مورد استقبال افراد جویای کار واقع شده هست.

2- ویزا کار در برزیل افراد خارجی برای چه مدت است؟

ویزای کار در برزیل برای افراد خارجی به دو دسته ویزای کار موقت و ویزای کار دائم تقسیم می شود. در ابتدا ویزای دو ساله موقت جهت کار با شرط داشتن کارفرما، به فرد اعطا می شود که این ویزا پس از دو سال بار دیگر قابل تمدید می‌باشد و سپس بعد از 4 سال ویزای موقت شما تبدیل به ویزای کار دائم خواهد شد.

3- آیا از طریق ویزا کار برزیل می توان ویزا کار کشور آمریکا را اخذ کرد ؟

بسیاری از افراد کشور برزیل را هدف کوتاه مدتی مبینند تا از طریق آن و پس از اخذ اقامت از این کشور، برای اخذ ویزای کار کشورهایی چون آمریکا ،کانادا و … با پروسه ای کوتاه تر و ساده تر اقدام نمایند.

4- کشور برزیل چه فرصت های شغلی را می تواند برای افراد ایجاد کند؟

کشور برزیل بستر بسیار مناسبی را جهت گردشگری و ورود توریسم به این کشور مهیا کرده است. همین مورد سبب شده است تا 300هزار فرصت شغلی در رابطه با گردشگری در این کشور ایجاد شود. همچنین سفرهایی که باعث ورود تماشاگران ورزشی به این کشور می‌شود، نیز عامل بسیار مهمی جهت ایجاد شغل و بدست آوردن سودهای کلان برای کشور برزیل شده است.کشور برزیل اقتصاد بسیار قوی در صادرات قهوه، فولاد، منسوجات، گوشت، کفش، وسایل برقی، سنگ معدن، آهن و … در بازارهای جهانی دارد. این کشور پذیرای بسیار رشته ها می باشد و بازار کار رشته های فنی مثل رشته مهندسی کامپیوتر ، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک، برق، عمران، IT و غیره و همچنین حسابداری، توریسم و غیره می باشد.

5- وضعیت ساعات کاری در کشور برزیل چگونه است؟

ساعت های کاری در کشور برزیل روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر و روزهای شنبه از ساعت 9 صبح تا 13 می‌باشد.

6- چه افرادی می توانند ویزا کار دائم برزیل را اخذ کنند؟

ویزای کار دایم کشور برزیل مختص افرادی است که شرایط لازم را از قبل کسب کرده باشند و مدت دو سال را در این کشور تحت نظر دولت به کار مشغول بوده اند. این نوع ویزا، برای مدیران و سرمایه گذارانی که ارزش سرمایه گذاریشان 50000 دلار برای شخص حقیقی و 200000 دلار برای شخص حقوقی باشد نیز، قابل انجام است.

7- افراد دارای چه شرایطی می توانند ویزا کاردر برزیل را اخذ کنند؟

معلمین، اساتید و دانشجویانی که جهت تحصیل دوره های زبان انگلیسی یا پرتغالی وارد کشور برزیل می‌شوند. بنابراین پیشنهاد همکاران ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر ورود به این دوره های تحصیلی و سپس اقدام جهت ویزای کار کشور برزیل است.

  • افرادی که با دولت برزیل قرارداد همکاری بصورت بین المللی منعقد کرده باشند و در این کشور مشغول به ارائه خدماتی باشند.
  • افرادی که دارای یک قرار داد کار در برزیل از طرف شخص یا شرکتی در این کشور باشند.
  • اشخاصی که بصورت حرفه ای به فعالیت های ورزشی پرداخته و قرارداد کاری با کارفرمایی که خود مجوز قانونی ورزشی از کشور برزیل را دارد منعقد کرده اند.
  • افرادی که بواسطه ویزای سی روزه یا نود روزه جهت امور دستیار فنی بدون ارتباط مستقیم با کمپانی ها و دولت برزیل، وارد کشور برزیل شده اند.
  • دانشمندان و محققینی که بواسطه ی کار پژوهشی و تدریس قرار داد کاری از دولت این کشور دریافت کرده باشند

اشخاصی که جهت تحصیل در مقاطع مختلف وارد کشور برزیل شده اند می‌توانند پس از فارغ التحصیلی در صورت دریافت یک
پیشنهاد کاری از سوی کارفرما اقدام جهت اخذ ویزای کار در برزیل نمایند.

8- جهت درخواست ویزا کار در برزیل چه مدارکی مورد نیاز است ؟

جهت درخواست ویزای کار در برزیل بایستی مدارک تحصیلی، ریز نمرات، گواهینامه و مدارک فنی و حرفه ای، سوابق کاری، کپی از پاسپورت خویش را به کارفرمایتان در کشور برزیل تحویل دهید و این مدارک بایستی تسلیم وزارت کار و اشتغال کشور برزیل گردد.

9- آیا می توان مدارک مورد نیاز اخذ ویزا کار کشور برزیل را به زبان اصلی یا انگلیسی ارسال کرد؟

تمامی مدارک گفته شده بایستی به زبان پرتغالی ترجمه و مورد تایید سفارت محل اقامت فرد، قرار گیرد.

10- جهت اخذ ویزا کار کشور برزیل آیا نیاز است مدارکی تحویل سفارت برزیل داده شود؟

سفارت برزیل می‌تواند مدارک دیگری بجز مدارک ذکر شده همچون نامه عدم سو پیشینه، عکس و … را درخواست نماید و فرد موظف به ارائه آنهاست.

11- چه مدارک جهت اخذ ویزا کار برزیل از طریق درخواست از کنسولگری محلی مورد نیاز است ؟

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه زمان
  • فرم درخواست نامه تکمیل شده
  • عکس های اندازه پاسپورتی
  • یک گزارش جدید عدم سو سابقه از پلیس
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *